Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық
жазу;
|
Сабақтың
басы
5
мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Мұғалім оқушылармен
амандасады.
-
Сыныпты
түгендейді.
-
«Бір кесе шай»
әдісімен топқа бөліну.
-
Сабақ мақсатымен
таныстыру
Ой
қозғау.
Айтылым.
Жұптас. Ойлан. Бөліс
тәсілімен сұрақтарға жауап
беріңдер.
«Ауруды емдеме,
адамды емде!» сөзінің негізгі ойы
қандай?
Адам өмірін сақтау
үшін тағы қандай құрылғыларды ойлап табу керек деп
ойлайсыңдар?
|
Пән мұғалімімен
амандасады;
Сынып белсендісі
сынып туралы ақпарат береді.
Топқа
бөлінеді.
Сабақ мақсатымен
танысады.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Ауызша кері байланыс
беру.
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Керемет!
|
Ресурс
№1
Ресурс
№2
|
Сабақтың
ортасы
8
мин
5
мин
10
мин
7
мин
|
Оқылым.
№2-тапсырма:
Мәтіндерді оқыңдар.
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға
сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра
талдаңдар.
Оқушыларға спираль әдісімен
мәтін ұсынылады.
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді – 1
балл;
-
Мәтін туралы өз ойларын айтады
– 1 балл.
- Тілдік ерекшелігін анықтайды
– 1 балл.
Жазылым.
№3-тапсырма:
Ғаламтор желісінен
алынған үзінділерде сөзжасамдық және синтаксистік нормалар
сақталған ба? Қате қолданыстарды тауып, түзетіп
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Үзіндідегі сөзжасамдық және
синтаксистік нормаларды анықтайды – 1
балл;
- Қате қолданыстарды
табады – 1 балл.
Жазылым.
№4-тапсырма:
Ғылыми-көпшілік
стильге тән тілдік құралдарды орынды қолданып, денсаулықты қалай
күту керектігі туралы төменгі сынып оқушыларына нұсқаулық
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Ғылыми-көпшілік стильге тән
тілдік құралдарды орынды қолданады – 1
балл;
-
Нұсқаулық жазады – 1
балл.
- Берілген
суреттерді пайдалана алады – 1
балл.
5-тапсырма. «Даналық ағашы» әдісімен
оқылым мәтіндері бойынша сұрақтар
дайындаңдар.
Дескриптор:
- оқылым мәтіндері
бойынша сұрақтар дайындайды – 1
балл;
- Quiz Bot
бағдарламасын пайдаланады – 1
балл.
|
Мәтінді
оқиды.
Өз ойларын талқыға
салады.
Үзіндідегі
сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды анықтайды. Қате
қолданыстарды табады.
Ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық
жазады.
Сұрақтар дайындайды.
Телеграм каналға кіреді.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы!
Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Дескриптор бойынша
бағалау
|
Ресурс
№3
Ресурс
№4
Ресурс
№5
Ресурс
№6
|
Сабақтың
аяқталуы.
5
мин
|
Сабақты
бекіту.
«ҚҚҚ» әдісі
арқылы кері байланыс
Қиын
болды...
Қызық
болды...
Құнды
болды...
Үй
тапсырмасы: №6-тапсырма
Тілдік нормаларды сақтап,
мәтінді өз ойларыңмен аяқтаңдар. Тыныс белгілерінің қойылуына мән
беріңдер.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Бәрекелді!
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
Ресурс
№8
|