Материалдар / Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу)

Материал туралы қысқаша түсінік
• Темперамент (лат. temperamentum - бөліктердің қажетті арасалмағы) адамның психикалық іс-әрекетінің динамикасын сипаттайтын тұрақы жеке ерекшеліктердің: психикалық процестер мен күйлер ағысы қарқындығының жылдамдығының ырғағының - жиынтығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
230
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары №29

Сабақ тақырыбы

Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу)

Модуль /пән атауы

ІІ Модуль. Іскерлік әдеп ережелері

Дайындаған педагог

Джумабекова А,Ө

Күні, айы, жылы

09.01.2023ж

1.Жалпы мәліметтер

Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу)

Курс

3

Оқу жылы

2022-2023

Топ

3 ПВ-20 – 1

Сабақ типі

Теориялык сабақ, Аралас сабақ

2. Мақсаты, міндеттер

Оқу: Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу) отырып қағидалардың түрлерімен таныстыру арқылы білімділіктерін арттыру.

Дамытушылық: Студенттердің тақырыпты түсініп оқуға деген ынтасы мен ықыласын арттыру, сөздiк қорын, логикалық ойлау, дұрыс сөйлеу дағдыларын дамыту

Тәрбиелілік: Адаптация (бейімделу жерсіну), идентификация (сезім,елестету), интеграция (шоғырлану,бірігу) жақсылықа өз халқының заңдарын, мәдениетін дәріптеуге тәрбиелеу, ұлттық сананы қалыптастыру, табиғатты сүюге аялауға тәрбилеу.

2.1. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

Эмлатияны

Аттракция

3. Сабақты жабдықтау

Лекция материалдары, дәптер, қаламсап және, т.б. :

ізденіс, проблемалық сұрақ, сұрақ – жауап.

Құқық салалары

жеке және ұжымдық.

3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

Психологиялық жаттығулар

3.2 Техникалық құралдар, материалдар

Интерактивтік такта,

Кезеңдері

Уақыты

Мазмұны

4. Сабақтың барысы


Сабак барысымен таныстыру

4.1. Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Білімгерлердің сабаққа деген қатысуын қадағалау, зейінін сабаққа аудару.

Аудиторияның жаңа сабаққа дайындығын тексеру.

4.2. Үй жұмысын жан-жақты тексеру

15 мин

 Ұжымдағы алуан түрлі мінездегі адамдар

(сангвинник, холерик, мелонхолик,флегматик)

  • Темперамент (лат. temperamentum - бөліктердің қажетті арасалмағы) адамның психикалық  іс-әрекетінің динамикасын сипаттайтын тұрақы жеке ерекшеліктердің: психикалық процестер мен күйлер ағысы қарқындығының жылдамдығының ырғағының - жиынтығы

  • Холерик - Бұл темперамент өкілі тездігімен, шапшаңдығымен, ұстамсыздығымен, тым қозғалғыштығымен ерекшеленеді.Оларда психикалық процестер шапшаң өтеді.Күйгелектік сондай адамдарға тән.

  • Флегматик - Бұл типтің өкілі баяу, байсалды, асықпайды. Істі ойланып, төзімділікпен істейді. Жинақылықты, қалыпты жағдайды ұнатады. Өзгерістерді ұнатпайды. Бастаған ісін аяғына дейін жеткізеді.

  • Сангвиник - Бұл тип өкілі- еті тірі, қабілетті, қозғалғыш оқушы. Ондай оқушы ақкөңіл және қызу, жеңіл мінезді, ренжігенде тез қайтып кетеді,сәтсіздігін жеңіл өткізеді. Коллектив арасында жүргенді ұнатады, басқа оқушылармен тез тіл табысады

Меланхолик - Бұл темперамент өкілінде психикалық процесстер өте баяу жүреді. Қатты тітіркендіргіштерге жауап бере алмайды, ұзақ және қатты күш түсірсе, олар жұмыс істей алмайды. Олар өте тез шаршайды.

сұрақ- жауап

4.3. Жаңа білімді баяндау

45 мин

Тақырып бойынша түсіндіру

4.4. Жаңа материалды бекіту

10 мин

Өтілген тақырып арқылы Сұрақ –жауап

5. Сабақ бойынша рефлексия

2мин

Ойларын накты жеткізу, кері байланыс

алу, тақырып бойынша жалпылама сипаттама беріп өту

6. Бағалау

3 мин

Білімгерлердің білімін бағалау, сұрақ - жауап

7.Үй тапсырмасы

2 мин

Тақырыпқа байланысты тапсырмалар










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!