Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа-1
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау 3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу 3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
• Мәтінге жоспар құрады • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады • Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады • Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||
|
Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында. Қазақ әуендерінің арасында туған жерге арналған әндер көп. Алайда, адамға күш – жігер беретін ән санаулы. Соның бірі - әнші-сазгер, Халық әртісі Ескендір Хасанғалиевтың «Атамекен» әні. Бұл ән қазақ халқының ерекше сүйіспеншілігіне бөленген. Ән басталған сәтте-ақ, барлық қазақ жатқа айтып, қосыла жөнеледі. «Атамекен» әні 1970 жылы жазылған. Ескендір Хасанғалиев шетелдерде гастрольдік сапарлармен жүрген кезде, елді сағынып, туған өлке, атамекен туралы ән жазады. Әуен дайын болған соң, Ескендір Хасанғалиев әнге сөз жазуды ақын Қадыр Мырза Әліге тапсырады. Республика сарайында өткен үлкен концертте Ескендір атамыз «Атамекен» әнін орындайды. 1970 жылы Ескендір Хасанғалиев Қазақстанның өнер делегациясымен бірге Швеция еліне барады. Стокгольм қаласында өткен концертте «Атамекен» әнін шырқаған Ескендір Хасанғалиевке жергілікті халық үлкен қошемет көрсетеді. Концерт аяқталған бойда, әншіге қандас бауырлар келіп, «Атамекен» әні туралы шынайы лебіздерін білдіріп, көздеріне жас алған екен. Бірде-бір мерекелік салтанатты жиын «Атамекен» әнінсіз өтпейді. «Атамекен» - қазақ жүрегінің жырына айналған ән.
https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/1054/
Мәтін не туралы? _______________________________________________ Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
2-тапсырма Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт. 3-тапсырма Мәтін бойынша 2 сұрақ құрап жаз және оларға жауап жаз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа-2
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау 3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу 3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
• Мәтінге жоспар құрады • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады • Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады • Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||
|
Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында. Шәмші Қалдыаяқов бұл әнді 1959 жылы үлкен тебіреніс үстінде жазыпты. «Менің Қазақстаным» әнін шығаруына кеңестік үкіметтің қазақ жерін бөлшектеу саясаты себепкер болған. Осы ән арқылы халықтың рухы көтеріліп, еңсесі тіктелген. Шәмші бұл туралы: «Қазақ жері бөлшектелгелі жатқанда, оның асқақтығын жырлайтын Әнұран қажеттігін сездім. «Менің Қазақстаным» солай туды. Өлеңін Жұмекен Нәжімеденов жазды. Әнді радиоға Жамал Омарова жаздырды да, ол ән біздің өтінішіміз бойынша күніне бірнеше рет беріліп тұрды. Бұл менің қасиетті қазақ жерін бөлшектеуге білдірген қарсылығым еді» деп айтқан екен. Бойыңа еріксіз күш, рух беретін де осы саз. Бұл ән орындалғанда, Әнұран болмай тұрғанда да, көкіректе бір ерекше сезім оянып, орнымыздан тұрып кеткенімізді білмей қалатынымыз құпия емес. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасында жастар алаңға осы әнді ұран етіп айтып, қасқайып тұрды. Шындығына келсек, «Менің Қазақстаным!» сол күні-ақ Әнұранға айналған болатын. 2006 жылы Тұңғыш Президент Н.Әбішұлы бұл әннің сөзіне толықтырулар мен өзгерістер енгізіп еліміздің Әнұраны етіп жариялады. https://e-history.kz/kz/news/show/1419/
Мәтін не туралы? _______________________________________________ Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
2-тапсырма Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт. 3-тапсырма Мәтін бойынша 2 сұрақ құрап жаз және оларға жауап жаз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге жоспар құрады. Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
Мәтінге жоспар құруда, мәтіннің мазмұнын баяндауда және сөйлеу барысында көркем сөздерді қолдануда қ |
Мәтінге жоспар құруда/мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес баяндауда/көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді.
|
Мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес жүйелі баяндайды және көркем сөздерді орынды қ |
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
М
|
Мәтін бойынша сұрақ құрауда және оларға жауап жазуда қателіктер жібереді. |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға дұрыс жауап жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу БЖБ 3-сынып
Әдебиеттік оқу БЖБ 3-сынып
Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа-1
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау 3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу 3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
• Мәтінге жоспар құрады • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады • Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады • Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||
|
Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында. Қазақ әуендерінің арасында туған жерге арналған әндер көп. Алайда, адамға күш – жігер беретін ән санаулы. Соның бірі - әнші-сазгер, Халық әртісі Ескендір Хасанғалиевтың «Атамекен» әні. Бұл ән қазақ халқының ерекше сүйіспеншілігіне бөленген. Ән басталған сәтте-ақ, барлық қазақ жатқа айтып, қосыла жөнеледі. «Атамекен» әні 1970 жылы жазылған. Ескендір Хасанғалиев шетелдерде гастрольдік сапарлармен жүрген кезде, елді сағынып, туған өлке, атамекен туралы ән жазады. Әуен дайын болған соң, Ескендір Хасанғалиев әнге сөз жазуды ақын Қадыр Мырза Әліге тапсырады. Республика сарайында өткен үлкен концертте Ескендір атамыз «Атамекен» әнін орындайды. 1970 жылы Ескендір Хасанғалиев Қазақстанның өнер делегациясымен бірге Швеция еліне барады. Стокгольм қаласында өткен концертте «Атамекен» әнін шырқаған Ескендір Хасанғалиевке жергілікті халық үлкен қошемет көрсетеді. Концерт аяқталған бойда, әншіге қандас бауырлар келіп, «Атамекен» әні туралы шынайы лебіздерін білдіріп, көздеріне жас алған екен. Бірде-бір мерекелік салтанатты жиын «Атамекен» әнінсіз өтпейді. «Атамекен» - қазақ жүрегінің жырына айналған ән.
https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/1054/
Мәтін не туралы? _______________________________________________ Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
2-тапсырма Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт. 3-тапсырма Мәтін бойынша 2 сұрақ құрап жаз және оларға жауап жаз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа-2
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау 3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу 3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
• Мәтінге жоспар құрады • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады • Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады • Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||
|
Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында. Шәмші Қалдыаяқов бұл әнді 1959 жылы үлкен тебіреніс үстінде жазыпты. «Менің Қазақстаным» әнін шығаруына кеңестік үкіметтің қазақ жерін бөлшектеу саясаты себепкер болған. Осы ән арқылы халықтың рухы көтеріліп, еңсесі тіктелген. Шәмші бұл туралы: «Қазақ жері бөлшектелгелі жатқанда, оның асқақтығын жырлайтын Әнұран қажеттігін сездім. «Менің Қазақстаным» солай туды. Өлеңін Жұмекен Нәжімеденов жазды. Әнді радиоға Жамал Омарова жаздырды да, ол ән біздің өтінішіміз бойынша күніне бірнеше рет беріліп тұрды. Бұл менің қасиетті қазақ жерін бөлшектеуге білдірген қарсылығым еді» деп айтқан екен. Бойыңа еріксіз күш, рух беретін де осы саз. Бұл ән орындалғанда, Әнұран болмай тұрғанда да, көкіректе бір ерекше сезім оянып, орнымыздан тұрып кеткенімізді білмей қалатынымыз құпия емес. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасында жастар алаңға осы әнді ұран етіп айтып, қасқайып тұрды. Шындығына келсек, «Менің Қазақстаным!» сол күні-ақ Әнұранға айналған болатын. 2006 жылы Тұңғыш Президент Н.Әбішұлы бұл әннің сөзіне толықтырулар мен өзгерістер енгізіп еліміздің Әнұраны етіп жариялады. https://e-history.kz/kz/news/show/1419/
Мәтін не туралы? _______________________________________________ Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
2-тапсырма Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт. 3-тапсырма Мәтін бойынша 2 сұрақ құрап жаз және оларға жауап жаз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндауда көркем сөздерді қолданады. |
1 |
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға жауап жазады: бірінші; екінші; |
2 2 |
|
барлығы |
|
|
10 |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге жоспар құрады. Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады. Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
1-2 |
Мәтінге жоспар құруда, мәтіннің мазмұнын баяндауда және сөйлеу барысында көркем сөздерді қолдануда қ |
Мәтінге жоспар құруда/мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес баяндауда/көркем сөздерді қолдануда қателіктер жібереді.
|
Мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес жүйелі баяндайды және көркем сөздерді орынды қ |
|
Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап жазады |
3 |
М
|
Мәтін бойынша сұрақ құрауда және оларға жауап жазуда қателіктер жібереді. |
Мәтін бойынша сұрақ құрайды және оларға дұрыс жауап жазады. |
шағым қалдыра аласыз













