Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №87 А.Назарбеков атындағы ЖОББМ

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Курикбаева Алия Магаметулаевна

    Күні:

    22.01.2024

    Сынып: 3 « И »

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күй құдіреті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.1.3.1.шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін болжау.Ондағы оқиғаларға сүйене отырып сюжеттің дамуы туралы шығармадағы көркем ойды жалғастыру

    Еңбек пен шығармашылықты дарыту



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері:

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10 мин

    І. Психологиялық дайындық


    Бағалау парағымен таныстыру


    ІІ. Өткенді бекіту

    Алдыңғы меңгерілген білімді тексеру.

    4-тапсырма.

    Семантикалық картаны толтыр.

    Кішіпейіл бол -1

    Мейірімді бол - 2

    Әділетті бол - 3

    Үлкенмен сәлемдесу-4

    Тілалғыш бол-5

    Қызыл жасыл қаламмен 4.Жаңа сабақ

    Балалар біздің тақырып сыныптың ішінде жасырылған.Менің сұрағыма жауап бересіздер ,егер дұрыс болған жағдайда табамыз.

    1.Тез жылдам қозғалатын, минутына жүрегі 150 рет согатын қандай жәндік? /Ара/

    2.Біздің сыныпта минутына жылдам,тез120 сөз оқитын оқушы кім ?(Батыр Лайла)

    Партасының астында жасырылған

    КҮЙ

    5.Осы сыныпта оқу жылдамдығын алып

    отыратын кім? /Мұғалім/

    Немен өлшейді?/ минутпен /

    Онда столымның астында жасырылан сөз бар.

    ҚҰДІРЕТІ

    Жарайсыңдар ,балалар керемет.

    Бүгінгі сабагымыздың тақырыбы:Күй құдіреті.


    Есікті қағып почташы кіреді.

    Балалар почтадан хат келіпті оқып көрейікші?


    Сабақтың мақсатын таныстырады.

    Оқушылар шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен

    іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды

    І. Психологиялық дайындық






    4тапсырма. Семантикалық картаны толтыр.












    4.Жаңа сабақ

    Балалар біздің тақырып сыныптың ішінде жасырыл

    ған.Менің сұрағыма жауап бересіздер ,егер дұрыс болған жағдайда табамыз.







    Бағалау парағымен таныстыру


    Оқушылар жауабын толықты

    рып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.



    Өзін-өзі бағалау

    Дискриптор: Семантикалық картаны толтырады.1 б























    Жарай

    сыңдар

    балалар керемет




















    Нысана

    Ортасы

    25 мин

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма.Жұмбақты шеш.

    Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

    Сөйлейді шежірейдей адам соқса.

    Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

    Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта. (Домбыра)

    Домбыраға сипаттама беріңдер.

    Домбыра  ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі.

    Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық шығармаларды орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. .

    Аңызды түсініп оқиды.


    Талдау:

    1.Аңызда кім туралы айтылған?

    Аңызда Фараби мен жиналған халық туралы айтылған.

    2.Фараби күй тартқанда не болады? Фараби күй тартқанда жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалады.

    3.Хатта не деп жазып қалдырыпты? «Бұл күйлерді тартқан- қыпшақ әл-Фараби» деп хат жазыпты.

    Даптермен жұмыс

    Сөздік жұмысы: Қыпшақ-рудың аты

    Құдіреті-күші, қасиеті

    3-тапсырма.

    3-тапсырма. "Суретті сөйлет" әдісі. Суретке зер сал. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың? Неліктен?


    Суретке зер сал. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың? Неліктен?

    Күйші халықтың балалық шақтары, қуанышты күндері туралы көңілді күй тартады. Халықтың көңіл-күйін көтеру.

    4-тапсырма.

    Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың?

    Мәтінге сүйеніп, жауап бер.

    Күй –халықтың жаны. Халық қуанса да,қапаланса да домбыраға қол созған, күймен жұбанған. Күйде халқымыздың мұңы мен зары, қуанышы мен қайғысы, аңсаған арманы, іздеген мұраты бейнеленеді.

    Күй құдіреті-күлдіреді, жылатады, ұйықтатады.


    6-тапсырма. «Кім жылдам?» ойыны. Жұптық жұмыс. Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тап.



    Д - дирижер (оркестрді басқарушы)

    О - оркестр (музыканттар ұжымы)

    М - математика (пәннің атауы)

    Б - барабан (ұрмалы аспап)

    Ы - Ықылас (күйшінің аты)

    Р - ре (дыбыс ырғағы)

    А - асатаяқ (музыкалық аспап)


    Топпен жұмыс

    1 топ

    Shape1 Күй құдіреті жазу
    күлдіреді

    КShape3 Shape2 үй құдіреті жылатады

    ұйықтатады


    2 топ. «Өткенге көз жіберсек»
    Қандай күйлерді білесің?
    Адай Кішкентай
    Кісен ашқан Алатау
    Серпер Сарыарқа
    Балбырауын
    3 топ Өнер туралы мақал мәтелдер жазу.



    7-тапсырма. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?

    Күлдіретін, көңіліңді көтеретін күй тыңдағанды жақсы көремін. Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер-Асылбек Еңсепов, Сәкен Тұрысбеков, Жасарал Еңсепов, Төлеген Момбеков

    Жұмбақты оқып, шешуін табады.



    Домбыраға сипаттама беріңдер.













    Аңызды түсініп оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді, талдайды.



    Сөздік жұмысын жүргізеді.







    Сурет бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді.






    Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін анықтайды. Мәтінге сүйеніп, жауап береді.Әмірші


    Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады.



















    Топпен жұмыс

    Күй құдіреті жазу

    «Өткенге көз жіберсек»

    Өнер туралы мақал мәтелдер жазу.





    Өзін-өзі бағалау

    Дискриптор :Жұмбақты шешеді.

    1 б












    Дескриптор:

    - Аңызды түсініп оқиды;(1б)

    -Аңыз бойынша сұрақтарға жауап береді.(1б)


    Дескриптор:-Жаңа сөздермен танысады;(1б)




    Дескриптор: -Сурет бойынша әңгімелейді; (1б)

    -Сұрақтарға жауап береді.(1б)





    Дескриптор:

    - Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін анықтайды. (1б)




    Дескриптор:

    -Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады;(1б)














    Дескриптор:

    -Күй құдіреті жазады

    1б -«Өткенге көз жіберсек» табады.1 б
    -Өнер туралы мақал мәтелдер жазады.1 б




















    4





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курикбаева Алия Магаметулаевна
    19 Наурыз 2024
    320
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу 3 сынып 54 сабақ Күй құдіреті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу 3 сынып 54 сабақ Күй құдіреті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Күй құдіреті 54 сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №87 А.Назарбеков атындағы ЖОББМ

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Курикбаева Алия Магаметулаевна

    Күні:

    22.01.2024

    Сынып: 3 « И »

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күй құдіреті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.1.3.1.шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін болжау.Ондағы оқиғаларға сүйене отырып сюжеттің дамуы туралы шығармадағы көркем ойды жалғастыру

    Еңбек пен шығармашылықты дарыту



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері:

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10 мин

    І. Психологиялық дайындық


    Бағалау парағымен таныстыру


    ІІ. Өткенді бекіту

    Алдыңғы меңгерілген білімді тексеру.

    4-тапсырма.

    Семантикалық картаны толтыр.

    Кішіпейіл бол -1

    Мейірімді бол - 2

    Әділетті бол - 3

    Үлкенмен сәлемдесу-4

    Тілалғыш бол-5

    Қызыл жасыл қаламмен 4.Жаңа сабақ

    Балалар біздің тақырып сыныптың ішінде жасырылған.Менің сұрағыма жауап бересіздер ,егер дұрыс болған жағдайда табамыз.

    1.Тез жылдам қозғалатын, минутына жүрегі 150 рет согатын қандай жәндік? /Ара/

    2.Біздің сыныпта минутына жылдам,тез120 сөз оқитын оқушы кім ?(Батыр Лайла)

    Партасының астында жасырылған

    КҮЙ

    5.Осы сыныпта оқу жылдамдығын алып

    отыратын кім? /Мұғалім/

    Немен өлшейді?/ минутпен /

    Онда столымның астында жасырылан сөз бар.

    ҚҰДІРЕТІ

    Жарайсыңдар ,балалар керемет.

    Бүгінгі сабагымыздың тақырыбы:Күй құдіреті.


    Есікті қағып почташы кіреді.

    Балалар почтадан хат келіпті оқып көрейікші?


    Сабақтың мақсатын таныстырады.

    Оқушылар шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен

    іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды

    І. Психологиялық дайындық






    4тапсырма. Семантикалық картаны толтыр.












    4.Жаңа сабақ

    Балалар біздің тақырып сыныптың ішінде жасырыл

    ған.Менің сұрағыма жауап бересіздер ,егер дұрыс болған жағдайда табамыз.







    Бағалау парағымен таныстыру


    Оқушылар жауабын толықты

    рып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.



    Өзін-өзі бағалау

    Дискриптор: Семантикалық картаны толтырады.1 б























    Жарай

    сыңдар

    балалар керемет




















    Нысана

    Ортасы

    25 мин

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма.Жұмбақты шеш.

    Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

    Сөйлейді шежірейдей адам соқса.

    Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

    Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта. (Домбыра)

    Домбыраға сипаттама беріңдер.

    Домбыра  ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі.

    Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық шығармаларды орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. .

    Аңызды түсініп оқиды.


    Талдау:

    1.Аңызда кім туралы айтылған?

    Аңызда Фараби мен жиналған халық туралы айтылған.

    2.Фараби күй тартқанда не болады? Фараби күй тартқанда жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалады.

    3.Хатта не деп жазып қалдырыпты? «Бұл күйлерді тартқан- қыпшақ әл-Фараби» деп хат жазыпты.

    Даптермен жұмыс

    Сөздік жұмысы: Қыпшақ-рудың аты

    Құдіреті-күші, қасиеті

    3-тапсырма.

    3-тапсырма. "Суретті сөйлет" әдісі. Суретке зер сал. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың? Неліктен?


    Суретке зер сал. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың? Неліктен?

    Күйші халықтың балалық шақтары, қуанышты күндері туралы көңілді күй тартады. Халықтың көңіл-күйін көтеру.

    4-тапсырма.

    Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың?

    Мәтінге сүйеніп, жауап бер.

    Күй –халықтың жаны. Халық қуанса да,қапаланса да домбыраға қол созған, күймен жұбанған. Күйде халқымыздың мұңы мен зары, қуанышы мен қайғысы, аңсаған арманы, іздеген мұраты бейнеленеді.

    Күй құдіреті-күлдіреді, жылатады, ұйықтатады.


    6-тапсырма. «Кім жылдам?» ойыны. Жұптық жұмыс. Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тап.



    Д - дирижер (оркестрді басқарушы)

    О - оркестр (музыканттар ұжымы)

    М - математика (пәннің атауы)

    Б - барабан (ұрмалы аспап)

    Ы - Ықылас (күйшінің аты)

    Р - ре (дыбыс ырғағы)

    А - асатаяқ (музыкалық аспап)


    Топпен жұмыс

    1 топ

    Shape1 Күй құдіреті жазу
    күлдіреді

    КShape3 Shape2 үй құдіреті жылатады

    ұйықтатады


    2 топ. «Өткенге көз жіберсек»
    Қандай күйлерді білесің?
    Адай Кішкентай
    Кісен ашқан Алатау
    Серпер Сарыарқа
    Балбырауын
    3 топ Өнер туралы мақал мәтелдер жазу.



    7-тапсырма. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?

    Күлдіретін, көңіліңді көтеретін күй тыңдағанды жақсы көремін. Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер-Асылбек Еңсепов, Сәкен Тұрысбеков, Жасарал Еңсепов, Төлеген Момбеков

    Жұмбақты оқып, шешуін табады.



    Домбыраға сипаттама беріңдер.













    Аңызды түсініп оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді, талдайды.



    Сөздік жұмысын жүргізеді.







    Сурет бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді.






    Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін анықтайды. Мәтінге сүйеніп, жауап береді.Әмірші


    Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады.



















    Топпен жұмыс

    Күй құдіреті жазу

    «Өткенге көз жіберсек»

    Өнер туралы мақал мәтелдер жазу.





    Өзін-өзі бағалау

    Дискриптор :Жұмбақты шешеді.

    1 б












    Дескриптор:

    - Аңызды түсініп оқиды;(1б)

    -Аңыз бойынша сұрақтарға жауап береді.(1б)


    Дескриптор:-Жаңа сөздермен танысады;(1б)




    Дескриптор: -Сурет бойынша әңгімелейді; (1б)

    -Сұрақтарға жауап береді.(1б)





    Дескриптор:

    - Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін анықтайды. (1б)




    Дескриптор:

    -Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады;(1б)














    Дескриптор:

    -Күй құдіреті жазады

    1б -«Өткенге көз жіберсек» табады.1 б
    -Өнер туралы мақал мәтелдер жазады.1 б




















    4





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    19.03.2024
    320
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курикбаева Алия Магаметулаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации