Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
1
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын
Кәне,достар,тұрайық.
Әдептілікті сақтайық.
Жақсы-жақсы тілектер
Бір-бірімізге сыйлайық!
Оқушылар бір-бірімізге жақсы
тілектер білдірейік. «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес алуыңа
тілектеспін, сабаққа жақсы жауап бер, т.б»
|
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық
жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар
аудару.
Бір-бірімен амандасады,сәттілік
тілейді
|
|
Психологиялық ахуал.
|
Өткен білімді еске түсіру
5
мин
|
Сұрақ-жауап:
«Сиқырлы қалпақ» әдісі, қалпақты кез-келген
оқушының басына кигізе отырып ,тақырыпқа байланысты сұрақ
қою.
ҚБ. «үш шапалақ» әдісі арқылы
бағалау.
-Бай мен шаруа қай жерде
кездесті?
-Сараң Бай шаруаға көлеңкені неліктен
сатты?
-Бай мен Шаруаның қонақтары қай жерде
кездесті?
-Сараң бай неліктен қалаға көшіп
кетті?
- соңында тапқыр шаруа неге ие
болды?
|
Үйге берілген тапсырманы
түсіндіреді.
Сұраққа жауап береді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушы «Смайлик» әдісімен бағалайды. Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.

|
Оқушылардың назарын тақтаға аудару.
Суреттегі заттардың атын
атау.
-
Балалар суреттегі жыл мезгілдерің атын атап
шығайықшы?
-
Жақсы балалар.Енді осы заттарға қарап, жалпы бір атаумен қалай
айтамыз? (Табиғат!) Жарайсыңдар! Бүгінгі біздің жаңа тақырып
«Табиғат сипаты»
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
4.2.3.1
шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін
деректерінен келтіре отырып дәлелдеу;
4.2.7.1 шығармадан
әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация,
әсірелеу) табу және оларды қолдану;
|
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай орындайды
|

|

|
Тақтамен жұмыс.
Ашық қар
гуілдеген
Алай-дүлей
жел сақылдаған
Шатыр-шұтыр
боран түнерген
Жапалақ жаңбыр бет
қаратпайтын
Нөсерлеткен
аяз айналып
Ақтүтек аспан жерге
түскендей
|
Сәйкестендіреді
|
|
|
1
мин
|
Топқа бөліну.
Телефонға келген СМС арқылы
топқа бөлінеді.Телефонға жыл мезгілдеріне байланысты суреттері бар
СМС келеді.,сол арқылы топқа бөлінеді. Топтың аттары: Жаз, Күз,
Қыс, Көктем.
|
Топқа бірігеді.
-Балалар, сабақ
барысында тапсырмаларды дескриптор бойынша бағалау парағына өздерін
бағалайды
|
|

|
Жаңа білім
3 мин
|
Оқулықпен жұмыс.
Авторлармен таныстыру.
Қастек Баянбай-ақын.1936 жылы Алматы облысы,
Алакөл ауданы Талдыбұлақ жерінде дүниеге келген. Ақын өлеңдерінде
балалар өміріндегі оқиғаларды қызықта түсінікті тілмен баяндайды.
«Араша», «Ақ шағала» ,»Құс сүті» т.б.кітаптары
бар.
Несіпбек Айтұлы Алаштың белгілі қазақ ақыны
Несіпбек Айтұлы 1950 жылы 22 қыркүйекте Тарбағатай тауында дүниеге
келген.
Несіпбек Айтұлының «Алғашқы жол», «Көктем
тынысы», т.б. кітаптары бар.
|
Оқулықты
оқып, сұрақтарға жауап береді.
|
|
№1
бағалау критерий
|
|

Не
жауып тұр? Тізбектеп оқу.
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды
талапқа сай орындайды.
|
Форматив
ті бағалау.
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
Бағалау парағы.
|
5
мин
|
Жұппен
жұмыс.
Жұппен жұмыс. Жұптарға тапсырма беріледі. Жұптар
бір-бірінің жұмыстарын бағалау.
Жаңбыр туралы мақал-мәтелдер
жазу.
ЕБҚ. Карточкамен жұмыс
жасау.
|
Көршісімен тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
- мақалдар жазғанға;
1-балл
- тыныс белгісін қоя алады.
1-балл
|
Оқулық,бағалау парағы
|
5
мин
|
Дәптермен жұмыс: Берілген сөздікті дәптерге жазып
алу.

|
Жұмыс
дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындау.
|
Дескриптор:
-Сөздіктерді жазады –1
балл
-Қатесіз, мұқият жазады -1
балл
|
Оқулық, дәптер
|
1
мин
|
Сергіту сәті
Жел соқты гу-гу
Жаңбыр жауды тырс-тырс
Жаңбыр басталды
Жаңбыр қатты жаба бастады
Жаңбыр басылды
Күн ашылды.
|
Жаттығу жасайды
|
|
|
15
мин
|
Топтық
жұмыс.
Топпен жұмыс. Төрт топқа төрт
түрлі әдіс тәсілдермен тапсырма беру.
1-ші топ: «Сатылай кешенді талдау» Не жауып
тұр?
2-ші топ: «Фишбаун әдісі» Отбасы мүшелері
жаңбырдан қандай жақсылық күтеді? (Не жауып тұр?)
3-ші топ: «Венн диаграммасы»
Жаңбырға екі өтініш. Балалар жаңбырға неліктен екі өтініш
айтты?
4-ші топ: «Ой қозғау» әдісі.
Өлеңді жалғастыр

Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін, көзқарасын
өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып
пікір білдіреді.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін
дәлелдейді.
|
«Сатылай кешенді талдау»
«Фишбаун әдісі»
«Венн диаграммасы»
|



|
Бағалау парағы,
сілтеме

|
|
Өзіндік
жұмыс
Саралаудың «Қарқын»
тәсілі
А.Қарқыны жоғары оқушыға:
Жаңбырдан басқа табиғат құбылыстарының адамзат тіршілігі үшін
қандай маңызы бар?
В.Қарқыны орташа оқушыға:
«Жаңбыр жауса-ел ырысы» деген нақыл сөзді
түсіндір?
С.Қарқыны төмен оқушыға:
Жау,жау,жаңбыр, ........(көбірек)
Гулге орансын...... (төңірек)
Шалғын өссін жайқалып,
Егін өссін ........ (тезірек)
|
оқушылар тапсырма орындайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
Қима қағаз
|
Кері байланыс
2
мин
|
Кері байланыс оқушымен
оқушы арасында
«Қар лақтыру» әдісі арқылы
сабақты қорытындылау.
|
Оқушы мен оқушы арасындағы
кері байланыс жасайды.

|
ҚБ:
Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

|
|
|
Үй
тапсырмасы; Өлеңдегі ұнаған шумағын жаттап
ал. 58-59 бет
|
Үй
тапсырманы жазып алады.
|
|
|
Рефлексия
1
мин
|
«Білім қуаты»
бойынша
Сіздер бүгінгі сабақта
түсінгендеріңізді қаншалықты бағалайсыз. Білім қуатына өз қуатыңды
орналастыр..

|
Өзінің қуатын «білім қуатына»
салады.

|

|
|