Адам.Жер.Ғалам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам.Жер.Ғалам

Материал туралы қысқаша түсінік
Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Адам.Жер.Ғалам


Педагогтің аты-жөні:

Сейдаханова А.Е

Күн: 25.09.2024

Сыныбы : 5

Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Жер шары қалай пайда болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.2.1 – Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

SMART мақсат

  • Жер ғаламшарының қалай пайда болғанын түсіндіру;

  • Жер шарының пайда болуы туралы білімдерін жетілдіру;

Мақсатқа жету үшін:

  • Жердің пайда болуы туралы қандай тұжырымдар бар екенін білу қажет


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

«Есесіне мен...» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


Үй тапсырмасын сұрау:

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар қояды.


«Санақ таяқшалары » арқылы 3 топқа бірігеді


Оқушылар шеңберге тұрып «Есесіне мен...» әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды ахуал орнатады.

«Санақ таяқшасы» түсі бойынша топтарға бірігеді.

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Миға заряд» әдісі арқылы

Түрлі түсті санақ таяқшалары

«Миға заряд» бағалау парақшалары


5 мин

Қызығушылықты ояту.

«4-сурет, 1-сөз» тәсілі арқылы тақырыпты ашу, мақсатын анықтауды ұйымдастырады.







Талданатын сұрақтар:

Біздің ғаламшарымыз қалай аталады?

Қанша ғаламшар бар?

Жер шары күн жүйесінде нешінші орналасқан?

Оқушылар экрандағы суретті талдап сабақтың тақырыбын мақсатын анықтайды.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды,

сабақтың мақсатын анықтайды

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б


Microsoft PowerPoint прензентациясы

Сурет


Сабақтың ортасы

25 мин

І. Топтық жұмыс.

«Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы

1-топка «Иммануил Кант »

2-топка « Шмидт »

3-топка «Лаплас»


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

Жердің пайда болуы туралы болжардарды талдайды

Басқа топқа жердің пайда болуы туралы болжамды түсіндіреді

1

Жердің пайда болуы туралы болжамды талдайды

1




II. Топтық жұмыс

«Ілгіштегі сұрақтар» әдісі

Оқушыларға оқыған мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру тапсырылады. Әр топтан үздік 3 сұрақты жазу тапсырылады.


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

Мәтін бойынша бір бірінің құрастырған сұрақтарына жауап береді

Топ ішінде үздік сұрақ құрастырады

1

Топтан шығып басқа топтың сұрақтарына жауап береді

1


III. Жеке жұмыс ( Функционалдық сауаттылыққа арналған)

Мәтінді оқып астында берілген сұрақтарға жауап береді


Құпиясы неде?

Мектепте екі астроном жолығып қалды.Екеуара қатты айтыс басталды. Бірі: Жер Күнді айналып жүреді деді;Бірі: Күн ғаламшарларды бастап жүреді деді.Бірі Коперник болғанда, Птолемей екіншісі.Бұл дауға Мансұр кеп төрелік жасады.

Оқушы сұрады: «Жұлдыздар ағынын білмейсің,

Сонда сен қалай төрелік айтпақсың?»Мансұр айтты:

«Коперник несімен дұрыс екенін.

Мен Күнге барып қайтсам ғана дәлелдер ем.

Ошақпен қазанды айналып ас пісірген

Ақымақ аспазды кім көрген екен?»


Тапсырмалар:

Мәтінде ежелгі ғалымдардың кеңістіктегі Жердің орналасуы туралы қандай ұстанымдары берілген?

Өзінің сөзін дәлелдеу үшін Мансұр қандай аллегория келтірген?


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

Жердің пайда болуы туралы өлеңді оқып сұрақтарға жауап береді

Ежелгі ғалымдардың Жердің орны туралы берген ұстанымдарын жазады

1

Аспаздың келтірген аллегориясын айтады

1


Оқушаларға оқулықты пайдалана отырып әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, топта талдайды.

Бірін бірі бағалайды. Кластер қорғайды









II. топтық жұмыс

Оқушылар мәтін бойынша сұрақ құрастырады, топта талдайды, ең үздік 3 сұрақты таңдап, тақтаға іледі, топ мүшелері кезек кезек шығып сұрақтар таңдап( өз тобының сұрағын алуға болмайды) жауап береді.





III. Мәтінді оқып шығып. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді

«Миға заряд » бағалау парақшасы арқылы бағалайды, жауап берген балаға 2 балл







Әр дұрыс жауапқа 2 балл















Әр дұрыс жауапқа 2 балл

Microsoft PowerPoint прензентациясыА3 парағы

Маркер











Декоративті кір қыстырғыштар, түрлі түсті қағаздар.











Оқулық

Сабақты бекіту

7 мин



Сабақты бекіту тапсырмалары.

«Wordwall» платформасында сабақты бекітуге арналған сұрақтар қойылады

https://wordwall.net/resource/78487349

Оқушылар берілген тапсырмаларды нұсқау бойынша орындайды.









ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды

Дұрыс жауап-1



Microsoft PowerPoint прензентациясы

«Wordwall» платформасы

Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс

« Миға заряд» әдісі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Оқушылар «Миға заряд» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

«Миға заряд» парақшасы

Бағалау парақтары

1мин

Үй тапсырмасы

§7. Жер шары қалай пайда болды?

а) Тақырыпты оқып, түйін сөздерді көрсетіп,логикалық тізбек құрау

б) Птолемей және Коперник ғалымдары туралы ақпарат жинау

в) 45 беттегі «Судағы шеңберлер» сұрақтарына жауап беру




Microsoft PowerPoint прензентациясы









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2025
169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі