Әдебиеттік оқу
пәнінен «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ
тақырыбы бойынша №2
жиынтық бағалау
Оқушы
_________________________________________ Күні:
______________
Оқу
мақсаты:
2.2.9.1 Cұраққа жауапты
анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және
ақпаратты берілген үлгі кестеге салу
2.3.1.1 Мұғалім көмегімен
оқылған шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар
құру
2.2.2.1 Мұғалімнің көмегімен
қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан
табу
1. Мәтінді оқып, мәтіннен
алған ақпараттарды кестеге орналастыр.
Бесікке
салу — нәрестені алғаш бесікке бөлеу рәсімі.
Бесікке саларға шақырылған ауыл-үйдің
әйелдері шашуын, жол-жоралғысын ала келеді. Баланы алғашқы бөлеу
үлгілі ұрпақ өсірген қадірменді әйелге тапсырылады.
Ол өзінен басқа тағы
бір-екі келіншектің көмегімен бесікті жабдықтайды, сәбидің әжесі
не шешесі түбектің тесігінен балаларға тәтті
үлестіреді.
Осыдан кейін бесікті отпен
аластап, баланы бөлейді. Бесікке салған
әйелдерге көйлек, жаулық сияқты сый тартылады. Үлкендер батасын беріп, баланың ер
жетуіне, ананың үбірлі-шүбірлі болуына тілектестік
білдіреді. Және Бесік
жыры айтылады:
Бесікке салу-қандай
рәсім?
|
Бесік саларға кімдер
келеді?
|
Олар не
әкеледі?
|
Бесік саларда қандай ән
айтылады?
|
|
|
|
|
2.1Мәтін неше бөліктен
тұрады? Монетаны
боя.
2.2 Мәтінге жоспар
құр.
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3.Мәтіннің бесік жыры
айтылатын бөлігінен жауабы табылатын бір сұрақ құрастырып
жаз.
_________________________________________________________________________________
Балл қою
кестесі
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Мәтінді оқып, мәтіннен алған
ақпараттарды кестеге орналастырады
|
1
|
Бірінші сұраққа жауапты
жазады
|
1
|
Екінші сұраққа жауап
жазады
|
1
|
Үшінші сұраққа жауап
жазады
|
1
|
Төртінші сұраққа жауап
жазады
|
1
|
Жауапты қатесіз
жазады
|
1
|
Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құрады
|
2
|
Мәтін бөлігін
анықтайды
|
1
|
Мәтіннің бірінші бөлігіне ат
қояды
|
1
|
Мәтіннің екінші бөлігіне ат
қояды
|
1
|
Мәтіннен тиісті бөлігін
тауып,сұрақ құрастырады
|
3
|
Мәтіннен тиісті бөлікті
анықтайды
|
1
|
Мазмұны бойынша сұрақ
құрастырады
|
1
|
Әдебиеттік оқу пәнінен «Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті» ортақ
тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орташа
|
Жоғары
|
Мәтінді оқып, мәтіннен алған
ақпараттарды кестеге орналастырады
|
1
|
Мәтінді оқып, мәтіннен алған
ақпараттарды кестеге орналастыруда
қиналады
|
Мәтінді оқып, мәтіннен алған
ақпараттарды кестеге орналастыруда
қателеседі
|
Мәтінді оқып, мәтіннен алған
ақпараттарды кестеге орналастырады
|
Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құрады
|
2
|
Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құруда
қиналады
|
Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құруда
қателеседі
|
Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құрады
|
Мәтіннен тиісті бөлігін
тауып,сұрақ құрастырады
|
3
|
Мәтіннен тиісті бөлігін
тауып,сұрақ құрастыруда қиналады
|
Мәтіннен тиісті бөлігін
тауып,сұрақ құрастыруда қателеседі
|
Мәтіннен тиісті бөлігін
тауып,сұрақ құрастырады
|