Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
.
Оқушыларды орындықтарының артына жапсырылған
сурет бойынша 4 топқа
біріктіреміз. 1-топ:
«Медеу» 2-топ:
«Алатау» 3-топ:
«Саябақ»
Өткен
тақырыпқа
шолу: /Суреттер артындағы сұрақтарға жауап
алу/
- Қай жылы Астана атанды? 1997
ж
-Астананың бұрынғы атауы қандай? Ақмола
,
-Бәйтеректің биікткгі қанша метр? 97
м
-Қай
өзеннің жағалауында орналасқан?
Есіл
|
-
.Оқу
тапсырмасы жайлы сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма
А) Видеомонтаж тамашалау. «Болжау»
стратегиясы бойынша видеомонтаж туралы ой
бөліседі, тақырыпқа болжам жасайды, суреттермен
толықтырады.
-Видеомонтаж туралы ой
бөлісіңдер.
-Тағы
қандай суреттермен толықтырар
едің?
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда Алматы қаласы туралы оқып білетін
боламыз.
Ә) «Сәулетті біздің
Алматы» өлеңдерді тыңда. Өлең
ырғақтарына зер салып, өзің де мәнерлеп
оқуға
жаттық.
-
Негізгі ойды білдіріп
тұрған мәтін бөлігін табыңдар.
Б) Сөздік
жұмыс: Сәулетті Алматы, сымбатты
қала,қымбатты қала
В) Автор туралы
түсінік.
Түсініп оқы, өлеңдердің
авторы- А.Асылбеков туралы
әңгімеле.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Алматы жайлы білетін
өлеңдерді есіңе түсір.
Сергіту сәтінде қазақ
күйіне билейді.
(Ж) 2-тапсырмада дәптермен
жұмыс жүзеге
асырылады.
А) Кестемен жұмыс. Топтық
жұмыс.
Өлең
жолдары
|
Түсінгеніңді
қара
сөзбен
жаз
|
Қоршаған
таулары,
Жайқалған
баулары.
Бұлбұлдар
шырқаған,
Субұрқақ
бұрқаған.
|
Алматыны таулар қоршап тұр.
Бау-бақшалары жайқалып өсіп, онда бұлбұлдары сайрайды. Субұрқақтар
бұрқырайды.
|
Алматы керемет қала
ғой.
Алатау айрықша дара
ғой.
Көрікті жерлері
жетеді,
Бірінен бірі
өтеді.
.
|
Алматы керемет әсем
қала.Алатау ерекшеленіп тұр.Алматыда бірінен-бірі өткен көрікті
жерлер өте көп.
|
Көңіліңді көтеріп,
демеуге,
Тура жол тартады
Медеуге.
Онда бар
мұзайдын-сырғанақ.
Құмарың қанбайды мың
қарап
|
Тура жол Медеуге апарады.Онда
көңілді демалып,қайтуға болады.Мұзайдынға қанша сырғанасаң да
құмарың қанбайды.
|
Ә) Жоба жұмысы. Топтық
жұмыс
Тақырыбы: «Болашақтың
қаласы».
Ұраны: Біз әлі
баламыз,
Өскенде
қараңыз:
Сәнді үйлер
саламыз,
Ертегі
қаламыз,
Кеңейіп
көлемі,
Көркейе
береді.
Жоспары:
1. Қаланың сызбасын жасауға
дайындық.
2. Сызба
ұсыну.
3. Сөзбен
көркемдеу.
4. Жобаны
қорғау.
«Бес қадам»
әдісі. ТЖ
Ортаға табан іздері
тасталады. Әр топқа тапсырма ұсынылады. Әр топтан шыққан бір
оқушыға тақырып бойынша сұраққа жауапты айта жүріп, табан іздерін
баса отырып, бес қадам жасайды. Оқушы жылдам жауап беруі
керек.
1- топ: Алматыны
сипаттайтын 5 сын есім
2- топ: Алматының 5
көрікті жерін ата
3-топ: Алматыға 5 тілек
|
Суреттер топтамасы туралы ой
бөліседі.
-
Өлеңді тыңдайды,
оқиды.
-
Автор туралы
әңгімелейді.
Билеп
сергиді.
-
Жұпта тапсырманы талқылап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор:
Видеомонтаж туралы ой
бөліседі-2балл.
-
Өлеңді тыңдайды,
оқиды-1балл.
-Автор туралы әңгімелейді-1
балл.
Дескриптор:
-
Кестені толтырады-3
балл.
«Болашақтың қаласы».
Тақырыбында жоба жұмысын
жопарлайды-2
балл.
|
Оқулық
|
Кері
байланыс
5 мин
|
Кері
байланысты
Мұғалім оқушыларға
төмендегідей сұрақтар қояды. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз
қалыптастырушы бағасын қояды.
- Сіз өзіңіз үшін жаңа не
білдіңіз?
- Сіз үшін не жеңіл
болды?
- Сізге қай жерде көмек қажет
болды?
- Сіздің қандай да бір
сұрағыңыз бар ма?
Оқу
тапсырмасы: Өлеңдердің қалаған біреуін
жаттау.
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
|