АДАПТАЦИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ 5-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

АДАПТАЦИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ 5-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып оқушыларын орта буынға бейімделу кезеңнде алаңдаушылығынанықтауға арналағн эксперсс-әдістеме.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЭКСПРЕСС-ӘДІСТЕМЕ

АДАПТАЦИЯ КЕЗЕҢІНДЕГІ 5-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ



Балаларға өздерін сезінудегі соңғы кездегі өзгерістерді бағалау сұралады.Оң жауап тек өзгеріс болғаннан кейінгі кезде ғана қабылданады. Мысалы, бала шаршағаныныдай қазір де тез немесе аз шаршайды, бұл кезде жауап теріс болады.

Берілген сөйлемдерді « Соңғы кезде.......» деп бастау керек

1. Мен тез шаршаймын (иә, жоқ).

2. Менің ойымша менің жағдайым көп балаларға қарағанда жақсырақ (иә, жоқ).

3. Мен өзімді еркінірек сезінемін (иә, жоқ).

4. Менде бас айналу/әлсіздік/жүрек айну пайда болды (иә, жоқ).

5. Мұғалімдердің маған көңілі толмайды (ескертулер көп) (иә, жоқ).

6. Маған өзіме деген сенімділік жетіспейді (иә, жоқ).

7. Мен өзімді қауіпсіз сезінемін (иә, жоқ).

8.Мен қиындықтардан қашқақтаймын (иә, жоқ).

9.Мен жеңіл ренжіп қала аламын тіптен жылып та қоямын (иә, жоқ).

10. Менде кикілжіңдер көбейе бастады (иә, жоқ).

11. Үй тапсырмалары қызық бола бастады (иә, жоқ).

12. Мен мұғалімдердің түсінгендерін нашар түсінемін (иә, жоқ).

13. Мен келеңсіздіктерге ұзақ мазасызданамын (иә, жоқ).

14. Мен ұйқымды қандыра алмаймын (иә, жоқ).

15. 5-сыныпта былтырғы берген мұғалімдер сабақ бергенін қалаймын (иә, жоқ).











ЭКСПРЕСС-ӘДІСТЕМЕ

5-сынып

Берілген сөйлемдерді « Соңғы кезде.......» деп бастау керек

1. Мен тез шаршаймын (иә, жоқ).

2. Менің ойымша менің жағдайым көп балаларға қарағанда жақсырақ (иә, жоқ).

3. Мен өзімді еркінірек сезінемін (иә, жоқ).

4. Менде бас айналу/әлсіздік/жүрек айну пайда болды (иә, жоқ).

5. Мұғалімдердің маған көңілі толмайды (ескертулер көп) (иә, жоқ).

6. Маған өзіме деген сенімділік жетіспейді (иә, жоқ).

7. Мен өзімді қауіпсіз сезінемін (иә, жоқ).

8.Мен қиындықтардан қашқақтаймын (иә, жоқ).

9.Мен жеңіл ренжіп қала аламын тіптен жылып та қоямын (иә, жоқ).

10. Менде кикілжіңдер көбейе бастады (иә, жоқ).

11. Үй тапсырмалары қызық бола бастады (иә, жоқ).

12. Мен мұғалімдердің түсінгендерін нашар түсінемін (иә, жоқ).

13. Мен келеңсіздіктерге ұзақ мазасызданамын (иә, жоқ).

14. Мен ұйқымды қандыра алмаймын (иә, жоқ).

15. 5-сыныпта былтырғы берген мұғалімдер сабақ бергенін қалаймын (иә, жоқ).


ЭКСПРЕСС-ӘДІСТЕМЕ

5-сынып

Берілген сөйлемдерді « Соңғы кезде.......» деп бастау керек

1. Мен тез шаршаймын (иә, жоқ).

2. Менің ойымша менің жағдайым көп балаларға қарағанда жақсырақ (иә, жоқ).

3. Мен өзімді еркінірек сезінемін (иә, жоқ).

4. Менде бас айналу/әлсіздік/жүрек айну пайда болды (иә, жоқ).

5. Мұғалімдердің маған көңілі толмайды (ескертулер көп) (иә, жоқ).

6. Маған өзіме деген сенімділік жетіспейді (иә, жоқ).

7. Мен өзімді қауіпсіз сезінемін (иә, жоқ).

8.Мен қиындықтардан қашқақтаймын (иә, жоқ).

9.Мен жеңіл ренжіп қала аламын тіптен жылып та қоямын (иә, жоқ).

10. Менде кикілжіңдер көбейе бастады (иә, жоқ).

11. Үй тапсырмалары қызық бола бастады (иә, жоқ).

12. Мен мұғалімдердің түсінгендерін нашар түсінемін (иә, жоқ).

13. Мен келеңсіздіктерге ұзақ мазасызданамын (иә, жоқ).

14. Мен ұйқымды қандыра алмаймын (иә, жоқ).

15. 5-сыныпта былтырғы берген мұғалімдер сабақ бергенін қалаймын (иә, жоқ).

ЭКСПРЕСС-ӘДІСТЕМЕ

5-сынып

Берілген сөйлемдерді « Соңғы кезде.......» деп бастау керек

1. Мен тез шаршаймын (иә, жоқ).

2. Менің ойымша менің жағдайым көп балаларға қарағанда жақсырақ (иә, жоқ).

3. Мен өзімді еркінірек сезінемін (иә, жоқ).

4. Менде бас айналу/әлсіздік/жүрек айну пайда болды (иә, жоқ).

5. Мұғалімдердің маған көңілі толмайды (ескертулер көп) (иә, жоқ).

6. Маған өзіме деген сенімділік жетіспейді (иә, жоқ).

7. Мен өзімді қауіпсіз сезінемін (иә, жоқ).

8.Мен қиындықтардан қашқақтаймын (иә, жоқ).

9.Мен жеңіл ренжіп қала аламын тіптен жылып та қоямын (иә, жоқ).

10. Менде кикілжіңдер көбейе бастады (иә, жоқ).

11. Үй тапсырмалары қызық бола бастады (иә, жоқ).

12. Мен мұғалімдердің түсінгендерін нашар түсінемін (иә, жоқ).

13. Мен келеңсіздіктерге ұзақ мазасызданамын (иә, жоқ).

14. Мен ұйқымды қандыра алмаймын (иә, жоқ).

15. 5-сыныпта былтырғы берген мұғалімдер сабақ бергенін қалаймын (иә, жоқ).


ЭКСПРЕСС-ӘДІСТЕМЕ

5-сынып

Берілген сөйлемдерді « Соңғы кезде.......» деп бастау керек

1. Мен тез шаршаймын (иә, жоқ).

2. Менің ойымша менің жағдайым көп балаларға қарағанда жақсырақ (иә, жоқ).

3. Мен өзімді еркінірек сезінемін (иә, жоқ).

4. Менде бас айналу/әлсіздік/жүрек айну пайда болды (иә, жоқ).

5. Мұғалімдердің маған көңілі толмайды (ескертулер көп) (иә, жоқ).

6. Маған өзіме деген сенімділік жетіспейді (иә, жоқ).

7. Мен өзімді қауіпсіз сезінемін (иә, жоқ).

8.Мен қиындықтардан қашқақтаймын (иә, жоқ).

9.Мен жеңіл ренжіп қала аламын тіптен жылып та қоямын (иә, жоқ).

10. Менде кикілжіңдер көбейе бастады (иә, жоқ).

11. Үй тапсырмалары қызық бола бастады (иә, жоқ).

12. Мен мұғалімдердің түсінгендерін нашар түсінемін (иә, жоқ).

13. Мен келеңсіздіктерге ұзақ мазасызданамын (иә, жоқ).

14. Мен ұйқымды қандыра алмаймын (иә, жоқ).

15. 5-сыныпта былтырғы берген мұғалімдер сабақ бергенін қалаймын (иә, жоқ).











5 «__»сынып оқушысы__________________________ 5 «__»сынып оқушысы__________________________



Психолог Р.Абишева Психолог Р.Абишева

















5 «__»сынып оқушысы__________________________ 5 «__»сынып оқушысы__________________________

Психолог Р.Абишева Психолог Р.Абишева























Подсчет баллов:

Начисляется по 1 баллу за каждый ответ «да» на вопросы — 1, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 и «нет» на вопросы — 2, 3, 7, 11.

Оценка уровня тревожности:

1–4 балла — низкий уровень.
5–7 баллов — средний уровень.
8–10 баллов — повышенный уровень.
11–15 баллов — высокий уровень.











Каждое из предложенных утверждений следует начинать с фразы «В последнее время…»

1. Я быстро устаю (да, нет).
2. Думаю, что у меня дела лучше, чем у некоторых ребят (да, нет).
3. Я чувствую себя свободнее (да, нет).
4. У меня появились головокружения/слабость/подташнивание (да, нет).
5. Учителя недовольны мной (больше замечаний) (да, нет).
6. Мне не хватает уверенности в себе (да, нет).
7. Я чувствую себя в безопасности (да, нет).
8. Я избегаю трудностей (да, нет).
9. Я могу легко расстроиться и даже заплакать (да, нет).
10. У меня стало больше конфликтов (да, нет).
11. Домашние задания стали интереснее (да, нет).
12. Я хуже понимаю объяснения учителей (да, нет).
13. Я долго переживаю неприятности (да, нет).
14. Я не высыпаюсь (да, нет).
15. Хочу, чтобы в 5-м классе учили прошлогодние учителя (да, нет).



Подсчет баллов:

Начисляется по 1 баллу за каждый ответ «да» на вопросы — 1, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 и «нет» на вопросы — 2, 3, 7, 11.

Оценка уровня тревожности:

1–4 балла — низкий уровень.
5–7 баллов — средний уровень.
8–10 баллов — повышенный уровень.
11–15 баллов — высокий уровень.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
5771
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі