әдебиет

Тақырып бойынша 31 материал табылды

әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
математика сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Жанды табиғат

Мұғалімнің аты-жөні

Әбжан Г.М.

Күні:

16.09

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Туған өлке гүлдері. Гүлдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.

3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

Сабақтың мақсаты

Көркем - бейнелі сөздерді қолдану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут



ҮТ 5мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

1.Басымыз қалай сөйлейді?

2.Иығымыз қалай сөйлейді?

3.Қолымыз қалай сөйлейді?

4.Аяғымыз қалай сөйлейді?

ҮТ : мазмұнын айт

Сұрақтар :

1.Жантас қандай бала ?

2.Оның іс-әрекеті дұрыс па ?

3.Безбүйрек деп қандай баланы айтады ?

1.Иә, иә

Жоқ, жоқ (басты иеді, шайқайды)

2.Білмеймін, білмеймін

(иықты көтереді)

3.сәлем, сәлем (бұлғайды)

Сау, бол!, сау бол!

Бері кел, бері кел

4.Топ – топ, топ –топ (топылдатады)

Мадақтау



Дескриптор :Мазмұндайды 1б






Сабақтың ортасы

10 мин























11 мин







Сергіту сәті : 2 мин


















10 мин

МК :Пікір білдір .

Пікірдің дұрыстығын дәлелдейді .

Өйткені туған өлке –қасиетті ,құнды ,сұлу тб жауаптарда алынады .

МК: Тыңдалым .Өлеңді тыңдайды

Оқылым.

«Гүлдер» өлеңін мәнерлеп оқиды .

Айтылым. Автор туралы әңгімеле.

Айтылым.

ҰЖ :2-тапсырма . «Көркемде

Өлеңнен гүлдерге қатысты көркем-бейнелі сөздерді тап. Оларды қолдана отырып, өлеңнің қысқаша мазмұнын айтады .

-Қанаттары желбіреп,күн нұрына боянып,ырғалып,нұрланып,құлпырады,сәби балаға ұқсайды .

ЕБҚ оқушыға тапсырма : Өлеңді тізбектеп оқыту .

3-тапсырма .Біліміңді қолдан»әдісі

Топтық жұмыс .

Біреуге сыйлайтын гүлдеріңе көркем-бейнелі сөздердің көмегімен сипаттама беріңдер.

1-топ: 2-топ: 3-топ:

МЫС :Раушан гүлі –гүлдердің патшасы .

Хош иісті ,ең әдемі ,көрікті гүлдердің бірі .

Раушан нәзіктіктің символы .Рухани күш беретін шабыт көзі ..

ЕБҚ оқушыға тапсырма :

Гүлдерді сипаттап айтады .

Қорытындылау

Жазылым.

4-тапсырма.Жұптық жұмыс .

Шығармашылық жұмыс

Функционалдық сауаттылық

«Ойлан, жұптас,құрастыр » әдісі арқылы орындалады.

Гүл туралы 5 жол өлең құрастырыңдар.

1.Гүл.

2.әдемі ,қош иісті

3.өседі ,сыйлайды ,қуантады

4.гүл-табиғаттың сұлулық символы

5.шешек

Пікірдің дұрыстығын дәлелдейді .

  • Өйткені туған өлке –қасиетті ,құнды

  • - Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды.

- Автор туралы әңгімелейді.




- Өлеңнен гүлдерге қатысты көркем-бейнелі сөздерді табады.

өлеңнің қысқаша мазмұнын айтады .




«Эпитет» сөзінің мағынасын ашу

Сыйлайтын гүлдеріне көркем-бейнелі сөздердің көмегімен сипаттама береді.

-







Гүл туралы 5 жол өлең құрастырады.






Дескриптор:

  • 1.-пікірдің дұрыстығын дәлелдейді 1б

  • -2.Өлеңді мәнерлеп оқиды 1б

  • 3.Автор туралы әңгімелейді 1б

  • ҚБ: 1-10 б

Дескриптор :

1. Өлеңнен гүлдерге қатысты көркем-бейнелі сөздерді табады 1б

2.өлеңнің мазмұнын айтады 1б

ҚБ :1-10 б



Дескриптор:

1. гүлдерді көркем-бейнелі сөздердің көмегімен сипаттама айтады . 2 б

-бірін-бірі бағалайды





Дескриптор :

1.Сөз таптарын қолданады 1б

2.5 жол өлең құрастырады 1б

3. көркем –бейнелі сөздерді қолданады 1б

ҚБ: 1-10 б

Мадақтау :

Оқулық, дәптер

















оқулық



Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиын болды ?

Үйге тапсырма : Өлеңді жаттап ал

Рефлексия: «Бағалау . » әдісі бойынша өтеді.

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе

Қорытынды бағалау
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
197
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі