Әдебиеттік оқу . 2 сынып. Зат есім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдебиеттік оқу . 2 сынып. Зат есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман мен студенттерге кқмекші құрал болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ҮЛГІСІ


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: 158

Күні: 10.04.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Еркінбекқызы.Г.

Сынып: 2 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Shape2 Бөлім

Қоршаған орта


  • 82 сабақтардың тақырыбы

Жыл мезгілдері

Сабақтың оқыту мақсаттары

2.2.7.1. Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды табу.

2.2.9.1. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан табу.

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді түсініп оқиды.

Оқушылардың көпшілігі: жыл мезгілдерінің сипаттарына сай көркем сөздерді қолдана алады.

Кейбір оқушылар: қосымша дереккөздерді (ғаламторды, анықтамалықтарды) пайдаланып, сұраққа жауап береді.

Құндылық

Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім.

Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, сурет

АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы

Алдыңғы білім

Ағаштарға күтім жасаймын

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Шаттық шеңбері.


Күн сәулесі төгілгені әдемі,

Кемпірқосақ керілгені әдемі.

Жас шыбықтың бүр ашқаны әдемі,

Алма ағаштың гүл ашқаны әдемі.

Енді, балалар бір -бірімізге әдемі сөздер айтайық.

Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық.


Топқа бірігу.

1топ.«Көктем», 2 топ.«Жаз»,

3 топ.«Күз», 4 топ.«Қыс».


Білу.

1-топ. Оқиғаны баяндау

2-топ .Ағаштар жайлы айту

3-топ.Алмабекке неге ағаштар ашуланды?

4-топ. Алмабектің уәдесі.



ЖК : Мәтінді оқыған

Мазмұнын түсінген

Өз ойын еркін баяндайды.

ҚБ «Гүлдер» тарату арқылы бағаланады.

Шаттық шеңбері.







«Көктем», «Жаз»,

« Күз», «Қыс».










Сұрақтар,



Сабақтың ортасы






Shape3


Shape4






















Shape5


Shape6

Shape7

Түсіну. Ой қозғау.

Жыл мезгілдеріне байланысты жұмбақтар жасыру.

1.Қар мұз еріп,су көбейіп,

Сай салаға толады.

Бүршік жарып,жарық ашып,

Гүл бәйшешек басады.( Көктем)

2. Өрік,алма,

Жидек ,жүзім піседі.

Қауын,қарбыз,

Қияр,сәбіз дүкендерге түседі.

Астық пісіп,орақ түсіп. (Жаз)

3 .Жапырақты бояды,

Атырапты бояды.

Бояп-бояп барлығын

Сап-сары ғып қояды. (Күз)

4. Аяз қысып,

Өрнек сызып,

Терезені торлайды.

Қарға омбығып,

Бет домбығып,

Сырғанап балалар ойнайды. (Қыс)

Балалар, бұл жұмбақ жауаптары нені білдіреді?

Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды? Неліктен?


Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.


Қолдану.

Тыңдалым.«Жыл мезгілдері» (ертегі)

Оқылым.

ЖК:

1. Қатесіз оқиды.

2. Мәнерлеп оқиды.

Айтылым.

Әр топ өз жыл мезгілдері жайлы айтып өтеді.

Бағалау. «От шашу» әдісі арқылы.

ТЖ:«Керектісін ал»

«Көктем», «Жаз», «Күз», «Қыс».

Мәтін бойынша жыл мезгілдерін топ аттарына байланыстырып топтастыру.


ҚБ. «Гүлдер» беру арқылы бағаланады.


ЖК:

1.Жыл мезгілдерін дұрыс табу

2. Оларға сипаттама беріп баяндау.

3. Тапсырмаларды сәйкестендіріп, жапсыру.

Сергіту сәті: «Көктем келді» әні.



Жазылым. Дәптердегі жұмысты орындайды.



Жинақтау. Жеке жұмыс.

«Сәйкестендіру тесті»


Қыс жайдары


Күз көрікті


Жаз жомарт


Көктем қаҺарлы


ҚБ. Интерактивті тақтадан дұрыс жауапты көрсете отырып, өзін-өзі бағалау.


5- тапсырма.

«Топтастыру» әр топ жыл мезгілдерін топтастырады.

«Қыс»,«Көктем», «Жаз», «Күз».


Интербелсенді тақта немесе плакат




Shape8



Shape9


Shape10


Shape11






Shape12




























Сабақтың соңы


Кері байланыс.

« Білім ағашы»

Алма жапсыру арқылы кері байланыс беру.

Рефлексия. Ауызша.



Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылар-дың ақпаратты қанша-лықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

А, А + жыл мезгілдеріне қатысты ертегідегі және өз беттерінше көркем сөздерді орынды қолданады.

Жетістік критерийлері арқылы,

қол соғу арқылы.

Құндылықтарды дарыту:

ынтымақтастық,

құрмет.

Пәнаралық байланыс: дүниетану, сурет.

АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: қоршаған ортаның құндылықтарын бағалауға баулу.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
379
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі