Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Жаратылыстану

    Сынып:1

    Мектеп: №127 жалпы білім беретін орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Эльмира


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Демалыс үшін не қажет?


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.3.3. Адамның өсу және даму қажеттіліктерін анықтау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керек екенін біледі,анықтап айта алады

    Көптеген оқушылар орындай алады: Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажет екенін біледі

    Кейбір оқушылар орындай алады:Адамның өсуіне және дамуына байланысты күн тәртібін кестесін құрастырады

    Бағалау критерилері

    1. Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады


    2. Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажеттіліктер керек екенін айта алады

    3. Адамның өсуіне және даму қажеттілігін айқын айтады

    Тілдік мақсат


    Оқушылар істей алады:Демалудың адам өміріне маңыздылығын түсінеді.


    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:

    Ұйқы,демалу,каникул,күн тәртібі.

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    1.Неліктен адам демалады?

    2.Демалудың адамға қандай пайдасы бар?

    3.Адамның қандай ауада демалғаны дұрыс?

    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік Ел бұл-Ұлттық қауіпсіздік және Қазақстанның жалпы әлемдік және өңірлік проблемаларды шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. Бұл біздің Қазақстан халқының гүлденуі үшін,болашақ ұрпағымыз үшінжасаған таңдауымыз!Жаратылыстану пәні зерттеу арқылы алынған нәтижелерден бағалау,сипаттау,пайымдау бойынша қорытынды шығару.Осы бағыт аясында білім алушыларымды жүйріу,мықты,патриотты азамат етіп тәрбиелеймін.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану пәнімен байланыстырып,демалыс орындарының суреттерін қолданып, ой бөлісу.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    АКТ қолданар кезде сақтық ережелерін қадағалаймын.Мектепке келіп-кетер жолда жол ережелерін,сабақта белсенді іс-әрекет қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін біледі.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып Демалыс орындары туралы бейнесуреттер көрсетемін.

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Демалыс күндерін біліп,. орындардың атауын айтады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 минут


    Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «Гүлмен тілек» әдісі арқылы көңіл – күйлерін көтере отырып шаттық шеңберін құрамын.

    Дос болайық бәріміз,

    Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз.

    Білім алушылардың бірлескен оқу ортасын ұйымдастыру мақсатында "Асық " әдісі арқылы үш топқа біріктіремін

    1-топ «Алтын асықтар»

    2-топ «Күміс асықтар»

    3-топ «Қола асықтар»


    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың айтылым,тыңдалым дағдыларын қалыптастыру мақсатында "Алтын сұрақ" әдісі бойынша өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыра отырып,бүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын.


    1.Адамдар қандай демалыс орындарында демалғаны дұрыс деп ойлайсың?


    2. Табиғат дегенді қалай түсінесің?


    3.Адамдар неліктен демалуы қажет деп ойлайсың?


    Жаратылыстану оқулығы 1-сынып.

    Қима суреттер,табиғат аясындағы суреттер

    Сабақ ортасы

    10-минут













    10-минут






















    10-минут













    №1-Тапсырма. (Ұ.Ж) Нәтиже тәсіл

    Білім алушылардың сыный тұрғыда ойлау қабілеттерін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын молайту мақсатында "Бірге ойлаймыз " әдісі бойынша суретке қарап әңгімелейді,күн тәртібін құрады,қай мезгілге бейнеленгенін салыстырады.


    Дескриптор:

    1.Суретке қарап бір-біріне сұрақ қоюды біледі.

    2.Кестеге қарай отырып күн тәртібін жоспарлап құра алады

    3.Суреттердің қандай мезгілде бейнеленгенін анықтап айта алады.


    Қ.Б: Білім алушыларды алға ілгерілету мақсатында "Бағдаршам " әдісі бойынша бағалаймын.


    №2-Тапсырма (Ұ.Ж). Дереккөз тәсілі

    Білім алушылардың таным қажеттіліктерін арттыру және шығармашылыққа баулу мақсатында "Алтын сұрақ" әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.


    1.Неліктен демалыста саябаққа баруға болады деп ойлайсың?


    2.Суреттен қандай ерекшеліктерді байқадың?


    3.Осы өтілген тақырып бойынша өз ойыңды айт?

    Дескриптор:


    1.Білім алушылар саябақ туралы ойын еркін жеткізеді,әңгімелейді


    2.Сурет бойынша жүйелі ойын жеткізеді, мазмұндайды.


    3.Тақырыпқа сәйкес әңгімелейді.


    Қ.Б: Білім алушыларды ынталандыру мақсатында "Күлекеш " арқылы бағалаймын.


    №3-Тапсырма (Т.Ж) Қарқынды әдіс


    Білім алушылардың тыңдалым,айтылым,жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында "Саяхат" әдісі арқылы 3 топқа табиғат аясындағы көріністерді бейнелеу жұмыстарын орындатамын.


    1-топ Үйдің ауласын сипаттап,көрінісін салады,мәтін құрастырады.


    2-топ Жағажайдағы табиғат бейнесін бейнелейді,әңгімелеп береді.


    3-топ.Зоосаябақтың суретін салады,әңгіме құрастырады


    Дескриптор:


    1.Бейнеленген суретке қарап,әңгімелей алады


    2.Жағажайдағы табиғат бейнесін бейнелеуді біледі.


    3.Саябақтың суретін салады,әңгіме құрастырып айта алады.


    Қ.Б: Білім алушыларды ізденімпаздығын арттыру мақсатында, "Жұлдызша" әдісі арқылы бағалаймын.

    Звезда: 5 точек 1 Звезда: 5 точек 2



















































































    Сабақтың соңы 5-минут

    Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабағымды пысықтаймын.

    «Себет» әдісі арқылы жүзеге асырдым.Оқушылар себетте салынған алманы білім деңгейіне қарай бояйды

    Түсіндім, жасыл алма

    Түсіндім,сұрағым бар сары түске

    Түсінбедім сары түске бояу


    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    А-оқушы.Табиғат аясындағы демалыс жайлы мәтін құрастырады





    Б-оқушы.

    Көрсетілген сурет бойынша өз ойын жеткізеді







    С-оқушы.Тақырыпқа сай сурет салып,әңгімелейді.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз

    Бағалау критерилері



    Тапсырма

    Дескриптор

    Ұпай

    Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады




    № 1 ( Ұ.Ж)

    «Бірге ойлаймыз»

    1.Суретке қарап бір-біріне сұрақ қоюды біледі.

    2.Кестеге қарай отырып күн тәртібін жоспарлап құра алады

    3.Суреттердің қандай мезгілде бейнеленгенін анықтап айта алады.

    "Бағдаршам»

    Адамның демалуына қандай қажеттіліктер керектігін ажыратып айта алады.



    №2 Ұ.Ж "Алтын сұрақ" әдісі

    1.Білім алушылар саябақ туралы ойын еркін жеткізеді,

    әңгімелейді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы
    28 Қазан 2021
    728
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адамның өсу және даму қажеттіліктерін анықтау.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адамның өсу және даму қажеттіліктерін анықтау.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    . Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады 2. Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажеттіліктер керек екенін айта алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Жаратылыстану

    Сынып:1

    Мектеп: №127 жалпы білім беретін орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жарасбаева Эльмира


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Демалыс үшін не қажет?


    Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

    1.2.3.3. Адамның өсу және даму қажеттіліктерін анықтау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керек екенін біледі,анықтап айта алады

    Көптеген оқушылар орындай алады: Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажет екенін біледі

    Кейбір оқушылар орындай алады:Адамның өсуіне және дамуына байланысты күн тәртібін кестесін құрастырады

    Бағалау критерилері

    1. Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады


    2. Адам қалай және қанша уақыт демалуы қажеттіліктер керек екенін айта алады

    3. Адамның өсуіне және даму қажеттілігін айқын айтады

    Тілдік мақсат


    Оқушылар істей алады:Демалудың адам өміріне маңыздылығын түсінеді.


    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:

    Ұйқы,демалу,каникул,күн тәртібі.

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

    1.Неліктен адам демалады?

    2.Демалудың адамға қандай пайдасы бар?

    3.Адамның қандай ауада демалғаны дұрыс?

    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік Ел бұл-Ұлттық қауіпсіздік және Қазақстанның жалпы әлемдік және өңірлік проблемаларды шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. Бұл біздің Қазақстан халқының гүлденуі үшін,болашақ ұрпағымыз үшінжасаған таңдауымыз!Жаратылыстану пәні зерттеу арқылы алынған нәтижелерден бағалау,сипаттау,пайымдау бойынша қорытынды шығару.Осы бағыт аясында білім алушыларымды жүйріу,мықты,патриотты азамат етіп тәрбиелеймін.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану пәнімен байланыстырып,демалыс орындарының суреттерін қолданып, ой бөлісу.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    АКТ қолданар кезде сақтық ережелерін қадағалаймын.Мектепке келіп-кетер жолда жол ережелерін,сабақта белсенді іс-әрекет қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін біледі.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып Демалыс орындары туралы бейнесуреттер көрсетемін.

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Демалыс күндерін біліп,. орындардың атауын айтады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 минут


    Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «Гүлмен тілек» әдісі арқылы көңіл – күйлерін көтере отырып шаттық шеңберін құрамын.

    Дос болайық бәріміз,

    Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз.

    Білім алушылардың бірлескен оқу ортасын ұйымдастыру мақсатында "Асық " әдісі арқылы үш топқа біріктіремін

    1-топ «Алтын асықтар»

    2-топ «Күміс асықтар»

    3-топ «Қола асықтар»


    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың айтылым,тыңдалым дағдыларын қалыптастыру мақсатында "Алтын сұрақ" әдісі бойынша өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыра отырып,бүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын.


    1.Адамдар қандай демалыс орындарында демалғаны дұрыс деп ойлайсың?


    2. Табиғат дегенді қалай түсінесің?


    3.Адамдар неліктен демалуы қажет деп ойлайсың?


    Жаратылыстану оқулығы 1-сынып.

    Қима суреттер,табиғат аясындағы суреттер

    Сабақ ортасы

    10-минут













    10-минут






















    10-минут













    №1-Тапсырма. (Ұ.Ж) Нәтиже тәсіл

    Білім алушылардың сыный тұрғыда ойлау қабілеттерін арттыру және ауызекі түрде сөздік қорын молайту мақсатында "Бірге ойлаймыз " әдісі бойынша суретке қарап әңгімелейді,күн тәртібін құрады,қай мезгілге бейнеленгенін салыстырады.


    Дескриптор:

    1.Суретке қарап бір-біріне сұрақ қоюды біледі.

    2.Кестеге қарай отырып күн тәртібін жоспарлап құра алады

    3.Суреттердің қандай мезгілде бейнеленгенін анықтап айта алады.


    Қ.Б: Білім алушыларды алға ілгерілету мақсатында "Бағдаршам " әдісі бойынша бағалаймын.


    №2-Тапсырма (Ұ.Ж). Дереккөз тәсілі

    Білім алушылардың таным қажеттіліктерін арттыру және шығармашылыққа баулу мақсатында "Алтын сұрақ" әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.


    1.Неліктен демалыста саябаққа баруға болады деп ойлайсың?


    2.Суреттен қандай ерекшеліктерді байқадың?


    3.Осы өтілген тақырып бойынша өз ойыңды айт?

    Дескриптор:


    1.Білім алушылар саябақ туралы ойын еркін жеткізеді,әңгімелейді


    2.Сурет бойынша жүйелі ойын жеткізеді, мазмұндайды.


    3.Тақырыпқа сәйкес әңгімелейді.


    Қ.Б: Білім алушыларды ынталандыру мақсатында "Күлекеш " арқылы бағалаймын.


    №3-Тапсырма (Т.Ж) Қарқынды әдіс


    Білім алушылардың тыңдалым,айтылым,жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында "Саяхат" әдісі арқылы 3 топқа табиғат аясындағы көріністерді бейнелеу жұмыстарын орындатамын.


    1-топ Үйдің ауласын сипаттап,көрінісін салады,мәтін құрастырады.


    2-топ Жағажайдағы табиғат бейнесін бейнелейді,әңгімелеп береді.


    3-топ.Зоосаябақтың суретін салады,әңгіме құрастырады


    Дескриптор:


    1.Бейнеленген суретке қарап,әңгімелей алады


    2.Жағажайдағы табиғат бейнесін бейнелеуді біледі.


    3.Саябақтың суретін салады,әңгіме құрастырып айта алады.


    Қ.Б: Білім алушыларды ізденімпаздығын арттыру мақсатында, "Жұлдызша" әдісі арқылы бағалаймын.

    Звезда: 5 точек 1 Звезда: 5 точек 2



















































































    Сабақтың соңы 5-минут

    Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісі арқылы сабағымды пысықтаймын.

    «Себет» әдісі арқылы жүзеге асырдым.Оқушылар себетте салынған алманы білім деңгейіне қарай бояйды

    Түсіндім, жасыл алма

    Түсіндім,сұрағым бар сары түске

    Түсінбедім сары түске бояу


    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    А-оқушы.Табиғат аясындағы демалыс жайлы мәтін құрастырады





    Б-оқушы.

    Көрсетілген сурет бойынша өз ойын жеткізеді







    С-оқушы.Тақырыпқа сай сурет салып,әңгімелейді.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз

    Бағалау критерилері



    Тапсырма

    Дескриптор

    Ұпай

    Адам денсаулығын сақтап,күш қуат алу үшін қандай қажеттіліктер керектігін анықтайды,түсіндіре алады




    № 1 ( Ұ.Ж)

    «Бірге ойлаймыз»

    1.Суретке қарап бір-біріне сұрақ қоюды біледі.

    2.Кестеге қарай отырып күн тәртібін жоспарлап құра алады

    3.Суреттердің қандай мезгілде бейнеленгенін анықтап айта алады.

    "Бағдаршам»

    Адамның демалуына қандай қажеттіліктер керектігін ажыратып айта алады.



    №2 Ұ.Ж "Алтын сұрақ" әдісі

    1.Білім алушылар саябақ туралы ойын еркін жеткізеді,

    әңгімелейді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 1 сынып
    28.10.2021
    728
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жарасбаева Эльмира Бахытбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации