Сабақтың
басы
(7
мин)
|
(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды
түгендеу.
Алдамның дене мүшелері
бойынша 2 топқа бөлу:
«Бас»,
«Қол»
|
Оқушылар бір біріне
жылы лебіз айтады.
Қима қағаздарды таңдап
топтарға бөлінеді.
|
Бағдаршам
|
Дене мүшелерінің
суреттері
|
Сабақң
ортасы (30 мин)
Саралау
Тапсыр
ма
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Орындайық
Төмендегі қозғалыс
түрлерін қандай дене мүшелерінің көмегімен
атқардың?
Көкқұтан сияқты бір
аяқпен тұру.
Құлынша шапқылау.
Жауынгерше
жүру.
Кенгуруше
секіру.
Жұлдызқұрт тәрізді
ирелеңдеу.
Сабақтың мақсатымен
таныстырылады.
Топтарға тапсырма
беріледі:
1-тапсырма
Постер қорғау. Қима
қағаздар беріліп, плакатка адамның суретті беріледі. Қима қағаздағы
дене мүшелерінің атауларын оқып суретке
жапсыру
Бейнебаян
қарау.
Бейнебаян бойынша сұрақтар
қойылады.
-Ал балалр сіздер осы
жаттығуды қайталай аласыздар ма?
-Оның себебі
неде?
1
тапсырма
Білгенің
жөн
Адамның әр дене мүшесінің
өз қызметі бар. Мысалы Аяқпен жүреді,қолмен ұстайды, көзбен
көреді.
2
тапсырма
Сенің денең қандай
қозғалысқа икемді?
Оның себебі неде
?
Икемді епті қозғалыс үшін ,
не істеу керек?
Біздің дене мүшелеріміз ір
түрлі қозғалыс жасауға мүмкүндңк береді. Икемді етіп қозғалу үшін
ұзақ уақыт табанды түнде жаттығу керек.
Қызықты
мәліметтер
Дененің өз жүйксі болады.
Бұл жүйе ақпаратты миға жеткізіп түрады ми барлық мүшелерді
қозғалысқа бағыттап тұрады.
Адамдар ұзақ уақыт қалай
өмір сүреді.
Сергіту жаттығуы. Слайд
арқылы суреттер көрсетіледі. Сол суреттегі жаттығуларды оқушылар
қайталайды
Дәптермен
жұмыс.
Тақтаға толық емес адамның
дене мүшесінің суреті ілінеді. Оқушылар адамның дене мүшесінің
атауларын атап, қандай қызмет атқаратынын айтып, үстел үстіндегі
дене мүшелерінің суреттерін тақтаға іледі.
|
Оқушылар нұсқаулыққа сәйкес
қимыл-қозғалыс түрлерін орындайды. Олар қай қозғалыста қандай дене
мүшесінің қызметін қолданғанын анықтайды.
36
бет
Дескриптор
Түрлі денелердің қозғалуына
мысал келтіре алады
Адамның дене мүшелерін
дұрыс анықтап табады
Бейнебаянды қарап,
сұрақтарға жауап береді.
-Иә (жоқ) деген жауаптар
айтылады
-Бірден жаттығуды қайталай
алмаймыз деген жауаптар айтылады.
Дескриптор
адам денесінің негізгі
мүшелерін және олардың қызметтерін
атау
Қызықты мәліметтермен
танысады
-Біздің денеміз
барлық қимылдарға икемді.
-Белгілі спорттық
қимылды қайталау үшін жаттығу керек.
Оқушылар сергіп
алады.
Түрлі денелердің
қозғалуына оқушылар мысал келтіре
алады
Жұмыс дәптеріндегі
тапсырмаларды орындайды.
Адамның дене мүшелерін,
қызметтерін атайды
|
Бағдаршам
Жұлдызша
|
Оқулық
Бейнебаян
Дене мүшелері
суреттер
Дене мүшелері
суреттер
|
Сабақтың
соңы
(8 мин)
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
қаншалықты түсінгендерін, қызықты тапсырмаларды атап. Тақтада іліп
тұрған бас, жүрек, қол суреттеріне
жапсырады.
|
Сабақта алған әсерін
тақтада ілінген суреттерге жапсыру арқылы
бағалау.
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Стикерлер
|