Адамның дене мүшелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Адамның дене мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Керемет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түзете- дамыта оқыту қызметінің технологиялық картасы ЖСТД 1

Күні:___________________________________________________________

Балалардың ата-жөні:______________________________________________

Тақырыбы: «Адамның дене мүшелері»

Б/м;Өзінің дене мүшелерін дұрыс көрсетуге,танып білу дағдылырын қалыптастыру.Сөздік қорын молайту.Артикуляциялық жаттығуларды дұрыс жасуға үйрету.Бет және мойын бұлшық етерін белсендіретін жаттығулар жасау.Дене мүшелерін атауға қажеттілігін түсінуге үйрету.

ТМД:Есте сақтау қабілетін дамыту.

ТМ:Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,ойын.

Көрнекіліктер;тақырыпқа байланысты суреттер.

Іс-әрекеттер қызметі


Логопедтің түзету оқу қызметі


Балалардың қызметі

Ұйымдастыру-

шылық

ізденістік


Шаттық шеңбері;

Күніміз ашық болсын,

Заманымз тыныш болсын,

Ауамыз таза болсын,

Бүгінгі күніміз жақсы өтсін.

Артикуляциялық жаттығулар:

«Пілдің тұмсығы»

«Қақпа»

«Тәтті тосап»

«Әткеншек»

«Сағат»

Тыныс алу жаттығуы;

«Жапырақтар ұшады»

«Шар үрлеу»

«Жел соқты»

-Балалар,ненің дыбысы шығады,тарсылдатып жатқан кім екен?

-Бізге қонаққа келген Айгерім екен.

-Кәне балалар Айгерімен амандасайық!

-Айгерім қош келдің!

-Балалар қараңдаршы қонағымыздың көңіл күйі жоқ болып отыр,себебін өзінен сүрап көрейік

Айгерім сен неге жабырқап отарсың?

-Айгерім : қуыршағымның ден мүшелерін жоғалтып алдым,қандай дене мүшелері жоғалғанында білмей отырмын .

-Айгерім сен көңіл күйіңді түсірме біз саған көмектесеміз, солайма балалар!

-Жарайсыңдар,олай болса қуршаққа қараңдаршы?

Балаларадың назарын тақтадағы ілініп тұрған дене мүшелердің суретіне назарларын аударту.

Дене мүшелердің, аттарын атап қандай қызмет атқаратындарымен балаларды таныстыр.

Бас,шаш,мұрын,құлақ,көз,ауыз,қол,саусақтар,

аяқтар,табан.

-Ал балалар,Айгерімнің қуршағының қандай дене мүшелері жоғалғанын тауып оған көмектесейік!

Балалардың назарын қуршаққа аударту.

Қуыршақтың жоғалған дене мүшелерін тауып беруге көмектесу.

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір оңға,бір солға айналайық кел мұнда.

-Ал балалар,Айгерімнен сұрайықшы қуыршағының ден мүшелерін,Айгерім қуыршақтың дене мүшелерін аттап береді.

Бас,шаш,мұрын,құлақ,көз,ауыз,қол,саусақтар,

аяқтар,табан.

Балалар,Айгерім бізге қуыршақтың дене мүшелерін дұрыс көрсетіп тұрма қарайықшы?

-Дұрыс.Айгерім қуыршағыңның дене мүшелерін жоғалтып,аттарын үмытып қалма.

-Жарайма.

Д/о: «Мен атаған суретті көрсет»

«Ыстық шай үрлеу»

«Екі қолмен сурет салайық»

-Қане, балалар Айгерім мен қуыршағының кететін уақыты болыпты.

Сау болыңыз.

-Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнадыма?

Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.

-Бүгін бізге кім қонаққа келді?

-Бүгінгі оқу қызметімізде нелермен таныстық?

-Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.

Балаларды, мақтау, мадақтау.


-Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.



-жаттығуларды қызығушылықпен орындайды.












-балалар шығып жатқан дыбыстықа назар аударады.

-балалар қонақпен амандасады.




















-сергіту сәтін іс

-қимылмен орындайды









-Иә

-Балалар,ойынға қызыға қатысады.


-Балалар қоштасады.


-йә, ұнады


-Айгерім келді

-адамның ден мүшелерімен



Күтілетін нәтиже:

Біледі;Балалар дене мүшелері туралы біледі.

Игереді;Балалар дене мүшелерінің түрлерін атауды түсінеді.

Меңгереді;Балалар ден мүшелрдің аттарын және олардың, қандай қызмет атқаратынын.







Түзете- дамыта оқыту қызметінің технологиялық картасы ЖСТД 3

Күні:___________________________________________________________

Балалардың ата-жөні:______________________________________________

Тақырыбы: «Адамның дене мүшелері»

Б/м;Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беріп,аталған дене мүшелерін топтастыруға үйрету.Жаңа сөздермен таныстыра отырып,сөздік қорын молайту.Үш дыбыстан құралған сөзге талдац жасау:(қас,бас,төс,көз) Есту қабілетін, көру зейінін дамыту.

ТМД:Есте сақтау қабілетін дамыту.

ТМ:Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,ойын.

Көрнекіліктер;тақырыпқа байланысты суреттер.

Іс-әрекеттер қызметі


Логопедтің түзету оқу қызметі


Балалардың қызметі

Ұйымдастыру-

шылық

ізденістік


Шаттық шеңбері;

Күніміз ашық болсын,

Заманымз тыныш болсын,

Ауамыз таза болсын,

Бүгінгі күніміз жақсы өтсін.

Артикуляциялық жаттығулар:

«Пілдің тұмсығы»

«Қақпа»

«Тәтті тосап»

«Әткеншек»

«Сағат»

«Сылақшы»

Тыныс алу жаттығуы;

«Жапырақтар ұшады»

«Шар үрлеу»

«Жел соқты»

Кіріспе әңгіме

-Балалар бүгін біздер «адам дене мүшелері» деген тақырыпқа әңгімелесетін боламыз.

Суретпен жұмыс.

-Балалар ең алдымен біздер кімдерміз?

-дұрыс.

Адам – жер бетіндегі тіршілік иесі.Адамның дене мүшелері болады олар:

Бас,мойын, қол,аяқ,тізе, шынтақ,саусақ,кеуде,иық-адамның дене мүшелері.Мұны адамның қаңқасы дейді.

Адамның бас мүшесінде шаш,бет,көз,құлақ,мұрын,ауыз, маңдай, шеке,иек,қас,ерін,тіс,тіл, мүшелері орналасқан.Осы мүшелерінің атқаратын өз қызметтері бар.Адам баспен ойлайды,көзбен көреді,мұрынмен дем алады,құлақпен естиды,ауызбен тамақтанады,тілмен сөйлеиді,тіспен тамақ шайнайды,аяқпен жүреді,қолмен үстайды.

-Балалар адамның денсаулығы жақсы болуы үшін,және балалар дене мүшелеріміздің қызметі жақсы болуы үшін, салауты өмір салтын үстауымыз ерек,ол үшін не істейміз?

Балалардың жауабын тыңдау.

-дұрыс айтасыңдар.

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір оңға,бір солға айналайық кел мұнда.

Д/о: «Не үшін қажет»

Ойын барысы;балалар көрсетілген дене мүшелердің,атын атап атқаратын қызметін айтып береді.

Дыбыспен жұмыс; «Р» дыбысын машықтандыруға арналған тапсырмалар.

«Р»дыбысын созып айту.

1.Араның ортасында не бар?

Ораның ортасында не бар?(РРРРР)

2.Қардың соңында не бар?

Бордың соңында не бар?(РРРРР)

3.Рахат,Раушан,Рамазан,

Қай дыбыстан басталған? (РРРРР)

«Р» дыбысының буындарда анық айту.

Ра-ро-ру Ро-ру-ры

Ра-ры-рэ ру-ро-ра

Ро-ра-ры ру-ры-ро


Ры-ро-рэ

Рэ-ра-ро

Рэ-ра-ро

-Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнадыма?

Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.

-Бүгінгі оқу қызметімізде нелермен таныстық?

-Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.

Балаларды, мақтау, мадақтау.


-Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.



-жаттығуларды қызығушылықпен орындайды.









-балалар мұқйат зер салып тыңдайды.




-адамбыз




















-сергіту сәтін іс

-қимылмен орындайд.


-Балалар,ойынға қызыға қатысады.





















-йә



-адамның дене мүшелерімен.






Күтілетін нәтиже:

Біледі;Балалар дене мүшелері туралы біледі.

Игереді;Балалар дене мүшелерінің түрлерін атауды түсінеді.

Меңгереді;Балалар ден мүшелрдің аттарын және олардың, қандай қызмет атқаратынын.

Түзете- дамыта оқыту қызметінің технологиялық картасы ЖСТД 2

Күні:___________________________________________________________

Балалардың ата-жөні:______________________________________________

Тақырыбы: «Адамның дене мүшелері»

Б/м;Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беріп,аталған дене мүшелерін топтастыруға үйрету.Жаңа сөздермен таныстыра отырып,сөздік қорын молайту.Үш дыбыстан құралған сөзге талдац жасау:(қас,бас,төс,көз) Есту қабілетін, көру зейінін дамыту.

ТМД:Есте сақтау қабілетін дамыту.

ТМ:Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,ойын.

Көрнекіліктер;тақырыпқа байланысты суреттер.

Іс-әрекеттер қызметі


Логопедтің түзету оқу қызметі


Балалардың қызметі

Ұйымдастыру-

шылық

ізденістік


Шаттық шеңбері;

Күніміз ашық болсын,

Заманымз тыныш болсын,

Ауамыз таза болсын,

Бүгінгі күніміз жақсы өтсін.

Артикуляциялық жаттығулар:

«Пілдің тұмсығы»

«Қақпа»

«Тәтті тосап»

«Әткеншек»

«Сағат»

«Сылақшы»

Тыныс алу жаттығуы;

«Жапырақтар ұшады»

«Шар үрлеу»

«Жел соқты»

Кіріспе әңгіме

-Балалар бүгін біздер «адам дене мүшелері» деген тақырыпқа әңгімелесетін боламыз.

Суретпен жұмыс.

-Балалар ең алдымен біздер кімдерміз?

-дұрыс.

Адам – жер бетіндегі тіршілік иесі.Адамның дене мүшелері болады олар:

Бас,мойын, қол,аяқ,тізе, шынтақ,саусақ,кеуде,иық-адамның дене мүшелері.Мұны адамның қаңқасы дейді.

Адамның бас мүшесінде шаш,бет,көз,құлақ,мұрын,ауыз, маңдай, шеке,иек,қас,ерін,тіс,тіл, мүшелері орналасқан.Осы мүшелерінің атқаратын өз қызметтері бар.Адам баспен ойлайды,көзбен көреді,мұрынмен дем алады,құлақпен естиды,ауызбен тамақтанады,тілмен сөйлеиді,тіспен тамақ шайнайды,аяқпен жүреді,қолмен үстайды.

-Балалар адамның денсаулығы жақсы болуы үшін,және балалар дене мүшелеріміздің қызметі жақсы болуы үшін, салауты өмір салтын үстауымыз ерек,ол үшін не істейміз?

Балалардың жауабын тыңдау.

-дұрыс айтасыңдар.

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір оңға,бір солға айналайық кел мұнда.

Д/о: «Не үшін қажет»

Ойын барысы;балалар көрсетілген дене мүшелердің,атын атап атқаратын қызметін айтып береді.

-Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнадыма?

Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.

-Бүгінгі оқу қызметімізде нелермен таныстық?

-Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.

Балаларды, мақтау, мадақтау.


-Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.



-жаттығуларды қызығушылықпен орындайды.









-балалар мұқйат зер салып тыңдайды.




-адамбыз




















-сергіту сәтін іс

-қимылмен орындайд.


-Балалар,ойынға қызыға қатысады.





-йә



-адамның дене мүшелерімен.






Күтілетін нәтиже:

Біледі;Балалар дене мүшелері туралы біледі.

Игереді;Балалар дене мүшелерінің түрлерін атауды түсінеді.

Меңгереді;Балалар ден мүшелрдің аттарын және олардың, қандай қызмет атқаратынын.

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
59
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі