Тәрбие сағаты тақырыбы: “Бала балабақшада адасып кетсе”
Мақсаты:
• Балаларға балабақшада өзін-өзі ұстау ережелерін үйрету;
• Адасып қалу жағдайында не істеу керектігін түсіндіру;
• Қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету және жауапкершілік сезімін қалыптастыру.
Құрал-жабдықтар:
• Балабақшаның жоспары (қарапайым сурет);
• Суреттер немесе бейнероликтер (адасып кеткен жағдайлар);
• Сахналық көріністер үшін рөлдерге арналған заттар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
• Балалармен амандасу.
• Тақырыпты таныстыру: “Балабақшада өзіңді қауіпсіз ұстау”.
2. Кіріспе әңгіме
Тәрбиеші:
• Балабақшада біз бәріміз бір отбасы сияқты өмір сүреміз. Бірақ кейде бір жерге барғанда, адасып кетуіміз мүмкін. Бүгін біз осы жағдайда не істеу керектігін үйренеміз.
Сұрақ-жауап:
• Сендер балабақшада адасып көрдіңдер ме?
• Адасып кетсеңдер не істер едіңдер?
3. Негізгі бөлім
1. Ереже таныстыру:
• Адасып қалмау үшін әрқашан тәрбиешінің жанында болу керек.
• Белгісіз жерге бармау.
• Егер адасып кетсең:
• Жылама, сабыр сақта;
• Өз тобыңның немесе тәрбиешіңнің есімін есіңе түсір;
• Жақын маңдағы үлкен адамнан (тәрбиеші, күзетші) көмек сұра.
2. Сахналық көрініс:
• Балалар топқа бөлініп, шағын көріністер қояды. Бір бала адасып кетеді, ал қалғандары оны тауып, дұрыс әрекеттерді көрсетеді.
3. Тәжірибелік жұмыс:
• Балабақша жоспарын көрсетіп, әрбір бөлімді таныстыру.
• Балаларға өз топтары қай жерде орналасқанын табуды ұсыну.
4. Қорытынды
• Балалармен талқылау: “Бүгін біз не үйрендік?”
• Балалардың пікірлерін тыңдау.
• Есте сақтау үшін ұран айту:
“Адаспау – біздің міндет,
Ережені сақтау – жігер!”
5. Ойын (“Кім жылдам табады?”)
• Балабақша ауласында қауіпсіз аймақты іздеу ойыны ұйымдастырылады.
Қорытынды:
• Балаларға мақтау айтып, белсенді қатысқандарды марапаттау.
МКҚК «Қошақан» бөбекжайы
«Егер адасып қалсам,не істеу керек?»

Тәрбиеші:Жармаганбетова Ж.С
2024-2025 жыл



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адасып қалу жағдайында не істеу керек
Адасып қалу жағдайында не істеу керек
Тәрбие сағаты тақырыбы: “Бала балабақшада адасып кетсе”
Мақсаты:
• Балаларға балабақшада өзін-өзі ұстау ережелерін үйрету;
• Адасып қалу жағдайында не істеу керектігін түсіндіру;
• Қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету және жауапкершілік сезімін қалыптастыру.
Құрал-жабдықтар:
• Балабақшаның жоспары (қарапайым сурет);
• Суреттер немесе бейнероликтер (адасып кеткен жағдайлар);
• Сахналық көріністер үшін рөлдерге арналған заттар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
• Балалармен амандасу.
• Тақырыпты таныстыру: “Балабақшада өзіңді қауіпсіз ұстау”.
2. Кіріспе әңгіме
Тәрбиеші:
• Балабақшада біз бәріміз бір отбасы сияқты өмір сүреміз. Бірақ кейде бір жерге барғанда, адасып кетуіміз мүмкін. Бүгін біз осы жағдайда не істеу керектігін үйренеміз.
Сұрақ-жауап:
• Сендер балабақшада адасып көрдіңдер ме?
• Адасып кетсеңдер не істер едіңдер?
3. Негізгі бөлім
1. Ереже таныстыру:
• Адасып қалмау үшін әрқашан тәрбиешінің жанында болу керек.
• Белгісіз жерге бармау.
• Егер адасып кетсең:
• Жылама, сабыр сақта;
• Өз тобыңның немесе тәрбиешіңнің есімін есіңе түсір;
• Жақын маңдағы үлкен адамнан (тәрбиеші, күзетші) көмек сұра.
2. Сахналық көрініс:
• Балалар топқа бөлініп, шағын көріністер қояды. Бір бала адасып кетеді, ал қалғандары оны тауып, дұрыс әрекеттерді көрсетеді.
3. Тәжірибелік жұмыс:
• Балабақша жоспарын көрсетіп, әрбір бөлімді таныстыру.
• Балаларға өз топтары қай жерде орналасқанын табуды ұсыну.
4. Қорытынды
• Балалармен талқылау: “Бүгін біз не үйрендік?”
• Балалардың пікірлерін тыңдау.
• Есте сақтау үшін ұран айту:
“Адаспау – біздің міндет,
Ережені сақтау – жігер!”
5. Ойын (“Кім жылдам табады?”)
• Балабақша ауласында қауіпсіз аймақты іздеу ойыны ұйымдастырылады.
Қорытынды:
• Балаларға мақтау айтып, белсенді қатысқандарды марапаттау.
МКҚК «Қошақан» бөбекжайы
«Егер адасып қалсам,не істеу керек?»

Тәрбиеші:Жармаганбетова Ж.С
2024-2025 жыл



шағым қалдыра аласыз













