Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    54

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Дулатбекова А

    Күні:

    24.11.23

    Сынып: 4 -Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №33. Кітап-асыл қазына.Ертегі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.​1.​3.​1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру
    4.​2.​1.​2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    Шығарманың оқиғасын болжауды, оқиғаның маңызды тұстарын талдауды үйренеді

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: ұлттық тарихымызды сақтау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут








    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут

    Жаңа білім

    25 минут















































































    Сабақтың соңы

    5 минут












    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

     Ал, балалар кәне халық ауыз әдебиеті туралы білімімізді ортаға салайық.

    1 Халық ауыз әдебиеті деген не?
    2 Халық ауыз әдебиетін кімдер шығарған?
    3 Ауыз әдебиеті бізге қалай жеткен?
    4 Ауыз әдебиетінің авторы болған ба?
    5 Халық ауыз әдебиетіне нелер жатады?

    Ал, балалар енді бүгінгі сабағымыз ертегілерді қайталау. Соның ішінде «Алтын сақа» ертегісі.
    Кәне кім айтады ертегі бізге қалай жеткен? Ертегі ауыздан - ауызға жеткен. Енді мына тірек схема бойынша жұмыс жасайық.
    Ертегілер: неге байланысты туған?
    Ертегілер адамдардың еңбегі мен тұрмыс - тіршілігіне байланысты туған.
    Ертегілерде жақсы өмірді армандаған.
    Ертегілер үш топқа бөлінеді.
    1Қиял - ғажайып.
    2 Хайуанаттар.
    3 Тұрмыс - салт.
    Кәне кім айтады ертегілердің басты кейіпкерлері кімдер?
    Тазша бала, Алдар көсе, Қожанасыр.
    • Қандай ертегілерді білесіңдер?
    Үйде қандай ертегі оқыдыңдар?
    « Алтын сақа» ертегісі қай топқа жатады? Қиял - ғажайып.
    Оқушыларға сақа туралы түсінік беру.
    Сақа – деген асықтардың ішіндегі үлкендеуі және ауырлауы себебі оған қорғасын құйылады, онымен асықтарды атып ұтуға болады. Ауыл балаларының сүйіп ойнайтын ойыны.
    «Алтын сақа» ертегідегі кейіпкерлерді атандар?
    Кейіпкерлер: Бай, бала, жалмауыз кемпір, түлкілер, қарлығаш, төбеттер, ат,.
    Ертегідегі жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ата?
    Жағымды: Бала, қарлығаш, ат, ит, түлкі.
    Жағымсыз: Жалмауыз кемпір, бай.

    «Алтын сақа» ертегісінің мазмұнын айтып беру.

    Ертегіде кездесетін кейбір сөздердің мағынасымен таныстыру.
    А - Құрық - курук. ( жылқының құралы)
    Т - Тай - стригунок. 1 жылдық.
    Қ - Құнан - жеребенок. (3 жылдық)
    Т - Дөнен - лошадь. (3 жыл боған ат)
    А - Бесті ат - бесты. (5 жыл болған ат)
    Д - Тұлпар - скакун. ( быстроходный)
    А - Төбеттер - волководы.
    2 оқушы ертегіден үзінді айтады.
    Ал, балалар ертегіні 5 абзацқа бөліп, берілген абзацты ертегіден оқып, табу.
    1 абзац - Бай мен жалмауыз кемпірдің кездесуі.
    2 абзац - Бала мен жалмауыз кемпірдің қашуы.
    3 абзац - Кемпірдің түлкілермен кездесуі.
    4абзац - Баланың жалмауыз кемпірден қашуы.
    5 абзац - Баланың жалмауыздан құтылуы.
    - Балалар міне ертегіден абзацтарды оқыдық, енді осы ертегі кейіпкерлерге мінездеме береміз.
    Мінездеме.
    Жалмауыз кемпір: арам, зұлым, кәрі, жаман.
    Бала: ( қандай) ақылды, тапқыр, қайырымды..
    Бай( қандай) қорқақ, саран, ақымақ.
    Ертегідегі бала мен жалмауыз кемпірдің іс әрекеттері.
    Бала: тайға мінді, сақасын тапты, қашты, терек басына шықты, көмек сұрады, құтылды.
    Жалмауыз кемпір: судан шықты, байды ұстап алды, баланы қуды, ағаштың түбін қазды, өлді.
    Ертегі өмірден алынады. Осы ертегідегі кейіпкерлердің қандай екенің білдік, мінездеме бердік, жақсы мен жаманды айыра білдік.
    Балалар кім айтады бала кімді жеңді? ( жалмауыз кемпірді)
    Балаға көмекті нелер көрсетті?(қарлығаш, иттер.)
    Балалар үйде ертегіге байланысты суреттер салып келу. осы суреттер бойынша сөйлем құрастыру.
    1Жалмауыз кемпірдің жанында сақа жатыр. Қарлығаш баламен дос. Бала көлге келді. Бала алтын сақасын алды. Қызыл түлкі жалмауыз кемпірді алдады.
    Сабақты қорытындылау: Ертегіден үзінді көрініс көрсету.
    Бағалау:

    Тақырыпты ашу

    Жұмбақ шешу ,жауаптарынан мақал құрау

    1. 1 топқа

    Бір сандық бар өзгеше,

    Қасыңа алып жүресің.

    Ішін ашып ақтарсаң,

    Өмір сынын білесің.

    Ол не?

    /Кітап/

    2-топқа

    1. Ақыл – ойдың шырағы,

    Зәулім көктей шынары.

    Биігіне бойлаған

    Қанбайды адам құмары.

    Ол не?

    /Білім/

    3-топқа

    1. Сынаптай жылтырап,

    Биіктен сырғиды.

    Ән салып былдырлап,

    Іздейді ылдиды.

    Ол не?

    /Бұлақ/

    Жаңа тақырып

    Оқулықпен жұмыс « Ертегі» Оқулықта берілген

    Олас Сүлейменовтың «Ертегі » өлеңімен танысады.

    -Тізбектеп оқиды.

    Сөздікпен жұмыс

    Күзге қалу- үлгірімінің нашарлауына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін қайта емтихан тапсыру.

    Меймаза – мазасыз, тынышсыз


    Жас кейіпкер қандай бала?

    «ПОПС» формуласы арқылы жеке жұмыс

    Бірінші сөйлем:«Менің ойымша ... »

    Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... »

    Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... »

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... »

    Топтық жұмыс

     ББЖМ-ға дайындық тесті

    «Түртіп ал!» әдісі.

    ( тест құрау керек)



    «Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс

    І топқа

    Ертегі кітаптар-неге?

    ІІ топқа

    Әдеби кітаптар-неге?

    ІІІ топ

    Ғылыми кітаптар-неге?

    ФС тапсырмасы

    «Екі шындық, бір өтірік» әдісі. (Тақырыпқа байланысты оқушылар екі шын мәлімет айтады, және бір жалған мәлімет береді. Топ мүшелері жалған мәліметті анықтайды.)

    ЕБҚ және ЕҚБ

    Кестемен жұмыс

    ҚЖ:

    «Төрт бұрыш »әдісі

    1 .Кітап оқығанды ұнатасың ?

    2. Мен үшін кітап маңызды. Интернет тек көмекші құрал.

    3. Мен жылына 5 көркем шығарма оқимын.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дулатбекова Алтыншаш Атабековна
    26 Қараша 2023
    354
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу. Кітап білім қазына 4- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу. Кітап білім қазына 4- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сынып әдебиеттік оқу пәніне арналаған материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    54

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Дулатбекова А

    Күні:

    24.11.23

    Сынып: 4 -Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №33. Кітап-асыл қазына.Ертегі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.​1.​3.​1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру
    4.​2.​1.​2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

    Сабақтың мақсаты

    Шығарманың оқиғасын болжауды, оқиғаның маңызды тұстарын талдауды үйренеді

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: ұлттық тарихымызды сақтау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут








    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут

    Жаңа білім

    25 минут















































































    Сабақтың соңы

    5 минут












    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

     Ал, балалар кәне халық ауыз әдебиеті туралы білімімізді ортаға салайық.

    1 Халық ауыз әдебиеті деген не?
    2 Халық ауыз әдебиетін кімдер шығарған?
    3 Ауыз әдебиеті бізге қалай жеткен?
    4 Ауыз әдебиетінің авторы болған ба?
    5 Халық ауыз әдебиетіне нелер жатады?

    Ал, балалар енді бүгінгі сабағымыз ертегілерді қайталау. Соның ішінде «Алтын сақа» ертегісі.
    Кәне кім айтады ертегі бізге қалай жеткен? Ертегі ауыздан - ауызға жеткен. Енді мына тірек схема бойынша жұмыс жасайық.
    Ертегілер: неге байланысты туған?
    Ертегілер адамдардың еңбегі мен тұрмыс - тіршілігіне байланысты туған.
    Ертегілерде жақсы өмірді армандаған.
    Ертегілер үш топқа бөлінеді.
    1Қиял - ғажайып.
    2 Хайуанаттар.
    3 Тұрмыс - салт.
    Кәне кім айтады ертегілердің басты кейіпкерлері кімдер?
    Тазша бала, Алдар көсе, Қожанасыр.
    • Қандай ертегілерді білесіңдер?
    Үйде қандай ертегі оқыдыңдар?
    « Алтын сақа» ертегісі қай топқа жатады? Қиял - ғажайып.
    Оқушыларға сақа туралы түсінік беру.
    Сақа – деген асықтардың ішіндегі үлкендеуі және ауырлауы себебі оған қорғасын құйылады, онымен асықтарды атып ұтуға болады. Ауыл балаларының сүйіп ойнайтын ойыны.
    «Алтын сақа» ертегідегі кейіпкерлерді атандар?
    Кейіпкерлер: Бай, бала, жалмауыз кемпір, түлкілер, қарлығаш, төбеттер, ат,.
    Ертегідегі жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ата?
    Жағымды: Бала, қарлығаш, ат, ит, түлкі.
    Жағымсыз: Жалмауыз кемпір, бай.

    «Алтын сақа» ертегісінің мазмұнын айтып беру.

    Ертегіде кездесетін кейбір сөздердің мағынасымен таныстыру.
    А - Құрық - курук. ( жылқының құралы)
    Т - Тай - стригунок. 1 жылдық.
    Қ - Құнан - жеребенок. (3 жылдық)
    Т - Дөнен - лошадь. (3 жыл боған ат)
    А - Бесті ат - бесты. (5 жыл болған ат)
    Д - Тұлпар - скакун. ( быстроходный)
    А - Төбеттер - волководы.
    2 оқушы ертегіден үзінді айтады.
    Ал, балалар ертегіні 5 абзацқа бөліп, берілген абзацты ертегіден оқып, табу.
    1 абзац - Бай мен жалмауыз кемпірдің кездесуі.
    2 абзац - Бала мен жалмауыз кемпірдің қашуы.
    3 абзац - Кемпірдің түлкілермен кездесуі.
    4абзац - Баланың жалмауыз кемпірден қашуы.
    5 абзац - Баланың жалмауыздан құтылуы.
    - Балалар міне ертегіден абзацтарды оқыдық, енді осы ертегі кейіпкерлерге мінездеме береміз.
    Мінездеме.
    Жалмауыз кемпір: арам, зұлым, кәрі, жаман.
    Бала: ( қандай) ақылды, тапқыр, қайырымды..
    Бай( қандай) қорқақ, саран, ақымақ.
    Ертегідегі бала мен жалмауыз кемпірдің іс әрекеттері.
    Бала: тайға мінді, сақасын тапты, қашты, терек басына шықты, көмек сұрады, құтылды.
    Жалмауыз кемпір: судан шықты, байды ұстап алды, баланы қуды, ағаштың түбін қазды, өлді.
    Ертегі өмірден алынады. Осы ертегідегі кейіпкерлердің қандай екенің білдік, мінездеме бердік, жақсы мен жаманды айыра білдік.
    Балалар кім айтады бала кімді жеңді? ( жалмауыз кемпірді)
    Балаға көмекті нелер көрсетті?(қарлығаш, иттер.)
    Балалар үйде ертегіге байланысты суреттер салып келу. осы суреттер бойынша сөйлем құрастыру.
    1Жалмауыз кемпірдің жанында сақа жатыр. Қарлығаш баламен дос. Бала көлге келді. Бала алтын сақасын алды. Қызыл түлкі жалмауыз кемпірді алдады.
    Сабақты қорытындылау: Ертегіден үзінді көрініс көрсету.
    Бағалау:

    Тақырыпты ашу

    Жұмбақ шешу ,жауаптарынан мақал құрау

    1. 1 топқа

    Бір сандық бар өзгеше,

    Қасыңа алып жүресің.

    Ішін ашып ақтарсаң,

    Өмір сынын білесің.

    Ол не?

    /Кітап/

    2-топқа

    1. Ақыл – ойдың шырағы,

    Зәулім көктей шынары.

    Биігіне бойлаған

    Қанбайды адам құмары.

    Ол не?

    /Білім/

    3-топқа

    1. Сынаптай жылтырап,

    Биіктен сырғиды.

    Ән салып былдырлап,

    Іздейді ылдиды.

    Ол не?

    /Бұлақ/

    Жаңа тақырып

    Оқулықпен жұмыс « Ертегі» Оқулықта берілген

    Олас Сүлейменовтың «Ертегі » өлеңімен танысады.

    -Тізбектеп оқиды.

    Сөздікпен жұмыс

    Күзге қалу- үлгірімінің нашарлауына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін қайта емтихан тапсыру.

    Меймаза – мазасыз, тынышсыз


    Жас кейіпкер қандай бала?

    «ПОПС» формуласы арқылы жеке жұмыс

    Бірінші сөйлем:«Менің ойымша ... »

    Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... »

    Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... »

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... »

    Топтық жұмыс

     ББЖМ-ға дайындық тесті

    «Түртіп ал!» әдісі.

    ( тест құрау керек)



    «Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс

    І топқа

    Ертегі кітаптар-неге?

    ІІ топқа

    Әдеби кітаптар-неге?

    ІІІ топ

    Ғылыми кітаптар-неге?

    ФС тапсырмасы

    «Екі шындық, бір өтірік» әдісі. (Тақырыпқа байланысты оқушылар екі шын мәлімет айтады, және бір жалған мәлімет береді. Топ мүшелері жалған мәліметті анықтайды.)

    ЕБҚ және ЕҚБ

    Кестемен жұмыс

    ҚЖ:

    «Төрт бұрыш »әдісі

    1 .Кітап оқығанды ұнатасың ?

    2. Мен үшін кітап маңызды. Интернет тек көмекші құрал.

    3. Мен жылына 5 көркем шығарма оқимын.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    26.11.2023
    354
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дулатбекова Алтыншаш Атабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации