Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ІҮ тоқсан

    Дүние жүзі тарихы. 10 – сынып

    Бөлім:

    4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы

    4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

    10.4.1.2 -ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;

    Құндылықтар

    Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдасты

    ру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Ой шақыру:

    ЮНЕСКО –ның құрулу тарихын бейне көрсетілмес

    -авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?

    -Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?

    - Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл – күйде болдыңыз? – деген сұрақтарды қойыңыз.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады

    ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Мұғалім презентациясы









    Жаңа білім





    Мұғалім ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)

    Оқу материалдарымен жұмыс жасау - оқушыларға оқитын және түсінетін, оқитын және түсінетін оқушыларға арналған ақпараттық материалдарды (дидактикалық материалдар) тарату, маңызды ақпаратты бөліп көрсете отырып, сол парақтарда жұмыс істеу. Немесе осы парақтардан негізгі мәліметтерді есте сақтау үшін қажетті, маңызды, ең қажетті жазу кітапшаңызға көшіріңіз. Жазбалардағы кез-келген форматта жазбалар: блок-схарт, жазбалар немесе тезистер

    Интернет материалдарымен жұмыс жасау.

    Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіләлемдік мұра объектілері


    тарихи орындар




    ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    250 сөзден тұратын эссе жазыңыз - «ЮНЕСКО-ның мақсаттары мен міндеттері, менің аймағымдағы қандай тарихи орын Дүниежүзілік мұра тізімінде болуы мүмкін бе?»

    ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


    Мәтінмен жұмыс


    Оқушылар

    ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;



    Оқушылар ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұранға зерттеу жұмысын жүргізеді


    Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Дескриптор:

    -ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;

    - ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;

    - ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай

    ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

    ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.


    https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA





    Бекіту



    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    https://belau.info/video/UNESCO/

    Кері байланыс

    - Мен үйренгендерімді білдім

    - түсініксіз қалды

    - жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    А4, конспект






    Бөлім:

    4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы

    4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Тарихтыңпайда болуын, дамуынжәнеерекшеліктерінзерттеу

    Құндылықтар

    салауатты өмір салтын ұстану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдасты

    ру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Қызығушылықты ояту

    -Мысыр мұражайының ерекшелігі неде?

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

    ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Дидактикалық материалдар, А3 форматты қағаз, маркерлер



    Жаңа білім





    Мәтінмен жұмыс


    Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады.

    Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.



    Прямая со стрелкой 4





    Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6

    ЕББҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.

    Тақырыптық кесте

    Мысыр мұражайы


    Мұражайдағы заттар


    Ерекшелігі


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абденбаев Болат Шайсултанович
    20 Мамыр 2024
    481
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ІҮ тоқсан

    Дүние жүзі тарихы. 10 – сынып

    Бөлім:

    4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы

    4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

    10.4.1.2 -ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;

    Құндылықтар

    Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдасты

    ру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Ой шақыру:

    ЮНЕСКО –ның құрулу тарихын бейне көрсетілмес

    -авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?

    -Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?

    - Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл – күйде болдыңыз? – деген сұрақтарды қойыңыз.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады

    ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Мұғалім презентациясы









    Жаңа білім





    Мұғалім ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)

    Оқу материалдарымен жұмыс жасау - оқушыларға оқитын және түсінетін, оқитын және түсінетін оқушыларға арналған ақпараттық материалдарды (дидактикалық материалдар) тарату, маңызды ақпаратты бөліп көрсете отырып, сол парақтарда жұмыс істеу. Немесе осы парақтардан негізгі мәліметтерді есте сақтау үшін қажетті, маңызды, ең қажетті жазу кітапшаңызға көшіріңіз. Жазбалардағы кез-келген форматта жазбалар: блок-схарт, жазбалар немесе тезистер

    Интернет материалдарымен жұмыс жасау.

    Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіләлемдік мұра объектілері


    тарихи орындар




    ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    250 сөзден тұратын эссе жазыңыз - «ЮНЕСКО-ның мақсаттары мен міндеттері, менің аймағымдағы қандай тарихи орын Дүниежүзілік мұра тізімінде болуы мүмкін бе?»

    ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


    Мәтінмен жұмыс


    Оқушылар

    ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;



    Оқушылар ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұранға зерттеу жұмысын жүргізеді


    Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Дескриптор:

    -ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;

    - ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;

    - ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай

    ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

    ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.


    https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA





    Бекіту



    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    https://belau.info/video/UNESCO/

    Кері байланыс

    - Мен үйренгендерімді білдім

    - түсініксіз қалды

    - жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


    А4, конспект






    Бөлім:

    4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы

    4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Тарихтыңпайда болуын, дамуынжәнеерекшеліктерінзерттеу

    Құндылықтар

    салауатты өмір салтын ұстану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдасты

    ру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Қызығушылықты ояту

    -Мысыр мұражайының ерекшелігі неде?

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

    ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Дидактикалық материалдар, А3 форматты қағаз, маркерлер



    Жаңа білім





    Мәтінмен жұмыс


    Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады.

    Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.



    Прямая со стрелкой 4





    Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6

    ЕББҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.

    Тақырыптық кесте

    Мысыр мұражайы


    Мұражайдағы заттар


    Ерекшелігі


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 11 сынып
    20.05.2024
    481
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абденбаев Болат Шайсултанович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации