Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Мен ғарышкермін»
ойыны
Өзін ғарышта жүргендей
сезініп, ауасыз жерде ұшып жүргендей қимыл
жасайды
Өткенді
пысықтау
Күн мен Жерді
салыстыр
Айырмашылығы мен ұқсастығын
ата
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
Дәптермен
жұмыс
1.Мұғалім зымыран жайлы
бір-біріне әңгімелеуге жағдай туғызады. Бүгінгі сабақта бақылаудың
қарапайым түрі жүзеге асқаны туралы әңгіме
жүргізеді.
2.Ғарышты зерттеуге арналған
алғашқы құралдарды қарындашпен қорша.
«Білгенің
жөн»
«Телескоп арқылы аспан әлемін
толық зерттеу мүмкін емес. Адамдар аспан әлемінің жұмбағын шешу
үшін ғарыш кемесін ойлап тапты. Жасанды ғарыш кемесі арқылы көк
жүзінің арғы жағындағы тылсым сырларды білуге
тырысты».
ЕБҚ
Аспан әлемінің суретін сал.
Жұлдыздар туралы жаз.
ЕҚБ
Жауап
айт.
Астрономдар аспан әлемін
зерттеуі пайдалы ма?
Аспан әлемінің жердегі адамдар
үшін не қажеті бар ма?
Сергіту
сәті
«Мозаика»
әдісі
Қиықтарға бөлінген суреттерді
біріктіреді. Суреттерді рет-ретімен
орналастырады
Тірек сөздермен
жұмыс
Астрономия,
астроном.
– Адамдар неге ғарышты
зерттей
бастады?
–Қандай құрал-саймандар арқылы
зерттеуі мүмкін?
–Жасанды ғарыш кемесі арқылы
көк жүзінің арғы жағындағы тылсым сырларды білуге тырысты.
Неліктен?
ҚЖ:
«Бес саусақ»
әдісі.
Оқушылар алақандарын параққа
қойып, жиегін қаламмен айналдырып шығады. Бүгінгі сабақта танысқан
материалдары бойынша саусақ бойын жаңа материалдармен безендіріп
отырады.
|
Ғарышкер болып
ойнайды
Салыстыру
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Жаңа білімді
игереді
Сурет
салады
Жауап
береді
Қырқылған суреттерді
құрастырады
Тірек сөздермен жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|
Оқушыларды мақтап,мадақтап
отыру
Дескриптор:
Күн мен Жерді
салыстырды
Айырмашылығы мен ұқсастығын
атады
Дескриптор:
Зымыран туралы
біледі
Ғарышты зерттеуге арналған
алғашқы құралдарды қарындашпен
қоршады
Дескриптор:
Тірек сөздерді
түсінеді
Аспан әлемін зерттеудің
пайдасын айтты
Дескриптор:
Танысқан материалдарын қорыта
алды
Тапсырманы талапқа сай
орындады
«Табыс ағашы»
әдісі
|
Ғарыш туралы
суреттер
Зымыран
суреті
Оқулық
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|