Басы
|
Психологиялық
ахуал
қалыптастыру.
«Шаттық шеңбері». Қуанамын мен де, Қуанасың сен де.
Қуанайық,
достарым, Арайлап атқан күнге.
-
Балалар, көңіл күйлерің қандай?
Егер
-
жақсы болса, қол шапалақтаймыз.
-
Сабаққа дайындықтарың қалай? Егер дайын
болсақ, оң қолымызды көтереміз.
Осындай жақсы көңіл күймен сабағымызды бастаймыз.
Алдыңғы
сабақтағы үй тапсырмасын сұрау
«Жеребе»
әдісі арқылы кімнің үй жұмысын айтатынын анықтау
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау.
Оқулықпен жұмыс.
1- тапсырма
Айтылым. Ойқозғау
Сурет бойынша сөйле.
Суреттерге
қарап, мәтіннің тақырыбын болжап айт.
Дескриптор:
- суреттерге қарап мәтін тақырыбын болжап
айтады.
-өз ойын
еркін жеткізеді.
|
Оқушылар психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.
Ойқозғау
Бірнеше оқушы сурет бойынша өз ойларын
айтады.
|
ҚБ:«Мадақтау сөз» әдісі
арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулықтағы
тапсырма
|
Ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс
Оқылым
тапсырмасы
Білу.
Түсіну.
Өлеңді
түсініп оқу
Топтық
жұмыс
«Еркін
сұхбат» әдісі
3
тапсырма
Күресте тек
қана күш емес, ақыл да қажет. Өлеңнен осы ой айтылған жолдарды
тауып оқып, пікір білдір.
Оқулықпен
жұмыс
4
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Көршіңмен
талқыла»
Өлеңдегі
қимыл-әрекетті білдіретін сөздерді
табыңдар.
Күрестегі
аяқ қозғалысы Күрестегі
қол қозғалысы
|
Топтық
жұмыс өлеңді түсініп оқып, өлең мазмұны бойынша бір-бірлеріне
сұрақтар қояды, топта өлең мазмұнын талдайды..
Күресте
тек қана күш емес, ақыл да қажет. Осы ой айтылған өлең жолдары
туралы топта пікір талас жүргізіеді.
|
ҚБ: Қол шапалақтау арқылы бірін-бірі
бағалау.
ҚБ:
Иықтарынан қағу арқылы өз-өздерін бағалайды.
|
Оқулықтағы
тапсырма
Оқулықтағы
тапсырма
|
|
Сергіту
сәті:
Қимылды
жаттығулар.
Топтық
жұмыс
6
тапсырма
Жазылым
тапсырмасы
«ПОПС формуласы»
әдісі арқылы жауап беру керектігін
ескерту. Бірінші сөйлем:
«Біздің ойымызша,
...»
Екінші сөйлем:
«Себебі, біз оны былай
түсіндіреміз...»
Үшінші сөйлем: «Оны
біз мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламыз...»
Соңғы сөйлем:
«Осыған байланысты біз мынадай қорытынды шешімге
келдік...»
|
Оқушылар көрсетілген қимылды жаттығуларды
қайталап, сергіту сәтін жасайды.
Жазылым тапсырмасы. ПОПС формуласы әдісі бойынша
орындайды.
«Жариялау» әдісі ортаға бірнеше оқушы шығып
орындаған тапсырмаларын оқиды.
|
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі бойынша
бағалайды.
|
Сергіту
сәті
Оқулықтағы
тапсырма
|