Материалдар / Адами қарым-қатынас жарастығы. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адами қарым-қатынас жарастығы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды әдептілікке үйрете отырып, ізгілікті қарым-қатынас жасаудағы парыздың мәнін түсіндіру, күнделікті дұрыс әрекет ету сапасын дамытатын ,жүзеге асыратын ойларын, сөздерін және іс - амалдарын бекіту арқылы сенімді қарым-қатынас жасай алу қасиеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2022
643
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Өзін-өзі тану" пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары


Мектеп: «Науалы орта мектебі»КММ

Күні: 28.01.22

Педагог: Кызырканова Г.А

Сынып:

Оқушылар саны: 13
Тақырып: Адами қарым-қатынас жарастығы
Құндылық: Дұрыс әрекет
 Қасиеттер: Әдептілік, сенімділік, парыз.

Мақсаты: Оқушыларға қарым-қатынас мәдениеті туралы айта отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері: Оқушыларды әдептілікке үйрете отырып, ізгілікті қарым-қатынас жасаудағы парыздың мәнін түсіндіру,

күнделікті дұрыс әрекет ету сапасын дамытатын ,жүзеге асыратын ойларын, сөздерін және іс - амалдарын бекіту арқылы сенімді қарым-қатынас жасай алу қасиеттерін дамыту.

Ресурстар


1.Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу. Бүгін сендермен, қашықтықтан болса да кездескеніме қуаныштымын. Бүгінгі күндерің, қуаныш пен сәттілікке толы күн болсын

2.Сергіту сәтi: «Орманға саяхат» Балалар, қандай сезімге бөлендіңдер? Кім ойымен бөліседі?

3.Үй тапсырмасын тексеру: №18, Құрманалин Мұхтардың «Әйнектің сынығы» мәтінін оқып, сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:

1. Жол үстінде әйнектің сынықтары неліктен көп болды деп ойлайсыңдар?

2. Атасы «Кейде қауіп-қатерді өзімізге өзіміз осылайша қолдан жасайтынымыз жаман...» – дегенде не айтқысы келді? Өмірден мысал келтіріңдер.

3. Өзің күнделікті өмірде біреуге қамқорлық жасап, жанашырлық танытасың ба? Қалай? Нақты мысалдармен дәйектеп айт.



Волшебная Композиция - Хрустальная Грусть

https://www.youtube.com/watch?v=W58q59CjMqc



Оқулық, презентация


4.Позитивті мәлімдеме:

1)Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндеттері.

2)Дәйексөз

Назары әдемінің ой-санасы әдемі келеді,ой-санасы әдемі адам өмірдің рақатын көреді. Халық даналығы

Сұрақтар:

1. Назары әдемі дегенді қалай түсінесіз?

2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


Презентация, слайд.

Жұмыс дәптерлері.


5.Оқиғаларды әңгiмелеу. А)«Құрдастармен қарым-қатынас» бейнероликті тамашалап, сұрақтарға жауап беру.

1.Вертуалды қарым-қатынастың адамға қандай кері әсері бар?

2. Саған смартфонға көп қараған ұнай ма, әлде бауырларыңа көп қарап отбасыңа, достарыңа көбірек көңіл бөлген ұнай ма?

3.Вертуалды әлемге аз уақыт бөліп, адамдармен шынайы қарым-қатынаста болу үшін не істеу керек?

Б) «Кішіпейілділік»

Ж.Молдағалиев

Сұрақтар:

  1. Мұхтар Әуезов қонақты қалай қарсы алды?

  2. Мұхтар Әуезовтің адамдармен қарым-қатынасынан қандай жақсы қасиеттерді байқадыңдар?

  3. Кішіпейілділік көрсету қандай құндылықтармен сәйкес келеді?

Бұл адамдардың өнегесінен өзіңе қандай сабақ алдым деп ойлайсың?


бейнеролик https://youtu.be/z5BKA5pNzEk





Оқулық

Мөлдір бұлақ

1- том 163 бет



6.Шығармашылық іс-әрекет

Тапсырма:

«Қарым-қатынаста табысқа жету сыртқы жағдайлардан гөрі адамның ішкі жан дүниесіне, ниетіне байланысты» деген ойды басшылыққа ала отырып, төмендегі кейіпкерлермен кімдер қарым-қатынаста болады деп ойлайсыңдар? Ойларыңды, постер құру арқылы жеткіземіз .
1-кейіпкер: Жақсы, мейірімді оқушы;
2-кейіпкер: Үнемі бірінші болғысы келетін оқушы.

Оқулық,түрлі қағаздар


7.Топпен ән айту: «Жан досыма» Сөзі: Мұқағали Кенжетайұлы

Әні: Жандос Қаржаубай

Караоке

https://youtu.be/FcCOrBBFD08


8.Үй тапсырмасы:№19, Жәмила Аязбекованың «Атасы мен әжесі» мәтінін оқып келу.


Оқулық 32-бет


9.Сабақтың соңғы минуты: Ал енді өздеріңді еркін сезініп, бүгінгі сабақты ой елегінен өткізіңдер. Сабақтың ең сәтті кезеңдерін жүректеріңде сақтаңдар. Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарың үшін алғыс білдіремін. Рақмет!




 



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!