|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыға адамның дене мүшелерін қатыстырып ауызша сөйлем құрастыру. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 1.Ұжымдық жұмыс Мұғалімнің бағалауы: 2. Жеке жұмыс: Мұғалім бағалауы 3. Топтық жұмыс: Бағалау «Бағдаршам»әдісі арқылы топ бір-бірін бағалайды |
Денсаулық және қауіпсіздік Сергіту сәтін орындау Берілген тапсырмаларды орындауда түрлі қаламсаптармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін ескерту |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. 2. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамның дене мүшесі
Адамның дене мүшесі
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыға адамның дене мүшелерін қатыстырып ауызша сөйлем құрастыру. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 1.Ұжымдық жұмыс Мұғалімнің бағалауы: 2. Жеке жұмыс: Мұғалім бағалауы 3. Топтық жұмыс: Бағалау «Бағдаршам»әдісі арқылы топ бір-бірін бағалайды |
Денсаулық және қауіпсіздік Сергіту сәтін орындау Берілген тапсырмаларды орындауда түрлі қаламсаптармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін ескерту |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. 2. |
|
шағым қалдыра аласыз
.Осы қимылдарды орындауға қандай дене мүшелері
қатысады? (Аяқтары және қолдары қимылдады, басын бұрды, денесі
иіледі.)



















