№1
тапсырма(Ұ)Қарқынды
тәсіл
Оқушылардың сыни тұрғыдан
ойлау қабілетін арттыру сөздік қорын молайту мақсатында “Допты
қағып ал” әдісі арқылы сұрақ-жауап аясында түрлі тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
-Дене мүшелері арқылы
болжам жасап анықтайды.
-Денеміздегі негізгі
бөлігін айтады.
-Адам денесінің қызметі
туралы ақпараттанып әнгімелей алады.
Қ.Б: Оқушылардың қабілетін
жетелеу мақсатында “Жұлдызша” арқылы
бағалаймын.
№2
тапсырма(Ж )Дерек көздер
тәсілі:
Оқушылардың білім білік
дағдыларын дамыту
« Кезбе журналист» әдісі
арқылы берілген тапсырманы әңгімелеп ,суретін
бейнелеу.
Дескриптор:
-Дене мүшелерін ажырата
біледі.
-Дене мүшелерінің қызметін
анықтай сұраққа жауап бере алады
-Суреттерді сәйкестендіре
алады
Қ.Б: оқушылардың қажеттілігін
қанағаттандыру аясында алға ынталандыра отырып “Күлегештер” арқылы
бағалаймын.
№3
тапсырма(ЖЖ) Нәтиже
тәсілі
Білім алушылардың таным
қажеттілігін анықтау
“Кім жылдам?” әдісі арқылы
қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында білімдерін
шыңдайды.
-
Адамның қандай дене
мүшелерін атай аласың?
-
Бас қаңқасында не
орналасқан?
-
Суретте не
бейнеленген,інгімеле?
Дескриптор:
-
Адам дене мүшелеріне
қажеттілігі туралы әнгімелейді.
-Суреттің мазмұнына қарап
сұрақтар қояды және түсіндіреді.
-Дене мүшелерінің қызметін
сипаттайды
Қ.Б: Оқушылардың қабілетін
жетелеу мақсатында “Басбармақ” арқылы
бағалаймын
|