Адамның дене мүшелерінің қызметі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Адамның дене мүшелерінің қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерімен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

     

жаратылыстану 10-сабақ


Бөлім

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты-жөні

Джаримбетова К.У

Күні:

12.11.2025ж

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

10 Адамның дене мүшелерінің қызметі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.3.1 адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерімен танысу

Сабақтың мақсаты

Адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерімен танысады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылармен дене мүшелері туралы әңгімелесу

«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: отбасының құндылығын түсіну;

Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы

Апталық дәйек сөз:«Тура биде туған жоқ

Өткенді пысықтау

Адамның дене мүшелерін ата


Тақырыпты ашу

«Қозғалыс түрлерін қайтала» ойыны

Төмендегі қозғалыс түрлерін қандай дене мүшелерінің көмегімен атқардың?

Көкқұтан сияқты бір аяқпен тұру.

Құлынша шапқылау.

Жауынгерше жүру.

Кенгуруше секіру.

Жұлдызқұрт тәрізді ирелеңдеу.

Осы қозғалыс түрлерін қандай дене мүшелерінің көмегімен атқардыңдар?



ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Жануарлардың қозғалысын салады.Қандай дене мүшелері тірек болатынын айтады



Өз ойларын айтады



Адамның дене мүшелерін атайды



Әртүрлі дене жаттықтыру құралдарымен қозғалыс жасау тапсырмасын ұсынуға болады.




Керемет!

ҚБ: «Ауызша мадақтау»

Ж үрекшелермен бағалап отырамын. Әр балға 1

Сабақтың ортасы

10 мин


1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

Тыңдалым; Айтылым

ОДД Біліу. Түсіну

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы суреттер бойынша қажеттіліктерді сипаттап, суреттердің қайсысы артық екенін анықтауды сұрайды.

Проблемалық сұрақ

«Не істеуді ұнатамын?» сұрағы бойынша «Сұрақ ілмегі» әдісі

Мақсаты: оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру.

Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы әр баланың ойын ашық айтуына, өзінің қалауын қысылмай айтуына жағдай тудыру мақсатындажасалады. «Мен де соны ұнатамын...» деген оймен сыныптасының ойын іліп әкетуіне мүмкіндік тудыруға болады.

«Қажеттіліктің қалаудан айырмашылығы неде?» деген сұрақты ұсыну.

Оқулықпен жұмыс

Балаларға түрлі мамандық иелері бейнеленген суреттер ұсынады.

Бұл адамдардың еңбегі неге маңызды?

Оқушыларды «Олар адамдардың қажеттілігін қанағаттандырады» деген қорытындыға келуге жетелейді.

Адам – біртұтас дене. Дене мүшелері қозғалу кезінде бір-біріне көмекші болады. Дене мүшелерінің қозғалысын олардың қызметі дейміз.

Балалар шеңбер жасап тұрады да, не істегенді ұнататындарын айтады. Егер оның айтқаны ойынға қатысушылардың ішіндегі тағы біреуге ұнаса, ол: «Мен де» деп айтады.

Сонан соң қалау білдірген бала ойынды жалғастырады.






Керемет!

ҚБ: «Ауызша мадақтау»

Ж үрекшелермен бағалап отырамын. Әр балға 1


10 мин

2-тапсырма

Сыныпта кімнің епті, икемді қозғалатынын бақылауды тапсырады.

Оңға иіл.

Солға иіл.

Екі тізеңді бүгіп, алға жүр.

Орныңда тұрып, аяқ ұшымен секір

Дәптермен жұмыс

Тапсырмаларды орындауды ұсынады


1. Мамандық иелерін ата. Олар қай дене мүшесінің көмегімен қимылдарды жасайды? Сызықпен қос.

2. Спорттық ойындарда баланың қандай дене мүшелері қозғалады? Сызық арқылы қос.


Дәптерде берілген тапсырманы өз бетінше орындайды.



Дескриптор

Дене мүшесінің маңызын айтады

ҚБ: «Ауызша мадақтау»

Ж үрекшелермен бағалап отырамын. Әр балға 1


10 мин

Топтық жұмыс

Оқушыларды үш топқа бөледі.

Әр топқа түрлі тапсырмалар беріледі.

1-топ: Адам қаңқасына негізгі дене мүшелерінің атауларын жапсырады.

2-топ: Дене бөліктерін жинастырып, адамды құрайды және дене мүшелерінің атауларын жапсырады.

3-топ: «Қол» мен «аяқ» сөздері беріледі.Сол сөздерге қатысты қимылдарды тауып

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

Қорытынды шығарады



Рефлексия

5 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

«Біз не білдік» әдісі

Не білдім

Не түсіндім

Нені білуім керек

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін айтады


Қ.Б.

Жарайсың!


Біз не білдік?



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі