Шағын орталық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 10.10.2018 ж
Тәрбиеші: Сеилова А.А
Білім беру саласы: Коммуникация
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Топ: Ересек топ
Тақырып: «Адасқан құмырсқа» ертегісі
Мақсаттары:
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру
Педогогикалық технологиялар: сұрақ-жауап,әңгімелеу,драмалау
Ресурстармен қамтамасыз ету: үстел-үсті театры,суреттер
Билингвалдық компонент: құмырсқа- муравей
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Ұйымдастырушылық кезеңі:
Шаттық шеңбері: -Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?-Күз айларын атаңдаршы балалар?-Күзде жердің беті қандай күйде болады?-Күздің тағы қандай ерекшеліктерін білесіңдер ,балалар?-Далаға,көшеге шыққан кезде нелерді байқайсыңдар?-Жоғарыдан нелерді көресіңдер,ал төменнен нелерді,кімдерді байқайсыңдар?-Аспаннан құстардың ұшқанын, жерденадамдар,жануарлар,жәндіктерді көреміз.-Бұлар табиғаттың бізге берген сыйы, екен балалар.-Ендеше, мен сіздерге жұмбақ жасырғым келеді,жұмбақ тың жауабын кім тез табады балалар?
Жұмбақ жасыру.2.Қиналып көтеріп,өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,жүкшідей кәдімгі.
Негізгі бөлім: -Балалар,бүгін біз «Адасқан құмырсқа» ертегісіментанысамыз.Ертегіні мәнерлеп, нақышына келтіріп оқып беру.
Баяғыда бір құмырсқа өзінің
бауырластарына өкпелеп,өз илеуінде тобынан бөлініп, сол маңдағы
ара, қоңыз секілді жәндіктермен
дос болыпты.
Жем іздеп шыққан
құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты. Жалғыз өзі әрі-бері
әуреленіп, дәнді орнынан қозғалта алмапты. Сонан соң
көмек сұрау үшін әлгі
қанатты достарын іздейді.Бір уақытта гүлден-гүлге
қонып, шырын жинап жүрген араға
жолығады– Досым, бір дәнтауып алып едім,
жалғыз өзім көтере алмағаным. Маған көмектесіп жіберші,
– деп өтінеді
– Көрмей тұрсың ба,
мен де жұмыс істеп жатырмын ғой, – деп, ара көнбей
қойыпты. Солайы солай ғой, мейлі деп, құмырсқа әрі жүріп
кетіпті. Ол енді қоңызды тауып алады.Ол мән-жайды айтып, көмек
сұрапты.– Сен үшін өз еңбегімді еш қыла алмаймын, – деп, қоңыз
ызыңдап ұшып кете барады.Достарынан күдер үзген құмырсқа мұңайып
қайтып келе жатады. Жолда өзінің илеулестерімен ұшырасып қалады.
Олар мұның түрін көріп:– Не істеп жүрсің? – деп, жөнін
сұрайды.Жалғыз құмырсқа өзінің басынан кешкенін айтып
береді.
– Жалғыздық деген сол, – деп, илеулестері
жұбатады да құмырсқаның дәнін көтерісіп, әрі алып
кетеді. Құмырсқа үйіріне қайта
қосылады.«Жаңа достың қадірі ескі досқа
жетпейді» деген екен сонда бір кәрі
құмырсқа.
Қорытынды:
Сұрақ-жауап-Ертегі қалай аталады?-Құмырсқаға бал
ара мен қоңыз көмек көрсетті ме?-Құмырсқа
қандай жәндік?-Көрдіңдер ме,балалар,құмырсқаның өз илеуіндегі
достары бір-біріне көмек көрсетіп,осындай ауыр сәтте қиындықты
бірге жеңіп шықты.Ендеше сендер де, балалар,бір-бірлеріңе
мейірімді,қайырымды болып өсулерің
керек.
Дид-қ ойын:«Құмырсқаның илеуіне жолды
тап»Қортындылау.* «Жолдасы көптің,олжасы көп”* “Әрқашан
тілектес,досыңа көмектес” деген мақал осыдан қалған екен
балалар.Балалардың жауаптарына баға
беріп,мақтап,мадақтау.Балаларға жұлдызшалар
тарату.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Адасқан құмырсқа" ертегісі
"Адасқан құмырсқа" ертегісі
Шағын орталық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 10.10.2018 ж
Тәрбиеші: Сеилова А.А
Білім беру саласы: Коммуникация
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Топ: Ересек топ
Тақырып: «Адасқан құмырсқа» ертегісі
Мақсаттары:
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру
Педогогикалық технологиялар: сұрақ-жауап,әңгімелеу,драмалау
Ресурстармен қамтамасыз ету: үстел-үсті театры,суреттер
Билингвалдық компонент: құмырсқа- муравей
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Ұйымдастырушылық кезеңі:
Шаттық шеңбері: -Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?-Күз айларын атаңдаршы балалар?-Күзде жердің беті қандай күйде болады?-Күздің тағы қандай ерекшеліктерін білесіңдер ,балалар?-Далаға,көшеге шыққан кезде нелерді байқайсыңдар?-Жоғарыдан нелерді көресіңдер,ал төменнен нелерді,кімдерді байқайсыңдар?-Аспаннан құстардың ұшқанын, жерденадамдар,жануарлар,жәндіктерді көреміз.-Бұлар табиғаттың бізге берген сыйы, екен балалар.-Ендеше, мен сіздерге жұмбақ жасырғым келеді,жұмбақ тың жауабын кім тез табады балалар?
Жұмбақ жасыру.2.Қиналып көтеріп,өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,жүкшідей кәдімгі.
Негізгі бөлім: -Балалар,бүгін біз «Адасқан құмырсқа» ертегісіментанысамыз.Ертегіні мәнерлеп, нақышына келтіріп оқып беру.
Баяғыда бір құмырсқа өзінің
бауырластарына өкпелеп,өз илеуінде тобынан бөлініп, сол маңдағы
ара, қоңыз секілді жәндіктермен
дос болыпты.
Жем іздеп шыққан
құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты. Жалғыз өзі әрі-бері
әуреленіп, дәнді орнынан қозғалта алмапты. Сонан соң
көмек сұрау үшін әлгі
қанатты достарын іздейді.Бір уақытта гүлден-гүлге
қонып, шырын жинап жүрген араға
жолығады– Досым, бір дәнтауып алып едім,
жалғыз өзім көтере алмағаным. Маған көмектесіп жіберші,
– деп өтінеді
– Көрмей тұрсың ба,
мен де жұмыс істеп жатырмын ғой, – деп, ара көнбей
қойыпты. Солайы солай ғой, мейлі деп, құмырсқа әрі жүріп
кетіпті. Ол енді қоңызды тауып алады.Ол мән-жайды айтып, көмек
сұрапты.– Сен үшін өз еңбегімді еш қыла алмаймын, – деп, қоңыз
ызыңдап ұшып кете барады.Достарынан күдер үзген құмырсқа мұңайып
қайтып келе жатады. Жолда өзінің илеулестерімен ұшырасып қалады.
Олар мұның түрін көріп:– Не істеп жүрсің? – деп, жөнін
сұрайды.Жалғыз құмырсқа өзінің басынан кешкенін айтып
береді.
– Жалғыздық деген сол, – деп, илеулестері
жұбатады да құмырсқаның дәнін көтерісіп, әрі алып
кетеді. Құмырсқа үйіріне қайта
қосылады.«Жаңа достың қадірі ескі досқа
жетпейді» деген екен сонда бір кәрі
құмырсқа.
Қорытынды:
Сұрақ-жауап-Ертегі қалай аталады?-Құмырсқаға бал
ара мен қоңыз көмек көрсетті ме?-Құмырсқа
қандай жәндік?-Көрдіңдер ме,балалар,құмырсқаның өз илеуіндегі
достары бір-біріне көмек көрсетіп,осындай ауыр сәтте қиындықты
бірге жеңіп шықты.Ендеше сендер де, балалар,бір-бірлеріңе
мейірімді,қайырымды болып өсулерің
керек.
Дид-қ ойын:«Құмырсқаның илеуіне жолды
тап»Қортындылау.* «Жолдасы көптің,олжасы көп”* “Әрқашан
тілектес,досыңа көмектес” деген мақал осыдан қалған екен
балалар.Балалардың жауаптарына баға
беріп,мақтап,мадақтау.Балаларға жұлдызшалар
тарату.
шағым қалдыра аласыз













