Материалдар / Адамзат дамуының жаһандық мәселелері 10-сынып ЖМБ

Адамзат дамуының жаһандық мәселелері 10-сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша тапсырмалар берілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2024
811
9 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ашық сабақтың тақырыбы: Адамзат дамуының жаһандық мәселелері


Бөлім

3-бөлім. Адамзат дамуының жаһандық мәселелері

Педагогтің аты-жөні:

Мухсинова А.М.

Күні:

05.02.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

П.5. Адамзат дамуының жаһандық мәселелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды іріктей отырып, түртіп жазу (конспектілеу)

Бағалау критерийі

  • мәтіндерді талдайды.

  • мәтіндерді конспектілейді;

  • негізгі ақпараттарды іріктейді.

Құндылықтарға баулу:

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезең-дері/уақыты

Педагогтің іс-әрекеттері

Оқушының іс-әрекеттері

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы 3 минут Ұйымдастыру кезеңі:




Өткен тақырыптарға шолу

7 минут

Оқушылармен сәлемдесу рәсімі.Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Кезекшінің мәліметі.




1-тапсырма ЖЖ

«Қарлы кесек» әдісі бойынша сұрақтар.

Барлығы 5 сұрақ:


-Грамматикалық норманың түрлері:


-«Жаһандану» сөзі қай тілден шыққан сөз?


-«Жаһандану» терминін алғаш рет енгізген кім?


-Жаһанданудың қандай түрлерін білесіңдер?

Оқушылар хормен:

Мейірімді жүрекпен

Ақ пейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.



Оқушыларға умаждалған қағаз лақтырылады. Қағазды қағып алған оқушы сұраққа жауап береді.

Ықтимал жауаптар:

-сөзжасамдық

-морфологиялық

-синтаксистік

Ағылшын тілінен шыққан сөз, әлемдік, дүниежүзілік деген сөз


1983 жылы америкалық экономист Теодор Левитт енгізді.


Экономикалық, аумақтық, ақпараттық жаһандану

Жарайсыңдар (Ауызша мадақтау)





Оқушылардың жылдам жұмыс жасау дағдылары артады.


Дескрипторлар:

-сұрақтарға орынды жауап береді








Умаждалған қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы 25м.



5 минут
















2-тапсырма ЖЖ

Ойлан. Жұптас. Бөліс

«Ілмек сұрақтар» әдісі арқылы оқылымалды қойылатын сұрақтар:

-Жастар жаһандану үрдісіне өз үлесін қоса алады ма?

-Қай мамандық иелері жаһандық мәселелерді шешуге ат салысады деп ойлайсыздар?

Бәсекеге қабілетті, жаңашыл маман болу үшін қандай ғылым саласын таңдар едіңіздер.


Оқушылар өздерінің ойларын білдіреді. Басқа оқушылар толықтырады.


Оқылым мәтіні.

«Тізбектей оқу» стратегиясы

2-тапсырма ЖЖ

Жазылым жұмысы.

1.Ең маңызды ақпараттарды іріктей отырып, конспект жазады.

2.Оқылым мәтінінің тақырыбын, мақсатты аудиториясын, құрылымын тілдік ерекшеліктерін анықтаңдар.

ӘТН бойынша: тілдің сөзжасамдық нормалары

Ережесі: сөзжасам-жаңа мағыналы туынды сөздердің қалыптасуын, жасалу тәсілдерін зенттейтін сала.

Ән-ші, егін-ші, трактор-шы, комбайн-шы, футбол-шы, гипноз-шы, парашют-ші

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Ықтимал жауаптар:



-өз үлесін қосады, себебі жастар бәріне дайын

-инженерлер, экономистер т.б.



ІТ мамандығы, инженер, технолог

Дескрипторлар:

Оқушылар ойларын білдіреді

Дәлелдер айтады




Оқушылар мәтінді оқиды.





Оқушылар маңызды ақпаратарды іріктеп, конспект жазады.


Кестені толтырады

Мәтіннің тақырыбы


Мақсатты аудиториясы


Құрылымы


Тілдік ерекшеліктері



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.







Оқушылардың осы тапсырмаларды орындау барысында айтылым дағдысы қалыптасады.







Дескрипторлар

Мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін салыстырады.

Тілдік ерекшелігін, құрылымын талдайды.

Мәтінді конспектілеп қайта жазады.

Түртіп алу әдісін қолданады.






Қазақ тілі оқулығы 10-сынып























Қазақ тілі оқулығы 10-сынып

92-93б


10 минут

3-тапсырма ЖЖ

Берілген тақырыптарға қатысты сөздерді атаңдар.

Олардың мағынасын, сөзжасам түрлерінің қай түрі арқылы жасалғанын түсіндіріңдер.

1-қатар: Сауда саттыққа байланысты сөздер:

2-қатар: Еларалық қарым-қатынастан пайда болған сөздер.

3-қатар: Саяси-әлеуметтік қолданыстағы сөздер.

Оқушылар тапсырманы орындайды.



Қазақ тілі оқулығы 10-сынып 94б

Сабақтың соңы 3 минут

Рефлексия.

Бүгінгі күннің сөйлемі

Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін бір сөйлеммен баяндайды

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы, мақсаты бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.






































Ашық сабақты өзін-өзі бағалау парағы күні: 23.01.2024ж

9 «А» сынып оқушысы ______________________________

Әр тапсырмаға дұрыс болса 2 балл қойылады.

1-тапсырма

«Тарсия» әдісі

2-тапсырма «Ілмек сұрақтар» әдісі

3- тапсырма

Диаграмма бойынша жазылым тапсырмасы

4- тапсырма

Диаграмма мен оқылым мәтінін салыстыру

5- тапсырма

Оқылым мәтініндегі салалас құрмалас сөйлемдерді теріп жазу.

Жалпы балл саны












Ашық сабақты өзін-өзі бағалау парағы күні: 23.01.2024ж

9 «А» сынып оқушысы ______________________________

Әр тапсырмаға дұрыс болса 2 балл қойылады.

1-тапсырма

«Тарсия» әдісі

2-тапсырма «Ілмек сұрақтар» әдісі

3- тапсырма

Диаграмма бойынша жазылым тапсырмасы

4- тапсырма

Диаграмма мен оқылым мәтінін салыстыру

5- тапсырма

Оқылым мәтініндегі салалас құрмалас сөйлемдерді теріп жазу.

Жалпы балл саны











Ашық сабақты өзін-өзі бағалау парағы күні: 23.01.2024ж

9 «А» сынып оқушысы ______________________________

Әр тапсырмаға дұрыс болса 2 балл қойылады.

1-тапсырма

«Тарсия» әдісі

2-тапсырма «Ілмек сұрақтар» әдісі

3- тапсырма

Диаграмма бойынша жазылым тапсырмасы

4- тапсырма

Диаграмма мен оқылым мәтінін салыстыру

5- тапсырма

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!