|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Уақыт – біздің құндылығымыз |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.9.1 Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Өлеңнің негізгі ойын анықтай отырып, автордың ойын мәтін деректерін мысалға келтіре отырып дәлелдейді. Көптеген оқушылар: Уақытты тиімді қолдану үшін бір күндік ереже құрастыра алады. Кейбір оқушылар: Ақпаратты сызба түрінде бере алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану; Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу; |
||||
|
Бастапқы білім |
Жалпы құндылық, уақыт туралы ұғымдары қалыптасқан, оларды ажырата алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары» 2-топ «Арман жалаулары» 3-топ «Қуаныш жалаулары» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|||
|
Сабақтың ортасы |
«Ойыңмен бөліс» айдары – Өзің уақытты тиімді пайдаланып жүрсің бе? (МК, Ұ) «Зигзаг» әдісі арқылы өлеңмен және Абай Құнанбаевтың өмірбаянымен таныстыру жүргізу. 1-қадам: Өлең тақырыбы мен авторын анықтау 2-қадам: Автордың өмірбаянымен танысу 3-қадам: Автор шығармашылығымен танысу 4-қадам: Сөздікпен жұмыс Махрұм – бос қалу, құр қалу Медресе – ислам дінін оқытатын орта және жоғары оқу орны Шен алу – дәреже, атақ алу 5-қадам: Сұраққа жауап бер - Өлеңдегі кейіпкер не үшін өкінеді? -Ақынның сұрағына қалай жауап берер едіңдер? Сараптау тобы мәтін бөлігін топта талдап, өзге оқушыларға тиімді түсіндіру жолдарын қарастырады. ҚБ: сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау «Оқы» айдары 6-қадам: Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзінен үзінді тыңдату. – Абай атаның бұл қара сөзінен өзіңе қандай ой түйдің? ҚБ: сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау.
(МК) Тыңдалым (аудиодискімен жұмыс) М. Жұмабаевтың «Балалық шақ» өлеңін тыңдату (Т) 7-қадам: Мұғалімнің көмегімен бұл мәтіндердегі негізгі ортақ ойды бір сөйлеммен айтуды ұйымдастырады. ҚБ: оқушылар жауабын тыңдау, мадақтау Айбардың 5 сағат бос уақытын пайдалануын диаграмма бойынша түсіндір. Оқушының қорытынды ойын тыңдау «Есіңе түсір» айдары Өлең-белгілі буын өлшемі бар,ырғаққа ұққасқа құрылған көркем сөз. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмала ры. |
|||
|
Сабақтың соңы |
(Ж) «Қорытындыла» айдары бойынша Мұғалімнің көмеімен бұл мәтіндердегі негізгі ойларды бір сөйлеммен айт. Дескрипторы: 1. Оқылған, тыңдалған өлең, мәтіндердегі түйінді ойларды қорытып, пайдаланады. 2. Өз ойын түйіндеп жазады. ҚБ: «Ду қол шапалақ» Үйге тапсырма: Абайдың «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» әнін тыңдайды. Үлкендердің көмегімен «Абай әндері» тақырыбына тізім жасайды. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс.
|
Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма лары арқылы білдіре алады. |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||
|
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|
|||
|
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парақтары |
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|||
|
Қорытынды бағалау |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу 4сынып Уақыт біздің құндылығымыз
Әдебиеттік оқу 4сынып Уақыт біздің құндылығымыз
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Уақыт – біздің құндылығымыз |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.9.1 Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Өлеңнің негізгі ойын анықтай отырып, автордың ойын мәтін деректерін мысалға келтіре отырып дәлелдейді. Көптеген оқушылар: Уақытты тиімді қолдану үшін бір күндік ереже құрастыра алады. Кейбір оқушылар: Ақпаратты сызба түрінде бере алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану; Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу; |
||||
|
Бастапқы білім |
Жалпы құндылық, уақыт туралы ұғымдары қалыптасқан, оларды ажырата алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары» 2-топ «Арман жалаулары» 3-топ «Қуаныш жалаулары» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|||
|
Сабақтың ортасы |
«Ойыңмен бөліс» айдары – Өзің уақытты тиімді пайдаланып жүрсің бе? (МК, Ұ) «Зигзаг» әдісі арқылы өлеңмен және Абай Құнанбаевтың өмірбаянымен таныстыру жүргізу. 1-қадам: Өлең тақырыбы мен авторын анықтау 2-қадам: Автордың өмірбаянымен танысу 3-қадам: Автор шығармашылығымен танысу 4-қадам: Сөздікпен жұмыс Махрұм – бос қалу, құр қалу Медресе – ислам дінін оқытатын орта және жоғары оқу орны Шен алу – дәреже, атақ алу 5-қадам: Сұраққа жауап бер - Өлеңдегі кейіпкер не үшін өкінеді? -Ақынның сұрағына қалай жауап берер едіңдер? Сараптау тобы мәтін бөлігін топта талдап, өзге оқушыларға тиімді түсіндіру жолдарын қарастырады. ҚБ: сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау «Оқы» айдары 6-қадам: Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзінен үзінді тыңдату. – Абай атаның бұл қара сөзінен өзіңе қандай ой түйдің? ҚБ: сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау.
(МК) Тыңдалым (аудиодискімен жұмыс) М. Жұмабаевтың «Балалық шақ» өлеңін тыңдату (Т) 7-қадам: Мұғалімнің көмегімен бұл мәтіндердегі негізгі ортақ ойды бір сөйлеммен айтуды ұйымдастырады. ҚБ: оқушылар жауабын тыңдау, мадақтау Айбардың 5 сағат бос уақытын пайдалануын диаграмма бойынша түсіндір. Оқушының қорытынды ойын тыңдау «Есіңе түсір» айдары Өлең-белгілі буын өлшемі бар,ырғаққа ұққасқа құрылған көркем сөз. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмала ры. |
|||
|
Сабақтың соңы |
(Ж) «Қорытындыла» айдары бойынша Мұғалімнің көмеімен бұл мәтіндердегі негізгі ойларды бір сөйлеммен айт. Дескрипторы: 1. Оқылған, тыңдалған өлең, мәтіндердегі түйінді ойларды қорытып, пайдаланады. 2. Өз ойын түйіндеп жазады. ҚБ: «Ду қол шапалақ» Үйге тапсырма: Абайдың «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» әнін тыңдайды. Үлкендердің көмегімен «Абай әндері» тақырыбына тізім жасайды. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс.
|
Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма лары арқылы білдіре алады. |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|
||||
|
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|
|||
|
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парақтары |
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|||
|
Қорытынды бағалау |
|
||||
шағым қалдыра аласыз
















