ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ҮЛГІСІ
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: №158 |
|
|
Күні: 10.04.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Еркінбекқызы.Г. |
|
|
Сынып: 2 Б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Қоршаған орта |
|
|
Жыл мезгілдері |
|
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
2.2.7.1. Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды табу. 2.2.9.1. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан табу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың бәрі: мәтінді түсініп оқиды. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі: жыл мезгілдерінің сипаттарына сай көркем сөздерді қолдана алады. |
||
|
Кейбір оқушылар: қосымша дереккөздерді (ғаламторды, анықтамалықтарды) пайдаланып, сұраққа жауап береді. |
||
|
Құндылық |
Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім. Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, сурет |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы |
|
|
Алдыңғы білім |
Ағаштарға күтім жасаймын |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру. Шаттық шеңбері. Күн сәулесі төгілгені әдемі, Кемпірқосақ керілгені әдемі. Жас шыбықтың бүр ашқаны әдемі, Алма ағаштың гүл ашқаны әдемі. Енді, балалар бір -бірімізге әдемі сөздер айтайық. Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. Топқа бірігу. 1топ.«Көктем», 2 топ.«Жаз», 3 топ.«Күз», 4 топ.«Қыс». Білу. 1-топ. Оқиғаны баяндау 2-топ .Ағаштар жайлы айту 3-топ.Алмабекке неге ағаштар ашуланды? 4-топ. Алмабектің уәдесі. ЖК : Мәтінді оқыған Мазмұнын түсінген Өз ойын еркін баяндайды. ҚБ «Гүлдер» тарату арқылы бағаланады. |
Шаттық шеңбері. «Көктем», «Жаз», « Күз», «Қыс». Сұрақтар, |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
Түсіну. Ой қозғау. Жыл мезгілдеріне байланысты жұмбақтар жасыру. 1.Қар мұз еріп,су көбейіп, Сай салаға толады. Бүршік жарып,жарық ашып, Гүл бәйшешек басады.( Көктем) 2. Өрік,алма, Жидек ,жүзім піседі. Қауын,қарбыз, Қияр,сәбіз дүкендерге түседі. Астық пісіп,орақ түсіп. (Жаз) 3 .Жапырақты бояды, Атырапты бояды. Бояп-бояп барлығын Сап-сары ғып қояды. (Күз) 4. Аяз қысып, Өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып, Бет домбығып, Сырғанап балалар ойнайды. (Қыс) Балалар, бұл жұмбақ жауаптары нені білдіреді? Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды? Неліктен? Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады. Қолдану. Тыңдалым.«Жыл мезгілдері» (ертегі) Оқылым. ЖК: 1. Қатесіз оқиды. 2. Мәнерлеп оқиды. Айтылым. Әр топ өз жыл мезгілдері жайлы айтып өтеді. Бағалау. «От шашу» әдісі арқылы. ТЖ:«Керектісін ал» «Көктем», «Жаз», «Күз», «Қыс». Мәтін бойынша жыл мезгілдерін топ аттарына байланыстырып топтастыру. ҚБ. «Гүлдер» беру арқылы бағаланады. ЖК: 1.Жыл мезгілдерін дұрыс табу 2. Оларға сипаттама беріп баяндау. 3. Тапсырмаларды сәйкестендіріп, жапсыру. Сергіту сәті: «Көктем келді» әні. Жазылым. Дәптердегі жұмысты орындайды. Жинақтау. Жеке жұмыс. «Сәйкестендіру тесті» Қыс жайдары Күз көрікті Жаз жомарт Көктем қаҺарлы ҚБ. Интерактивті тақтадан дұрыс жауапты көрсете отырып, өзін-өзі бағалау. 5- тапсырма. «Топтастыру» әр топ жыл мезгілдерін топтастырады. «Қыс»,«Көктем», «Жаз», «Күз». |
Интербелсенді тақта немесе плакат
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. « Білім ағашы» Алма жапсыру арқылы кері байланыс беру. Рефлексия. Ауызша. |
|
|
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылар-дың ақпаратты қанша-лықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
А, А + жыл мезгілдеріне қатысты ертегідегі және өз беттерінше көркем сөздерді орынды қолданады. |
Жетістік критерийлері арқылы, қол соғу арқылы. |
Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет. Пәнаралық байланыс: дүниетану, сурет. АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: қоршаған ортаның құндылықтарын бағалауға баулу. |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу . 2 сынып. Зат есім
Әдебиеттік оқу . 2 сынып. Зат есім
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ҮЛГІСІ
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: №158 |
|
|
Күні: 10.04.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Еркінбекқызы.Г. |
|
|
Сынып: 2 Б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Қоршаған орта |
|
|
Жыл мезгілдері |
|
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
2.2.7.1. Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды табу. 2.2.9.1. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан табу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың бәрі: мәтінді түсініп оқиды. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі: жыл мезгілдерінің сипаттарына сай көркем сөздерді қолдана алады. |
||
|
Кейбір оқушылар: қосымша дереккөздерді (ғаламторды, анықтамалықтарды) пайдаланып, сұраққа жауап береді. |
||
|
Құндылық |
Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім. Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, сурет |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы |
|
|
Алдыңғы білім |
Ағаштарға күтім жасаймын |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру. Шаттық шеңбері. Күн сәулесі төгілгені әдемі, Кемпірқосақ керілгені әдемі. Жас шыбықтың бүр ашқаны әдемі, Алма ағаштың гүл ашқаны әдемі. Енді, балалар бір -бірімізге әдемі сөздер айтайық. Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. Топқа бірігу. 1топ.«Көктем», 2 топ.«Жаз», 3 топ.«Күз», 4 топ.«Қыс». Білу. 1-топ. Оқиғаны баяндау 2-топ .Ағаштар жайлы айту 3-топ.Алмабекке неге ағаштар ашуланды? 4-топ. Алмабектің уәдесі. ЖК : Мәтінді оқыған Мазмұнын түсінген Өз ойын еркін баяндайды. ҚБ «Гүлдер» тарату арқылы бағаланады. |
Шаттық шеңбері. «Көктем», «Жаз», « Күз», «Қыс». Сұрақтар, |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
Түсіну. Ой қозғау. Жыл мезгілдеріне байланысты жұмбақтар жасыру. 1.Қар мұз еріп,су көбейіп, Сай салаға толады. Бүршік жарып,жарық ашып, Гүл бәйшешек басады.( Көктем) 2. Өрік,алма, Жидек ,жүзім піседі. Қауын,қарбыз, Қияр,сәбіз дүкендерге түседі. Астық пісіп,орақ түсіп. (Жаз) 3 .Жапырақты бояды, Атырапты бояды. Бояп-бояп барлығын Сап-сары ғып қояды. (Күз) 4. Аяз қысып, Өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып, Бет домбығып, Сырғанап балалар ойнайды. (Қыс) Балалар, бұл жұмбақ жауаптары нені білдіреді? Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды? Неліктен? Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады. Қолдану. Тыңдалым.«Жыл мезгілдері» (ертегі) Оқылым. ЖК: 1. Қатесіз оқиды. 2. Мәнерлеп оқиды. Айтылым. Әр топ өз жыл мезгілдері жайлы айтып өтеді. Бағалау. «От шашу» әдісі арқылы. ТЖ:«Керектісін ал» «Көктем», «Жаз», «Күз», «Қыс». Мәтін бойынша жыл мезгілдерін топ аттарына байланыстырып топтастыру. ҚБ. «Гүлдер» беру арқылы бағаланады. ЖК: 1.Жыл мезгілдерін дұрыс табу 2. Оларға сипаттама беріп баяндау. 3. Тапсырмаларды сәйкестендіріп, жапсыру. Сергіту сәті: «Көктем келді» әні. Жазылым. Дәптердегі жұмысты орындайды. Жинақтау. Жеке жұмыс. «Сәйкестендіру тесті» Қыс жайдары Күз көрікті Жаз жомарт Көктем қаҺарлы ҚБ. Интерактивті тақтадан дұрыс жауапты көрсете отырып, өзін-өзі бағалау. 5- тапсырма. «Топтастыру» әр топ жыл мезгілдерін топтастырады. «Қыс»,«Көктем», «Жаз», «Күз». |
Интербелсенді тақта немесе плакат
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. « Білім ағашы» Алма жапсыру арқылы кері байланыс беру. Рефлексия. Ауызша. |
|
|
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылар-дың ақпаратты қанша-лықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
А, А + жыл мезгілдеріне қатысты ертегідегі және өз беттерінше көркем сөздерді орынды қолданады. |
Жетістік критерийлері арқылы, қол соғу арқылы. |
Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет. Пәнаралық байланыс: дүниетану, сурет. АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: қоршаған ортаның құндылықтарын бағалауға баулу. |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
шағым қалдыра аласыз




















