Адамның дене мүшесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамның дене мүшесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Марериал мұғалімдерге көмек ретінде көруге болады. Жас мамандар осындай сабақтардан қарап отырса өздеріне көптеген керекті материалдар алады
Материалдың қысқаша нұсқасы




Сабақ

Мектеп: Тараз қаласы №59 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты: Журакулова .Г.С

Сынып: 1

Пәні: жаратылыстану


Ортақ тақырып:

Мен және менің отбасым


Бөлім: Адам

Сабақтың тақырыбы:Адамның дене мүшелері


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушы: адамның негізгі дене мүшелерін және олардың атқаратын қызметін атау

Көптеген оқушылар:қоршаған орта құбылыстарына бақылау жасау.

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдану


Бағалау критерийлері

-негізгі дене мүшелерін анықтайды

- дене мүшелерінің атқаратын қызметін біледі

-бақылау жүргізе алады


Тілдік мақсат


















Оқушылардың тілдік мақсаты:

-адам денесінің негізгі бөліктерін атайды

адамның негізгі мүшелерінің қызметтерін айтып береді


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Бас, қол, аяқ, саусақтар, бармақ.


Диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Біздің ұқсастығымыз неде?

Қол қандай қызмет атқарады?

Аяқтың негізгі қызметі не?


Не себепті......деп ойлайсыз?

Адамның көзі қандай қызмет атқарады?

Не себептен адамның дене мүшелері бір –бірімен тығыз байланыста

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жеке бас тазалығын сақтау


Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру , көркем еңбек


АКТ



Таныстырылым, ИТ

Бастапқы оқу:

Оқушылар дене мүшелерін және олардың атқаратын қызметін атай біледі

(бас, кеуде,аяқ, қол, табан т.б )


Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы




































Ортасы




























































Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық сәт:

- Қайырлы таң, көздерім!

-Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).

-Қайырлы таң, құлақтарым!

-Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).

-Қайырлы таң, қолдарым!

-Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).

-Қайырлы таң, аяқтарым!

-Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).

-Қайырлы таң, ұстазым!

-Мен ояндым!. (Күлімсіреп, күнге қолдарын созады)

Оқушылар орындарына отырады.

Жаңа сабаққа қадам «Кәне, шынығып алайық !»

Орныңда тұрып секір. Тоқта.Қарындашты ал. Осы әрекетті орындауға саған денеңнің қай мүшесі көмектесті

Қай дене бөліктері оны істей алады?

Сабақтың осы кезеңінде оқушылар тек адамның дене бөліктерін атау керек

-Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай деп ойлайсыңдар? (оқушы жауабын тыңдау)

-Бүгін сабақта сендер дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысасыңдар.

-Сабақ соңында нені білеміз деп ойлайсыңдар?

Ендеше біз дене мүшелеріміздің атымен 2 топқа топтасамыз

1 топ: Қол

2 топ: Аяқ


1- тапсырма. Сұлбалар ( ұжымдық жұмыс) Диалогтік оқыту

1.Суретке назар аударады, сұрақтар қояды. Әрбір сұлбаға назар аударады.

2.Негеш пен Эвриканы анықтайды ? Оны қайдан білдіңдер? (Шаш және киім үлгісі бойынша.)

3.Бейнеленген балалар сұлбасынан олардың қандай іс-әрекет жасап тұрғанын анықтайды? (билеп жүр, бокспен шұғылданып жатыр, саңырауқұлақ теріп жүр, доп ойнап жүр).

4Picture 224 .Осы қимылдарды орындауға қандай дене мүшелері қатысады? (Аяқтары және қолдары қимылдады, басын бұрды, денесі иіледі.)











Дескриптор:1.Негеш пен Эвриканы анықтайды.

2.Бейнеленген балалар сұлбасынан олардың қандай іс әрекет жасап тұрғанын анықтай алады

3.Осы қимылдарды орындауға қандай дене мүшелері қатысатанынын айта алады


2- тапсырма. Дәптермен жұмыс . Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі

Адам дене мүшелерін олардың атауымен сәйкестендіреді

Дескриптор: Адамның дене мүшелерін олардың атауларымен біріктіре алады.

Адамның дене мүшелерін қатыстырып ауызша сөйлем құрастыра алады




Шаттық шеңбері



























Дене мүшелерінің атауы жазылған кестелер







Интербелсенді тақта
















Ұжымдық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы:

ӨShape1 те жақсы-




ЖShape2 ақсы -




Қанағаттанарлық-

Shape3






Жеке жұмыс: Мұғалім бағалауы

Басбармақ арқылы:

Өте жақсы-

Жақсы - Қанағаттанарлық-






























Қорытынды:

Сергіту сәті : «Қара жорға »әнімен



3-тапсырма Зерттейік

1топ: 1.баста орналасқан мүшелердің суретін салыңдар

2.Олардың қызметін атаңдар.

2топ:1. Қол мен аяқтың бөліктерін атаңдар.

2. Қол мен аяқтың қызметтерін атаңдар.

Дескриптор: 1топ:1. Баста орналасқан мүшелердің суретін салады.
2.Олардың атқаратын қызметін айтады.

2 топ: 1. Қол мен аяқтың бөліктерін атайды.

2. Қол мен аяқтың қызметін атайды.

1 топ

Shape4



2 топ


Picture 226 Picture 226










Сен білесің бе? Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паролимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паролимпиадада оң аяғына жасанды сүйек қойылғанына қарамастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті!Мысалы біздің Тараз қаласының тумасы Зульфия Габидуллина паралимпиадада алтын жүлдегері боп иеленді. Бұл адамдар көздеген мақсатқа жету үшін батылдық пен табандылық танытты.











Қорытынды сөз:Бұл Паралимпиада жүлдегерлерінің жетістігінен шығатын нәтиже: дене мүшең түгел ме, түгел емес пе маңызды емес бастысы өзіңе деген сенімділігің жоғары болуы керек. Дені саудың жаны сау демекші тән саулығы мен жан саулығын сақтау керек.


Дене мүшелерінің қимыл қозғалысы



Топтық жұмыс: Бағалау

«Бағдаршам»әдісі арқылы топ бір-бірін бағалайды








Соңы





Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Оқушыға адамның дене мүшелерін қатыстырып ауызша сөйлем құрастыру.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

1.Ұжымдық жұмыс Мұғалімнің бағалауы:

2. Жеке жұмыс: Мұғалім бағалауы

3. Топтық жұмыс: Бағалау

«Бағдаршам»әдісі арқылы топ бір-бірін бағалайды


Денсаулық және қауіпсіздік


Сергіту сәтін орындау

Берілген тапсырмаларды орындауда түрлі қаламсаптармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін ескерту



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.


2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.

2.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2019
314
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі