|
Күні: 21.10.2018 |
Мектебі: №219 Ы.Алтынсарин |
||
|
Сыныбы: 3 |
|
||
|
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Мұғалімі: Кембаева Ләззат Әбдірәсілқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан) |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық:өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: мемлекеттік рәміздер суреттері. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Халық қорғаны» мәтіннің мазмұнын сұрау, қосымша сұрақтар қою. Бағалау «Сұрақ - жауап» әдісі арқылы өткен сабақты бекіту. |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын хабарлау. Ата-бабам тарихы-менің тарихым- бөлімін бастаймыз 102 беттегі сурет бойынша жұмыс: -Суретте кімдер бейнеленген? -Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер? -Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар? -Қазақ батырлары неге атқа қонды? Оқулық бойынша жұмыс 102-107 бет «Халық қорғаны» «Алмас қылышты ардагер»
|
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс Жаңа білімді бекіту: мәтінге сүйеніп сызбаларды толтыр Екі мәтінді салыстыр: кестені толтыр: Жоғарыдағы мәтіндер арасында сурет пен байланысы бар ма ? Қандай? Сызбаны толтыр: Бұқар жыраудың теңеулері Халықтың батырға құрметі
Қабанбай |
|||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиет еліне саяхат
Әдебиет еліне саяхат
|
Күні: 21.10.2018 |
Мектебі: №219 Ы.Алтынсарин |
||
|
Сыныбы: 3 |
|
||
|
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Мұғалімі: Кембаева Ләззат Әбдірәсілқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан) |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық:өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: мемлекеттік рәміздер суреттері. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Халық қорғаны» мәтіннің мазмұнын сұрау, қосымша сұрақтар қою. Бағалау «Сұрақ - жауап» әдісі арқылы өткен сабақты бекіту. |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын хабарлау. Ата-бабам тарихы-менің тарихым- бөлімін бастаймыз 102 беттегі сурет бойынша жұмыс: -Суретте кімдер бейнеленген? -Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер? -Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар? -Қазақ батырлары неге атқа қонды? Оқулық бойынша жұмыс 102-107 бет «Халық қорғаны» «Алмас қылышты ардагер»
|
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс Жаңа білімді бекіту: мәтінге сүйеніп сызбаларды толтыр Екі мәтінді салыстыр: кестені толтыр: Жоғарыдағы мәтіндер арасында сурет пен байланысы бар ма ? Қандай? Сызбаны толтыр: Бұқар жыраудың теңеулері Халықтың батырға құрметі
Қабанбай |
|||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз















