Қысқа мерзімді жоспар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелері
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән:жаратылыстану Сынып:1 |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
|
Қатысқандар: Қатыспағандар |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адаммның дене мүшелері |
||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты |
1.2.3.1Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар : Адамның негізгі дене мүшелерін ажыратып айта алады Көптеген оқушылар: Дене мүшелерінің ерекшілігін анықтауды біледі. Кейбір оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелеріне сипаттама беріп әнгімелей алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-Адамның негізгі дене мүшелерін ажыратып айтады. -Дене мүшелерінің ерекшілігін анықтайды -Адам денесінің негізгі мүшелерін сипаттама беріп әнгімелейді. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар істей алады Тыңдалым,айтылым дағдысы бойынша қай дене мүшелері қандай қызмет атқаратынын айта алады. Қай дене мүшең қандай қызмет атқарады? Неліктен? Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: Адамның дене мүшелерін атайды. Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: Дене мүшелері не үшін қажет? Дене мүшелерінің қызметін сипатта? Дене мүшелерінің ерекшелігін ата? |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел»,бұл-Жалпыға ОртақЕңбек Қоғамы,өзОтаны ,халқы мен тарихынадегенмақтаныш пен отандастық Қазақстандағы қоғам мен дамудыңәл- ауқатынажауапкершілігінсезінусезімдерінқалыптастыру |
||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыстар |
Көркемеңбекпәнібойыншатүрліденемүшелердіанықтап,суретінбейнелейді. Денешынықтырупәніменбайланыстыраотырыптүрліширатужаттығуларын қолданамын. |
||||||||||||||||||||||
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Жолда жүру ережесін ескере отырып,қауіпсіздік ережелерін сақтауды қадағалау. Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. |
||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Интер белсенд і тақтада адам денесінің негізгі бөліктері жайлы бейне ролик көрсетемін |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Адамның дене мүшелерін толық ажыратып айтады. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ынтымақтастық атмосфераны орнатамын.Оқушылардың көңіл-күйін көтеру мақсатында шаттық шеңберге тұрғызып,бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіремін.Білім алушылардың белсенді оқу тәсілі арқылы “Бақтағы гүлдер”әдісіарқылытопқабіріктіремін I топ:Раушан II топ:Қызғалдақ III топ:Түймедақ Тақырыпты ашу: Білім алушылардың білім білік дағдыларын қалыптастыру шығармашылыққа баулу мақсатында «Ұялы телефон» әдісі арқылы өткен сабақты жаңа сабақ пен ұштастыра отырып жетелеуіш сұрақтар арқылы бір біріне сұрақ қойғыза отырып сабақ тақырыбын ашамын.
Дискриптор:
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы
|
№1 тапсырма(Ұ)Қарқынды тәсіл Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру сөздік қорын молайту мақсатында “Допты қағып ал” әдісі арқылы сұрақ-жауап аясында түрлі тапсырманы орындайды.
Дескриптор: -Дене мүшелері арқылы болжам жасап анықтайды. -Денеміздегі негізгі бөлігін айтады. -Адам денесінің қызметі туралы ақпараттанып әнгімелей алады. Қ.Б: Оқушылардың қабілетін жетелеу мақсатында “Жұлдызша” арқылы бағалаймын. №2 тапсырма(Ж )Дерек көздер тәсілі: Оқушылардың білім білік дағдыларын дамыту « Кезбе журналист» әдісі арқылы берілген тапсырманы әңгімелеп ,суретін бейнелеу. Дескриптор: -Дене мүшелерін ажырата біледі. -Дене мүшелерінің қызметін анықтай сұраққа жауап бере алады -Суреттерді сәйкестендіре алады Қ.Б: оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру аясында алға ынталандыра отырып “Күлегештер” арқылы бағалаймын. №3 тапсырма(ЖЖ) Нәтиже тәсілі Білім алушылардың таным қажеттілігін анықтау “Кім жылдам?” әдісі арқылы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында білімдерін шыңдайды.
Дескриптор: - Адам дене мүшелеріне қажеттілігі туралы әнгімелейді. -Суреттің мазмұнына қарап сұрақтар қояды және түсіндіреді. -Дене мүшелерінің қызметін сипаттайды Қ.Б: Оқушылардың қабілетін жетелеу мақсатында “Басбармақ” арқылы бағалаймын |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Білім алушылардың сабақты қалай меңгергенін анықтау аясында “Ыстық картоп ” әдісі арқылы бүгінгі сабақты пысықтаймын. Кері байланыс :
|
Тұсіндім Түсінгім келеді Түсіндедім |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
||||||||||||||||||||||
|
А.Деңгейіндегі оқушылар: Оқушылар дене мүшелерінің қызметін ажыратып айтады. 1) Адам дене мүшелерін атап бер? 2) Дене мүшелерінің маңыздылығын айтып бер? В. Деңгейіндегі оқушылар: Оқушылар дене мүшелерінің қызметін сипаттайды. 1) Дене мүшелерінің қызметін ажыратып әнгімеле? 2) Дене мүшелерінің ерекшелігін сипаттайды. C.Деңгейіндегі оқушылар: Оқушылар адам дене мүшелерін салып,оған дене мүшелерін атауын жазады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағаКелер шақпен жазамыз.
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















