№1-Тапсырма. (Ұ.Ж) Нәтиже
тәсіл
Білім алушылардың сыный
тұрғыда ойлау қабілеттерін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын
молайту мақсатында "Бірге
ойлаймыз " әдісі бойынша суретке
қарап әңгімелейді,күн тәртібін құрады,қай мезгілге бейнеленгенін
салыстырады.
Дескриптор:
1.Суретке қарап бір-біріне
сұрақ қоюды біледі.
2.Кестеге қарай отырып күн
тәртібін жоспарлап құра алады
3.Суреттердің қандай
мезгілде бейнеленгенін анықтап айта
алады.
Қ.Б: Білім алушыларды алға
ілгерілету мақсатында "Бағдаршам " әдісі бойынша
бағалаймын.
№2-Тапсырма (Ұ.Ж). Дереккөз
тәсілі
Білім алушылардың таным
қажеттіліктерін арттыру және шығармашылыққа баулу
мақсатында "Алтын
сұрақ" әдісі бойынша берілген
сұрақтарға жауап береді.
1.Неліктен демалыста
саябаққа баруға болады деп ойлайсың?
2.Суреттен қандай
ерекшеліктерді байқадың?
3.Осы өтілген тақырып
бойынша өз ойыңды айт?
Дескриптор:
1.Білім алушылар саябақ
туралы ойын еркін
жеткізеді,әңгімелейді
2.Сурет бойынша жүйелі ойын
жеткізеді, мазмұндайды.
3.Тақырыпқа сәйкес
әңгімелейді.
Қ.Б: Білім алушыларды
ынталандыру мақсатында "Күлекеш " арқылы
бағалаймын.
№3-Тапсырма (Т.Ж) Қарқынды
әдіс
Білім алушылардың
тыңдалым,айтылым,жазылым дағдысын қалыптастыру
мақсатында "Саяхат" әдісі арқылы 3 топқа
табиғат аясындағы көріністерді бейнелеу жұмыстарын
орындатамын.
1-топ Үйдің ауласын
сипаттап,көрінісін салады,мәтін
құрастырады.
2-топ Жағажайдағы табиғат
бейнесін бейнелейді,әңгімелеп береді.
3-топ.Зоосаябақтың суретін
салады,әңгіме құрастырады
Дескриптор:
1.Бейнеленген суретке
қарап,әңгімелей алады
2.Жағажайдағы табиғат
бейнесін бейнелеуді біледі.
3.Саябақтың суретін
салады,әңгіме құрастырып айта алады.
Қ.Б: Білім алушыларды
ізденімпаздығын арттыру мақсатында, "Жұлдызша" әдісі арқылы
бағалаймын.
|