Адамгершілік сабақтар мөлдір бастауы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік сабақтар мөлдір бастауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамгершілік туралы білім алушыларга касиеттерін ұғындыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы





Пәні:: сынып сағаты

Күні:


Мұғалімнің аты жқні:

Сынып:

Катысқан окқушылар:

Қатыспаған:

Тақырыбы::

Адамгершілік сабақтар мөлдір бастауы

Сабактың мақсаты:

Оқушылардың адамгершілікке деген түсінігін қалыптастыру.

Әдептілік, құрмет, жауапкершілік қасиеттерін нығайту.

Оқушыларға моральдық құндылықтарды өмірде қолдануды үйрету.

Күтілетін нәтиже:


Оқушылар адамгершілік және әдептілік туралы түсінікке ие болады.

Әдептілік, сыйластық, жауапкершілік сияқты адамгершілік қасиеттерді бағалайтын болады.

Өзін-өзі бақылап, құрмет көрсету дағдыларын дамытады.

Құндылықтар

Адамгершілік: Оқушылар бір-бірін құрметтеп, әдепті болуды үйренеді.

Сыйластық: Әр адамды құрметтеу және оның пікірін тыңдау дағдысы қалыптасады.

Жауапкершілік: Өз іс-әрекеттерінің салдарын түсініп, жауапкершілікті сезіну.

Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Уйымдыстыру кезеңі

Мұғалім: Бүгінгі «Адамгершілік сабақтар мөлдір бастауы »

атты тәрбие сағатымыз сіздерге терең ой салатын өзіндік салмағы бар тақырып деп ойлаймын. Барлығыңызды тақырып бойынша ашық әңгімеге шақырамын. (Алдын - ала дайындалған сұрақ белгісі түрінде қиылған фигураларға жазылған сұрақтарды бір - бірден тақтаға жапсыра отырып, сұрақ - жауап әдісімен оқушыларды сөйлету).

- Адамгершілік дегенімізді қалай түсінесіңдер?

- Адамның адамгершілік қасиеті қай кездерде көрініс береді?

- Ол қасиет бізге керек пе?

- Әдепті адам қандай болады?

- Әдепсіз адам қандай адам?

- Адалдық дегеніміз не?

- Әдет дегеніміз не?


Сергіту сәті “Жылы шеңбер” ойыны

Балалар бір – бірінің қолынын ұстап, шеңбер құрап көршісіне “Мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын себебі …” (сен адал доссың), (сен қайырымдысың) – деп әрі қарай жалғастырып, жақсы сөздерді арнайды. – Балалар міне осындай жақсы қасиеттерді бір сөзбен қандай қасиеттер деп атаймыз? – Адамгершілік қасиеттер

Адамгершілік деген не? Бұл сұраққа жауап беру үшін «Рухани бай адам деген қандай адам, рух деген не?»- сұрақтары төңірегінде ой өрбітемін. Рух – адам бойындағы бір қуат. Ол қуат - адам бойында кездесетін барлық жақсы қасиеттер мен жасайтын барлық игі істердің қайнар көзі. Жаратылыстың барлығы екі қарама - қарсы нәрседен тұрады: ақ - қара, күн - түн, ыстық - суық, жақсы - жаман. Адам бойындағы барлық жақсы қасиеттер рухтан туындайды, ал жаман қасиеттер нәпсінің көрінісі болып табылады. Адам денесі бір болғандықтан, оның ішінде билік үшін үнемі осы екі қуаттың - «рух пен нәпсі» күресі жүріп жатады. Осындай қасиеттерді бар адамға адамгершілігі мол болады.


Сахналық көрініс: Бір ана жұқа қалтаға толтырып салынған алмасы бар, аялдамаға жақындай бере сүрініп кетіп, қалтасы жыртылып алмасы шашылып қалады. Аялдамада тұрған топ бала шу етіп күліп жібереді. Оқушыларға сұрақ қойылады: сендер сол балалардың ішінде боласыңдар не істер едіңдер? (оқушылар өз ойын айтады, мұғалім қорытындылайды)

Пікірлердің мазмұндылығы және әр білім алушының талқылауға қатысуы.


1. Нақыл сөздер:

Адамның ішінде болмайды аласы,

оларды бұзатын - нәпсінің таласы.

(Шәкәрім)


Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі.

(Әл – Фараби)

Негізгі кезең

Оқушыларды «Жасырынған әріптер» әдісі арқылы топқа біріктіремін.Тапсырма-1

Оқушыларды адамгершілік және адалдық екі топқа бөліп, әр топқа тапсырмалар береді.

Әр топқа адамгершілікке қатысты тақырыптар немесе ситуациялар береді.

Топтар адамгершілік туралы мысалдар келтіріп, талқылайды.

Оқушылар әріптерді құрастыру арқылы топтың атауын тауып сол топқа біріктіріледі. Топтарға бөлініп, топтық тапсырманы орындауға кіріседі.

Әр топ адамгершілікке қатысты жағдайларды талқылап, өз шешімдерін ұсынады.

Топ ішінде пікірталас кезінде сыйластықты сақтау.

Тапсырмалары бар карточкалар: Әдептілікке қатысты ситуациялар жазылған карточкалар.

Плакаттар: Топтар өз шешімдерін жазып, плакатта көрсетеді.

Тапсырма-2

Оқушыларға жеке жұмыс ретінде адамгершілік қасиеттеріне қатысты эссе жазуды ұсынады.

Жазылған эссені тексеріп, пікірлерін тыңдайды.

Әр оқушы жеке жұмыс істеп, адамгершілік туралы эссе жазады.

Эссе жазу кезінде өз ойларын еркін білдіреді.

Оқушының өз пікірін жеткізу барысында әдептілігін бағалау..





Дәптер мен қарындаш: Жеке жұмысқа қажетті құралдар.

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

Оқушылардың сабақ бойынша ой-пікірлерін жинақтау, адамгершілік құндылықтарын өмірде қолданудың маңыздылығын қорытындылау.

Оқушылардың пікірлерін тыңдайды, қорытынды сөз айтып, адамгершілік құндылықтарының өмірдегі рөлін түсіндіреді.

Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады, сабақтан алған әсерлерін айтады.

Оқушы өз тапсырмаларын уақтылы және жауапкершілікпен орындауы

Оқушыларға берілген тапсырмалардың сапалы орындалуы мен олардың өзара көмек көрсетуін бағалау

Тақта: Оқушылардың ойларын жазу үшін тақта пайдалану.

Плакаттар: Қорытындыға арналған слайдтар (адамгершілік құндылықтарын суреттеу).

Үй тапсырмасы

Оқушыларға адамгершілік құндылықтарын терең түсініп, оларды өз өмірінде қолдануға мүмкіндік беру.

Үй тапсырмасын түсіндіреді.

Оқушыларға өздеріне маңызды адамгершілік құндылықтары туралы эссе жазуды ұсынады.

Үй тапсырмасын тыңдайды.

Эссе жазуға дайындалады.

Эссе жазу кезінде оқушының жауапкершілігі және өзін-өзі тексеруін бағалау

Дәптер мен қарындаш.

Эссе үлгісі: Үлгі ретінде ұсынылған эссе тақырыптары.

Рефлексия

«Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі арқылы сабактан алган әсерлерімен бөліседі

Муғалім траткан стикерге Сабақтан алған әсерлерін жазады

Әр оқушының үлесі мен жауапкершілігін бағалау.

таратпа



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
361
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі