Материалдар / Әдебиеттік оқу пәнінен жаңартылған оқу бағдарламасына сай ҚМЖ "Несіпбек Айтов. Оқулық"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу пәнінен жаңартылған оқу бағдарламасына сай ҚМЖ "Несіпбек Айтов. Оқулық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар "Несіпбек Айтов"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2020
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:



Оқу ісінің меңгерушісі:


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:

18.12.2020 ж.

Сыныбы:

2 «б»

Мұғалімі:

Құдайберген А

Сабақтың тақырыбы:

Несіпбек Айтов. Оқулық.

Оқу мақсаты





2.1.2.1- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау;

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну;

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

Көптеген оқушылар: тақырыпты болжайды, өз ойы мен сезімін білдіреді, оқулықтары туралы ақпарат береді, ойын жеткізеді.

Кейбір оқушылар: ақын ойын жалғастырады.

Бағалау критерийі

Оқулық туралы дұрыс ақпарат бере алуы;

Оқулықтағы мәліметтерді дұрыс пайдалана алуы;

Алдыңғы білімдер:

Өткен тақырып бойынша сұрақтар

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Үй жұмысын сұрау. Мәнерлеп оқу.

Ой сергек.

«Есімнен сөздер құрау».

Оқушылар дәптерлеріне өз есімдерін көлденеңнен жазып, оның астына есімдерінде кездесетін әріптерді құрастырып, кез келген сөздерді құрастыру.

Мысалы: Дәурен: Дәу, Ер, Нәр, Дән.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Нақыл сөзді түсіндір:

Кітап – білім бұлағы,

Білім – өмір шығарағы.


Тақырыпты болжау:

Сөзжұмбақ арқылы тақырыпты болжату.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.


Оқылым.

Өлеңді түсініп оқы және жаттап ал. Оқулық. Несіпбек Айтов.

Автор жайлы әңгімеле.


Айтылым.

Жұптық жұмыс.

Тапсырма. Өлең жолдарындағы тірек сөздерді пайдаланып, анық ойын жалғастырып, өз ойың мен сезіміңді білдір.

Жетістік критерийі: тірек сөздер бойынша өз ойы мен сезімін білдіру.


Өлең жолдары

Олар кімдер?

Талай адам сол үшін

Маңдай терін төгеді.


Кішілерге табыс ет,

Дақ түсірмей бір бетке.


Бағалау. Кез келген оқушы ЖК бойынша бағалайды.

Топтық жұмыс.

Тапсырма: оқулықтан тірек сөздерді пайдалана отырып, тапсырманы орындап, сызбаны толырыңыз.

Оқулықтың аты

Оқулық авторларының аты-жөні

Қандай баспадан шыққан?

Редакторы кім?





Бағалау.


Ой толғаныс.

Айтылым.

Жеке жұмыс.

Тапсырма: сызбадағы тірек сөздерге сүйеніп, оқулығың туралы әңгімеле.

Мысалы: «Әдебиеттік оқу» оқулығының авторы .... Ол « ... » баспадан шыққан. Оқулықтың редакторы ...

Суретшісі ...


Оқулық











Электронды оқулық





Жазушының суреті






Сабақтың соңы

Үйге тапсырма: үйде өзіңе ұнайтын басқа қандай оқулықтар бар? Солар жайлы қызықты деректер жинап келіңіз.

Кері байланыс: ауызша оқушыларға кері байланыс беру.

Рефлексия. Бүгін мен ... білдім.

Мен ... тапсырмаларын орындадым.


Дифференциация - қабілеті жоғары оқушыларға қолдау көрсету. Ақын ойын біліп, сезімін білдіру.


Бағалау – жетістік критерийі арқылы


Бағалау критерийі

Дескриптор


1

Оқулық туралы дұрыс ақпарат бере алуы;

Оқулықтағы мәліметтерді дұрыс пайдалана алуы;

Оқулықтың атын айтады

1

Авторлардың аты-жөнін табады

1

Қандай баспадан шыққынын анықтайды

1

Редакторының кім екенін анықтайды

1

Оқулықтағы мәліметтерді дұрыс пайдаланды

1





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!