ІІІ.
Жаңа тақырып.
Сыныптық жұмыс. «Түрткі
сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау
үшін төмендегідей сұрақтар
беріледі.
- Біз қалай топқа
бөліндік?
-Мына суреттер мен өлең
шумақтарының байланысы
неде?
-Бұл кімнің
өлеңдері?
Суретші жыл мезгілдерін майлы
бояу арқылы жеткізіп тұрса,ал мына өлең шумақтары сөзбен жанды
сурет салып
тұрғандай.
-Абай кім?Ол туралы не
білеміз?
-Қандай шығармаларын
білеміз?
-Ол шығармаларында балаларды
неге баулиды?
-Сөзбен сурет сала білген-Абай
атамыздың шаңырағы туралы білгіміз келе
ме?
Олай болса, бүгінгі сабақ
тақырыбы-«Абай
шаңырағы.»
Сабағымыздың
мақсаты-мәтін мазмұнын
түсіну,
мәтіндегі негізгі
ойды анықтау.
(Сабақ мақсатын
қоржынға сақтау)
Автор туралы мәлімет
беру.
1-тапсырма. Оқылым/Тыңдалым Топтық жұмыс
жұмыс. Сөздік жұмыс жүргізу.Киіз үй жабдықтарымен
таныстыру.
Мәтін
мазмұнымен бөліктерге бөліп танысу.Топта талқылау.
«Елші»
әдісі арқылы мәтінді талқылайды.
2-тапсырма. «Киіз үй
құрайық» ойыны .Әр топ оқылған шығарма бойынша
сұрақтарға жауап береді,дұрыс жауап бойынша киіз үй
құрады.
Сергіту сәті: «Желсіз түнде
жарық ай» әнін
айту
3-тапсырма. Топтық
жұмыс.
1-топ.Эссе жазады. «Қазіргі кезде
киіз үй керек пе?»
2-топ.Шаңырақ,отбасы туралы
мақал-мәтел жазу
3-топ. Т
кестесі
Бағалау: «Жеке,жұптық,топтық
бағалау»
Кері
байланыс: Топтағы орындау барысында топта
ауызбіршілік сақталды ма?
-Топта
ауызбіршілік пен серіктестік қарым-қатынас
сақталды;
-Топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны
байқалды;
Бекіту.
«Қысқа тест» әдісі арқылы
білімдерін
бекіту.
1.Абайдың үйін осындай
әдемі етіп ұстаған
кім?
А.Кәкітай
Ә.Күнжан
Б.Кәрім
2.Киіз үйді көрген Әуез
қарт қандай күйде
болды?
А.Қатты
толқыды.
Ә.Көңілі
босады.
Б.Үнсіз
қалды.
3.Киіз үй жабдықтарын
әзірлеген Күнжан қайда
көшті?
А.Жидебайға
Ә.Ботақанға
Б.Жайлауға
4.Мәтіндегі Әуез қарт
Абайға кім
болады?
А.Ағасы
Ә.Жиені
Б.Нағашысы
5.Мәтіндегі негізгі
ой?
А.Киіз
үй жабдықтарының аттарын жаттау
Ә.Абай
атамыздың ұлы тұлға ,өшпес есім екенін
білу
Б.Күнжанның еңбегі
Тест жұмысы бойынша
өзін-өзі бағалау.
Сабақ мақсатын қоржыннан
алу.
Кері байланыс: «Киіз
үй»
Оқушылар стикерге атын
жазып,киіз үй бөліктеріне
жапсырады.
Үйге
тапсырма. Мәтінді мазмұндау,әр бөлікке
ат қою.
Топтардың «Бағалау парақтары»
жиналып алынады, талданады.
|