-
Ұйымдастыру
кезеңі
|
5мин
|
5 Т –
ережесі:
-
Тәртіп.
-
Талап.
-
Тыныштық.
-
Тазалық.
-
Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың
тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
Тыныштық
сәті.Су асты патшалығына ойша
саяхат.(Оқушылардан шеңбер құрып
отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын
айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы,
баяу музыка қойыңыз).
Мұғалім:
Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді
босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат
жасаймыз.
Теңіз
жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл
шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен
құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған
кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету
үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр.
Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз.
Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су
астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда
кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар
қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда
тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор
балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор
сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені
байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық
күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз
қалады).
Ал қазір
жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті
қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ
түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин
кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға
жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және
осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық
білдіріңіз.
Сыныпқа
оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді
ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға
тырысыңыз.Рахмет!
|
Өзін-өзі тану: Жалпы білім
беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С.,
Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. –
166 б.
|
5. Үй тапсырмасы туралы
ақпараттандыру
|
2
мин
|
Мақал-мәтелдерді оқып, негiзгi
ойын анықтап, бүгiнгi
өмiрменбайланыстырып,
қорытындыжасаңыздар.
|
6.Сабақ қорытындыларына
қорытынды жүргізу
|
5
мин
|
Әрбір адамның өзіне,
ата-анасына, халқына, мектебіне, сыныптастарына, өз үй-ішіне,
отбасына адамгершілікпен қарым-қатынас жасауы адамдық борыш. Ондай
адамдар өзін ғана ойламай, өзгелер үшін адамдық танытып, борыш,
міндет, парызын адал орындайды. Осы тұрғыда Бауыржан Момышұлы
«Адамгершілігі жоғары адамның алдында жат қылықтар жасауға ешкімнің
батылы бармайды. Себебі, оның мысы болады, жан жүрегі таза, рухы
биік адамды ешкім басына алмайды» дейді. Адамдық борышқа адалдық
адамның адамға және қоғамға қарымқатынасында жақсы қасиеттер, игі
істер арқылы көрініп
отырады.
|
|