Әдебиеттік оқу, 3 сынып 3- тоқсан БЖБ № 5
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
«Өнер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау,
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Қоңырау соғылды. Шымылдық ашылды. Сахнаға әнші Әміре шықты. Басында оюлы тақия, үстінде жеңіл шапан, қолында домбыра. Өзге шығушылардан оның киімі де, түрі де, жүріс-тұрысы да өзгеше еді. Ол әуелі халыққа ізет көрсетіп, басын иді. Шеті түпсіз көрінген кең залға қарады. Домбырасын күйлеп алды да, «Қанапия» әнін айтты. Зал тым-тырыс болды. Әміре кісіге емес, әнге айналды. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне беріледі. Оның ерекше күшті, ашық даусы Еуропа тыңдаушыларын қатты таңдандырды. Әннің аяғын созып барып, домбыраны желпіндіре бітіргенде, тілдің керектігі болмады. Ән аяқталғанда, сүйсініп отырғандар қайран қалысты. Ән тым тез біткендей. Ұйып тыңдаған халық әнші орнынан тұрып, бас игенде ғана ду қол шапалақтады. Залдан «бис…бис…» деген дауыстар жамырай естіліп жатты.
-
Мәтінге ат қой:
Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.
Жоспар:
1. Сахнада
2. Әміренің әнді орындауы
3. Халықтың ән мен әншіні қабылауы.
2. Құрылымы қате берілген мәтіннің негізгі бөліктерін (басы, ортасы, соңы) анықтап,
1,2, 3 сандарымен белгіле. Мәтінді ретке келтіріп жаз. Мәтіннің әр бөлігіне ат қой.
Әкесі Сәкенді осы үлкен пирамиданың қасына суретке түсірді. Ежелгі египеттіктер
пирамидаларды үлкен-үлкен тастардан салған екен. Оның ішіне өздерінің басшыларын
жерлеген. Оларды «перғауындар» деп атайды. Ең үлкен пирамида Хеопс перғауынға
арнап салынған. Оның биіктігі қазіргі заманғы қырық қабатты үйден де биік!
Өткен күзде Сәкен ата-анасымен бірге Египетке демалуға барды. Ол алып
пирамидаларды көріп, қатты таңғалды.
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады Мәтінге ат қояды |
№1 |
оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды; |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Құрылымы қате берілген мәтіннің негізгі бөліктерін (басы, ортасы, соңы) анықтайды. Мәтінді ретке келтіріп жазады. |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 2 |
|
кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін анықтайды (кем дегенде екеуін) |
|||
|
кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады. |
|||
|
Барлығы |
|
|
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 3- тоқсан БЖБ №6
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Кедей шаруа жанұясында туған Құрманғазы жасынан домбыраға әуес болады.
Ол Ұзақ күйшіден тәлім алады. Құрманғазы орындаушылық шеберлігін шыңдайды.
Есейе келе Құрманғазының есімі бүкіл қазақ даласына атақты күйші ретінде тарайды.
Құрманғазының бүкіл өмірі әділетсіздікке қарсы күреспен өтеді. Ол сан рет
түрмеге де отырады. Құрманғазы алғашқы күйін Исатай мен Махамбеттің қазақ
хандарына қарсы көтерілісіне арнайды.
-
Мəтінге ат қой _________________________________________
-
Құрманғазы кімнен тәлім алған? Белгіле ()
*Махамбеттен
*Ұзақ күйшіден
*Исатайдан

2. Суретте бейнеленген атақты күйшілерді тауып белгіле. Аттарын жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
№1 |
Мәтінге тақырып қояды |
2 2 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; 2) Құрманғазы кімнен тәлім алғанын белгілейді |
|||
|
Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 1 |
|
Суретте бейнеленген атақты күйшілерді тауып белгіле. Аттарын жазады |
|||
|
Барлығы |
|
|
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары, 3 сынып
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын
бірлесе құрастырған жоспар
бойынша немесе өз сөзімен толық,
таңдауына қарай мазмұндау,
сахналау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 40 минут
Балл саны 16
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Әке-шешеден ерте айырылған Әбілхан тіршіліктің тауқыметін көп тартты. Қой
соңында күндер өтті. Жұрттың баласы хат танып, сабақ оқығанда, мұның қолынан бар
келгені – күйемен тас бетіне немесе сұқ саусағымен құмға сурет салу болды. Болмаса
қашау, пышағын ала жүріп, тас пен ағаштан мүсін жасау.
Әбілханның ағаштан жасаған мүсіндерін көрген Түргенбай дейтін қарт ұста:
– Мынауың біз білмеген өнер екен. Сурет салуға талабың бар екен. Оқуың керек
шығар, балам, - деді.
Жетім бала өзі машықтанып жүрген ісіне тұңғыш рет қолдау естіді. Бір
сыныптық білімі жоқ суретшінің өмір жолы осылай басталды. Талай-талай
кедергілерге жолықты. Тек атақты суретші Н. Г. Хлудов өнер үйренуге талпынған
бірінші қазақ жігітін қуана қарсы алды. Бос уақытында көркем сурет өнерінің әліппесін
үйретті.
1) Сұраққа жауап
бер:
А) Мәтін кім туралы?
В) Ол бала күнінде немен айналысатын?
С) Өнерді үйреткен адам кім?
2) Мәтінге сәйкес 2 дұрыс ақпаратты тап:
А) Мынауың біз білмеген өнер екен..
В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.
С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.
D) Бос уақытында көркем сурет өнерінің әліппесін
үйретті.
3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің мазмұнын айтып бер.
Жоспар:
1) Әбілханның ермегі
2) Ұстаның қолдауы
3) Өнер жолының әліппесі
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Қаныштың шын есімі – Ғабдулғани. Анасы Әлима еркелетіп «Ғани, Ғаныш» деп
атаған екен. Кейін облыстық орыс-қазақ мектебіне оқуға барғанда журналға есімі Қаныш
болып жазылып кетіпті.
Қаныштың туып-өскен жері Баянауыл тауының сыртқы бөктері – Ақкелін.
Қаныш бала күнінде өте момын, тұйық болып өседі. Төрт-бес жасқа келгенде асық,
топай ойындарымен құмарланады. Өзеннің жағасынан әдемі жылтыр тастарды көп жинайды.
-
Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.
-
Қаныштың шын есімін тап?
-
Туған жері
-
Нені көп жинайды?
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
Жазылым
3. Биік таудың беткейінде үлкен емен ағашы өсіп тұратын.
Бірде өтіп бара жатқан жел еменді құлатпақ болып, бар күшімен үрлей бастады.
Ол қанша күшенсе де, емен былқ етпеді. Керісінше, жапырақтарын қимылдатып, желді
мазақ қылғандай болды.
Ызаланған жел найзағай мен жаңбырды көмекке шақырды. Аспанды қап-қара
бұлт басып, күн күркіреді. Найзағай ойнап, жаңбыр жауды. Емен одан сайын құлпыра
түсті. Еменді құлата алмайтынын түсінген жел оның сырын сұрады.
- Мен туған жерімде өсемін, тамырларыммен туған топырағыма мықтап
бекінгенмін. Менің күшті болуымның сыры осында, - деді емен.
1)Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. ____________________________________________
• Мәтінге ат қой. ______________________________________________________
• Мәтіннің негізгі ойын білдіріп тұрған сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)
Сұрақтардың көмегімен мәтінді
үш бөлікке бөліп, қоршап сыз. Әр бөлікке ат
қой.
Желдің қандай ойы болды?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оны қандай жолдармен жасағысы келді? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Емен желге қалай жауап берді?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Тапсырма № |
Жауаптары |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
№1 |
Әбілхан туралы/Әбілхан Қастеев туралы/ |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
Тас пен құмға сурет алумен |
1 |
||
|
атақты суретші Н. Г. Хлудов |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 |
|
|
А D |
|
1 1 |
|
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 1 |
||
|
1) Әбілханның ермегі 2) Ұстаның қолдауы 3) Өнер жолының әліппесі |
|||
|
№ 2 |
. Қаныш Имантайұлы Сәтпаев/Қаныш Сәтпаев Баянауыл тауы/ Ақкелін Асық, топай ойнау/әдемі, жылтыр тастар жинау |
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
1 1 1 |
|
Қаныш Имантайұлы Сәтпаев/Қаныш Сәтпаев |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
|
1 |
|||
|
№ 3 |
Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
Барлығы |
|
|
16 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу пәнінен 3- тоқсандық бақылау жұмысы ТЖБ 3 сыныпқа арналған.
Әдебиеттік оқу пәнінен 3- тоқсандық бақылау жұмысы ТЖБ 3 сыныпқа арналған.
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 3- тоқсан БЖБ № 5
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
«Өнер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау,
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Қоңырау соғылды. Шымылдық ашылды. Сахнаға әнші Әміре шықты. Басында оюлы тақия, үстінде жеңіл шапан, қолында домбыра. Өзге шығушылардан оның киімі де, түрі де, жүріс-тұрысы да өзгеше еді. Ол әуелі халыққа ізет көрсетіп, басын иді. Шеті түпсіз көрінген кең залға қарады. Домбырасын күйлеп алды да, «Қанапия» әнін айтты. Зал тым-тырыс болды. Әміре кісіге емес, әнге айналды. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне беріледі. Оның ерекше күшті, ашық даусы Еуропа тыңдаушыларын қатты таңдандырды. Әннің аяғын созып барып, домбыраны желпіндіре бітіргенде, тілдің керектігі болмады. Ән аяқталғанда, сүйсініп отырғандар қайран қалысты. Ән тым тез біткендей. Ұйып тыңдаған халық әнші орнынан тұрып, бас игенде ғана ду қол шапалақтады. Залдан «бис…бис…» деген дауыстар жамырай естіліп жатты.
-
Мәтінге ат қой:
Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.
Жоспар:
1. Сахнада
2. Әміренің әнді орындауы
3. Халықтың ән мен әншіні қабылауы.
2. Құрылымы қате берілген мәтіннің негізгі бөліктерін (басы, ортасы, соңы) анықтап,
1,2, 3 сандарымен белгіле. Мәтінді ретке келтіріп жаз. Мәтіннің әр бөлігіне ат қой.
Әкесі Сәкенді осы үлкен пирамиданың қасына суретке түсірді. Ежелгі египеттіктер
пирамидаларды үлкен-үлкен тастардан салған екен. Оның ішіне өздерінің басшыларын
жерлеген. Оларды «перғауындар» деп атайды. Ең үлкен пирамида Хеопс перғауынға
арнап салынған. Оның биіктігі қазіргі заманғы қырық қабатты үйден де биік!
Өткен күзде Сәкен ата-анасымен бірге Египетке демалуға барды. Ол алып
пирамидаларды көріп, қатты таңғалды.
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады Мәтінге ат қояды |
№1 |
оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды; |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Құрылымы қате берілген мәтіннің негізгі бөліктерін (басы, ортасы, соңы) анықтайды. Мәтінді ретке келтіріп жазады. |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 2 |
|
кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін анықтайды (кем дегенде екеуін) |
|||
|
кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады. |
|||
|
Барлығы |
|
|
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 3- тоқсан БЖБ №6
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Кедей шаруа жанұясында туған Құрманғазы жасынан домбыраға әуес болады.
Ол Ұзақ күйшіден тәлім алады. Құрманғазы орындаушылық шеберлігін шыңдайды.
Есейе келе Құрманғазының есімі бүкіл қазақ даласына атақты күйші ретінде тарайды.
Құрманғазының бүкіл өмірі әділетсіздікке қарсы күреспен өтеді. Ол сан рет
түрмеге де отырады. Құрманғазы алғашқы күйін Исатай мен Махамбеттің қазақ
хандарына қарсы көтерілісіне арнайды.
-
Мəтінге ат қой _________________________________________
-
Құрманғазы кімнен тәлім алған? Белгіле ()
*Махамбеттен
*Ұзақ күйшіден
*Исатайдан

2. Суретте бейнеленген атақты күйшілерді тауып белгіле. Аттарын жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
№1 |
Мәтінге тақырып қояды |
2 2 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; 2) Құрманғазы кімнен тәлім алғанын белгілейді |
|||
|
Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 1 |
|
Суретте бейнеленген атақты күйшілерді тауып белгіле. Аттарын жазады |
|||
|
Барлығы |
|
|
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары, 3 сынып
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын
бірлесе құрастырған жоспар
бойынша немесе өз сөзімен толық,
таңдауына қарай мазмұндау,
сахналау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 40 минут
Балл саны 16
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Әке-шешеден ерте айырылған Әбілхан тіршіліктің тауқыметін көп тартты. Қой
соңында күндер өтті. Жұрттың баласы хат танып, сабақ оқығанда, мұның қолынан бар
келгені – күйемен тас бетіне немесе сұқ саусағымен құмға сурет салу болды. Болмаса
қашау, пышағын ала жүріп, тас пен ағаштан мүсін жасау.
Әбілханның ағаштан жасаған мүсіндерін көрген Түргенбай дейтін қарт ұста:
– Мынауың біз білмеген өнер екен. Сурет салуға талабың бар екен. Оқуың керек
шығар, балам, - деді.
Жетім бала өзі машықтанып жүрген ісіне тұңғыш рет қолдау естіді. Бір
сыныптық білімі жоқ суретшінің өмір жолы осылай басталды. Талай-талай
кедергілерге жолықты. Тек атақты суретші Н. Г. Хлудов өнер үйренуге талпынған
бірінші қазақ жігітін қуана қарсы алды. Бос уақытында көркем сурет өнерінің әліппесін
үйретті.
1) Сұраққа жауап
бер:
А) Мәтін кім туралы?
В) Ол бала күнінде немен айналысатын?
С) Өнерді үйреткен адам кім?
2) Мәтінге сәйкес 2 дұрыс ақпаратты тап:
А) Мынауың біз білмеген өнер екен..
В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.
С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.
D) Бос уақытында көркем сурет өнерінің әліппесін
үйретті.
3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің мазмұнын айтып бер.
Жоспар:
1) Әбілханның ермегі
2) Ұстаның қолдауы
3) Өнер жолының әліппесі
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Қаныштың шын есімі – Ғабдулғани. Анасы Әлима еркелетіп «Ғани, Ғаныш» деп
атаған екен. Кейін облыстық орыс-қазақ мектебіне оқуға барғанда журналға есімі Қаныш
болып жазылып кетіпті.
Қаныштың туып-өскен жері Баянауыл тауының сыртқы бөктері – Ақкелін.
Қаныш бала күнінде өте момын, тұйық болып өседі. Төрт-бес жасқа келгенде асық,
топай ойындарымен құмарланады. Өзеннің жағасынан әдемі жылтыр тастарды көп жинайды.
-
Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.
-
Қаныштың шын есімін тап?
-
Туған жері
-
Нені көп жинайды?
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
Жазылым
3. Биік таудың беткейінде үлкен емен ағашы өсіп тұратын.
Бірде өтіп бара жатқан жел еменді құлатпақ болып, бар күшімен үрлей бастады.
Ол қанша күшенсе де, емен былқ етпеді. Керісінше, жапырақтарын қимылдатып, желді
мазақ қылғандай болды.
Ызаланған жел найзағай мен жаңбырды көмекке шақырды. Аспанды қап-қара
бұлт басып, күн күркіреді. Найзағай ойнап, жаңбыр жауды. Емен одан сайын құлпыра
түсті. Еменді құлата алмайтынын түсінген жел оның сырын сұрады.
- Мен туған жерімде өсемін, тамырларыммен туған топырағыма мықтап
бекінгенмін. Менің күшті болуымның сыры осында, - деді емен.
1)Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. ____________________________________________
• Мәтінге ат қой. ______________________________________________________
• Мәтіннің негізгі ойын білдіріп тұрған сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)
Сұрақтардың көмегімен мәтінді
үш бөлікке бөліп, қоршап сыз. Әр бөлікке ат
қой.
Желдің қандай ойы болды?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оны қандай жолдармен жасағысы келді? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Емен желге қалай жауап берді?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Тапсырма № |
Жауаптары |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
№1 |
Әбілхан туралы/Әбілхан Қастеев туралы/ |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
Тас пен құмға сурет алумен |
1 |
||
|
атақты суретші Н. Г. Хлудов |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 |
|
|
А D |
|
1 1 |
|
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 1 |
||
|
1) Әбілханның ермегі 2) Ұстаның қолдауы 3) Өнер жолының әліппесі |
|||
|
№ 2 |
. Қаныш Имантайұлы Сәтпаев/Қаныш Сәтпаев Баянауыл тауы/ Ақкелін Асық, топай ойнау/әдемі, жылтыр тастар жинау |
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
1 1 1 |
|
Қаныш Имантайұлы Сәтпаев/Қаныш Сәтпаев |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
|
1 |
|||
|
№ 3 |
Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
1 |
|||
|
Барлығы |
|
|
16 |
шағым қалдыра аласыз













