Оқушының аты-жөні:____________________________________________________________
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Оқылым Жазылым
2.2.9.1 Cұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу
2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
Білім алушы
• Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтайды
• Ақпаратты кестеге түсіреді
• Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды
Білу және түсіну Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Әр түрлі дереккөздерден Наурыз туралы ақпарат жинақтап, кестені толтыр.
|
«Наурыз» сөзі қандай мағына береді? |
Наурыз қандай мереке? |
Адамдар бұл мерекені қалай өткізеді?
|
|
|
|
|
2. «Наурыз мерекесі» тақырыбында сурет сал. Суретке қатысты 1-2 сөйлем жаз.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтайды. Ақпаратты кестеге түсіреді |
1 |
бірінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
|
екінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
||
|
үшінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
||
|
Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды |
2 |
тақырыпқа сәйкес сурет салады; |
1 |
|
суретті тақырыпқа қатысты сөйлеммен толықтырады. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
||
Бағалау
критерийі
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу пәні бойынша №2 бөлім бойынша жиынтық бағалау.2 сынып
Әдебиеттік оқу пәні бойынша №2 бөлім бойынша жиынтық бағалау.2 сынып
Оқушының аты-жөні:____________________________________________________________
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Оқылым Жазылым
2.2.9.1 Cұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу
2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
Білім алушы
• Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтайды
• Ақпаратты кестеге түсіреді
• Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды
Білу және түсіну Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Әр түрлі дереккөздерден Наурыз туралы ақпарат жинақтап, кестені толтыр.
|
«Наурыз» сөзі қандай мағына береді? |
Наурыз қандай мереке? |
Адамдар бұл мерекені қалай өткізеді?
|
|
|
|
|
2. «Наурыз мерекесі» тақырыбында сурет сал. Суретке қатысты 1-2 сөйлем жаз.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтайды. Ақпаратты кестеге түсіреді |
1 |
бірінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
|
екінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
||
|
үшінші сұраққа қатысты ақпаратты анықтайды және кестеге жазады; |
1 |
||
|
Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды |
2 |
тақырыпқа сәйкес сурет салады; |
1 |
|
суретті тақырыпқа қатысты сөйлеммен толықтырады. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
||
Бағалау
критерийі
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













