Сабақтың
басы
2
минут
ҮТ
5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Қалай
сөйлейді?»
ойыны
1.Басымыз
қалай сөйлейді?
2.Иығымыз
қалай сөйлейді?
3.Қолымыз
қалай сөйлейді?
4.Аяғымыз
қалай сөйлейді?
ҮТ : мазмұнын
айт
Сұрақтар
:
1.Жантас қандай бала
?
2.Оның іс-әрекеті дұрыс
па ?
3.Безбүйрек деп қандай баланы айтады ?
|
1.Иә,
иә
Жоқ, жоқ
(басты иеді, шайқайды)
2.Білмеймін,
білмеймін
(иықты
көтереді)
3.сәлем,
сәлем (бұлғайды)
Сау, бол!,
сау бол!
Бері кел,
бері кел
4.Топ – топ, топ –топ
(топылдатады)
|
Мадақтау
Дескриптор :Мазмұндайды 1б
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
11
мин
Сергіту сәті : 2
мин
10
мин
|
МК :Пікір білдір
.
Пікірдің дұрыстығын дәлелдейді
.
Өйткені туған өлке –қасиетті
,құнды ,сұлу тб жауаптарда алынады
.
МК: Тыңдалым .Өлеңді
тыңдайды
Оқылым.
«Гүлдер» өлеңін мәнерлеп оқиды
.
Айтылым. Автор туралы
әңгімеле.

Айтылым.
ҰЖ :2-тапсырма .
«Көркемде
Өлеңнен гүлдерге
қатысты көркем-бейнелі сөздерді тап.
Оларды қолдана отырып,
өлеңнің қысқаша мазмұнын айтады .
-Қанаттары желбіреп,күн
нұрына боянып,ырғалып,нұрланып,құлпырады,сәби балаға ұқсайды
.
ЕБҚ оқушыға тапсырма :
Өлеңді тізбектеп оқыту .
3-тапсырма
.Біліміңді қолдан»әдісі
Топтық жұмыс
.
Біреуге сыйлайтын гүлдеріңе
көркем-бейнелі сөздердің көмегімен сипаттама
беріңдер.

1-топ:
2-топ: 3-топ:
МЫС :Раушан гүлі
–гүлдердің патшасы .
Хош иісті ,ең әдемі
,көрікті гүлдердің бірі .
Раушан нәзіктіктің
символы .Рухани күш беретін шабыт көзі
..
ЕБҚ оқушыға тапсырма
:
Гүлдерді сипаттап
айтады .
Қорытындылау
Жазылым.
4-тапсырма.Жұптық жұмыс
.
Шығармашылық
жұмыс
Функционалдық сауаттылық
«Ойлан, жұптас,құрастыр »
әдісі арқылы орындалады.
Гүл туралы 5 жол өлең
құрастырыңдар.
1.Гүл.
2.әдемі ,қош
иісті
3.өседі ,сыйлайды
,қуантады
4.гүл-табиғаттың сұлулық
символы
5.шешек
|
Пікірдің дұрыстығын дәлелдейді
.
-
Өйткені туған өлке –қасиетті
,құнды
-
-
-
-
-
- Өлеңді мәнерлеп, түсініп
оқиды.
- Автор туралы
әңгімелейді.
- Өлеңнен гүлдерге қатысты
көркем-бейнелі сөздерді табады.
өлеңнің қысқаша
мазмұнын айтады .
«Эпитет» сөзінің мағынасын
ашу

Сыйлайтын гүлдеріне
көркем-бейнелі сөздердің
көмегімен сипаттама береді.
-
Гүл туралы 5 жол өлең
құрастырады. 
|
Дескриптор:
-
1.-пікірдің дұрыстығын
дәлелдейді 1б
-
-2.Өлеңді мәнерлеп оқиды
1б
-
3.Автор туралы әңгімелейді
1б
-
ҚБ: 1-10
б
-
Дескриптор
:
1.
Өлеңнен гүлдерге
қатысты көркем-бейнелі сөздерді табады 1б
2.өлеңнің мазмұнын
айтады 1б
ҚБ :1-10
б
Дескриптор:
1. гүлдерді көркем-бейнелі сөздердің
көмегімен сипаттама айтады . 2 б
-бірін-бірі
бағалайды
Дескриптор
:
1.Сөз таптарын
қолданады 1б
2.5 жол өлең
құрастырады 1б
3. көркем –бейнелі
сөздерді қолданады 1б
ҚБ: 1-10
б
Мадақтау
:
|
Оқулық,
дәптер

оқулық


|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау.
Бүгінгі оқу
мақсаты қандай болды?
-Бүгін
қандай ұғыммен таныстың?
-Сабақтың
мақсатына жеттің бе ?
- Не қиын
болды ?
Үйге
тапсырма : Өлеңді жаттап ал
Рефлексия: «Бағалау
. » әдісі бойынша
өтеді.

|
Бүгінгі
сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа
білімді меңгерудегі
өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін
бағалайды
|
Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды бағалау
.
ҚБ : 1-10
б жүйе
|
Қорытынды
бағалау
|