Оқушының аты-жөні:______________________________________________________________
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 3-тоқсанға арналған тоқсандық
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Спортшы Бейбіт
Бейбіт – сыныптағы балалардың ең кішісі, әрі нәзігі. Бұл дене шынықтыру сабағында байқалатын. Сапқа тұрғанда оқушылардың ең соңында қалатын. Оған өзі де намыстанатын. Тез өсіп, үлкен болу оның арманы еді.
Ағасы аулаға турник орнатып берді. Бейбіт күн сайын турникке тартылып жүрді. Денесін шынықтыру, спортпен айналысу Бейбіттің бұлжымас әдетіне айналды. Үшінші сыныпқа келгенде бойы өсіп, қайраттана түсті.
Жазда ол ауыл балаларымен бірге бокс үйірмесіне барып жүрді. Бокстасамын деп жүріп өзінен үлкен балалардан таяқ жеп қалған кездері де болды. Бірақ Бейбіт алған бетінен қайтпады. Бокс өнеріне деген ынтасы арта түсті.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. • Бейбіт не үшін намыстанды?
• Оның арманы не еді?
• Бейбіт нені бұлжымас әдетке айналдырды? • Ол қай спорт түрімен әуестенді?
• Спортпен айналысу Бейбітке қалай әсер етті?
[5]
Оқылым
2. Мәтінді түсініп оқы.
Аңшы артынан
естілген
сыбдырға
жалт қарайды.
Өзіне қарай
келе
жатқан сары
ала жолақты,
сойдақ тістері
ақсиған
жолбарысты
көріп,
қорқып
кетеді.
Ал жолбарыс аңшыға тиіспей, алдыңғы аяғын созыпты. Аяғы ісіп кеткен екен.
Аңшы пышағымен жолбарыстың аяғын тіліп, іріңін шығарады. Белбеуімен мықтап таңады. Сөйтеді де орнынан тұрады.
Жолбарыс аңшыны жібермейді. Аңшы оның соңынан ереді. Жолбарыс аңшыны қазынасы бар жартасқа ертіп әкеледі де, бір ақырып алып, жөніне кетіпті.
1) Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой ____________________________________
2) Аңшының бұл әрекетін қалай бағалайсың? 2 тұжырымды белгіле (V) .
Қорқақтық
Батылдық
Жанашырлық
Аңқаулық
3) Мәтіннен жолбарысты сипаттайтын сөздерді теріп жаз.
________________________________________________________________________________
4) Мәтіннен қандай ой түйдің? Жаз. _______________________________________ _______________________________________________________________________
Жазылым
3. Сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінге жоспар құрастыр.
1) Оқиға неден басталды? Аңшы қандай аңға кезікті?
2) Ары қарай не болды? Аңшы жолбарысқа қалай көмектесті?
3) Оқиға немен аяқталды? Жаралы аң қандай жақсылық жасады? Жоспар:
1) __________________________________ 2) __________________________________ 3) __________________________________
[3]
4. Сөйлемдегі қатені тауып, дұрыс жаз.
-
Қамыс арасынан үлкен шыға келді жолбарыс.
______________________________________________________________________________
2) Жолбарыс жөніне кетті бір ақырып алып.
______________________________________________________________________________
[2]
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Саптың соңғы жағында тұратыны үшін намыстанатын/денесі балалардан кіші болғаны үшін/өзінің басқалардан кіші болғанына/ ең кішкентай, ең нәзік болғанына |
1 |
Білім алушылардың сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауабы қабылданады. |
|
Тез өсу/ Үлкен болу/Тез өсіп, үлкен болу/Басқа балалар сияқты үлкен болу |
1 |
||
|
Дене шынықтыруды/ Спортпен айналысуды/Турникке тартылуды |
1 |
||
|
Бокспен/Бокс спортымен/Бокс өнерімен |
1 |
||
|
Денесі өсті/қайраттана түсті/турникке жақсы тартылатын болды/бойы өсті |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
2 |
1) Аңшы/Аңшы мен жолбарыс/Мейірімді аңшы/Жаралы жолбарыс/Жақсылыққа жақсылық/... |
1 |
Білім алушының мәтіннің мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс нұсқалары қабылданады. |
|
|
2 |
Әр дұрыс жауапқа 1балл қойылады. |
|
|
сары ала жолақты, сойдақ тістері ақсиған |
1 |
|
|
|
Жақсылыққа жақсылықпен жауап беру қажет/ Біреуге жақсылық жасасаң қор болмайсың/Әлсізге көмектесу керек. |
1 |
Білім алушының сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауабы қабылданады. |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Күтпеген кездесу/Жолбарыспен кездесу/Кездесу/Қорқыныш |
1 |
Жоспардың әр бөлігіне 1 балл қойылады. Басқа да дұрыс нұсқалар қабылданады. |
|
Жаралы жолбарыс/Жолбарысқа көмек/Көмек көрсету/Көмек |
1 |
||
|
Жақсылыққа жақсылық/ Жолбарыстың алғысы/Алғыс |
1 |
||
|
4 |
Қамыс арасынан үлкен жолбарыс шыға келді. |
1 |
|
|
Жолбарыс бір ақырып алып, .жөніне кетті. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау.2 сынып
Әдебиеттік оқу пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау.2 сынып
Оқушының аты-жөні:______________________________________________________________
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 3-тоқсанға арналған тоқсандық
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Спортшы Бейбіт
Бейбіт – сыныптағы балалардың ең кішісі, әрі нәзігі. Бұл дене шынықтыру сабағында байқалатын. Сапқа тұрғанда оқушылардың ең соңында қалатын. Оған өзі де намыстанатын. Тез өсіп, үлкен болу оның арманы еді.
Ағасы аулаға турник орнатып берді. Бейбіт күн сайын турникке тартылып жүрді. Денесін шынықтыру, спортпен айналысу Бейбіттің бұлжымас әдетіне айналды. Үшінші сыныпқа келгенде бойы өсіп, қайраттана түсті.
Жазда ол ауыл балаларымен бірге бокс үйірмесіне барып жүрді. Бокстасамын деп жүріп өзінен үлкен балалардан таяқ жеп қалған кездері де болды. Бірақ Бейбіт алған бетінен қайтпады. Бокс өнеріне деген ынтасы арта түсті.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. • Бейбіт не үшін намыстанды?
• Оның арманы не еді?
• Бейбіт нені бұлжымас әдетке айналдырды? • Ол қай спорт түрімен әуестенді?
• Спортпен айналысу Бейбітке қалай әсер етті?
[5]
Оқылым
2. Мәтінді түсініп оқы.
Аңшы артынан
естілген
сыбдырға
жалт қарайды.
Өзіне қарай
келе
жатқан сары
ала жолақты,
сойдақ тістері
ақсиған
жолбарысты
көріп,
қорқып
кетеді.
Ал жолбарыс аңшыға тиіспей, алдыңғы аяғын созыпты. Аяғы ісіп кеткен екен.
Аңшы пышағымен жолбарыстың аяғын тіліп, іріңін шығарады. Белбеуімен мықтап таңады. Сөйтеді де орнынан тұрады.
Жолбарыс аңшыны жібермейді. Аңшы оның соңынан ереді. Жолбарыс аңшыны қазынасы бар жартасқа ертіп әкеледі де, бір ақырып алып, жөніне кетіпті.
1) Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой ____________________________________
2) Аңшының бұл әрекетін қалай бағалайсың? 2 тұжырымды белгіле (V) .
Қорқақтық
Батылдық
Жанашырлық
Аңқаулық
3) Мәтіннен жолбарысты сипаттайтын сөздерді теріп жаз.
________________________________________________________________________________
4) Мәтіннен қандай ой түйдің? Жаз. _______________________________________ _______________________________________________________________________
Жазылым
3. Сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінге жоспар құрастыр.
1) Оқиға неден басталды? Аңшы қандай аңға кезікті?
2) Ары қарай не болды? Аңшы жолбарысқа қалай көмектесті?
3) Оқиға немен аяқталды? Жаралы аң қандай жақсылық жасады? Жоспар:
1) __________________________________ 2) __________________________________ 3) __________________________________
[3]
4. Сөйлемдегі қатені тауып, дұрыс жаз.
-
Қамыс арасынан үлкен шыға келді жолбарыс.
______________________________________________________________________________
2) Жолбарыс жөніне кетті бір ақырып алып.
______________________________________________________________________________
[2]
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Саптың соңғы жағында тұратыны үшін намыстанатын/денесі балалардан кіші болғаны үшін/өзінің басқалардан кіші болғанына/ ең кішкентай, ең нәзік болғанына |
1 |
Білім алушылардың сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауабы қабылданады. |
|
Тез өсу/ Үлкен болу/Тез өсіп, үлкен болу/Басқа балалар сияқты үлкен болу |
1 |
||
|
Дене шынықтыруды/ Спортпен айналысуды/Турникке тартылуды |
1 |
||
|
Бокспен/Бокс спортымен/Бокс өнерімен |
1 |
||
|
Денесі өсті/қайраттана түсті/турникке жақсы тартылатын болды/бойы өсті |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
2 |
1) Аңшы/Аңшы мен жолбарыс/Мейірімді аңшы/Жаралы жолбарыс/Жақсылыққа жақсылық/... |
1 |
Білім алушының мәтіннің мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс нұсқалары қабылданады. |
|
|
2 |
Әр дұрыс жауапқа 1балл қойылады. |
|
|
сары ала жолақты, сойдақ тістері ақсиған |
1 |
|
|
|
Жақсылыққа жақсылықпен жауап беру қажет/ Біреуге жақсылық жасасаң қор болмайсың/Әлсізге көмектесу керек. |
1 |
Білім алушының сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауабы қабылданады. |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Күтпеген кездесу/Жолбарыспен кездесу/Кездесу/Қорқыныш |
1 |
Жоспардың әр бөлігіне 1 балл қойылады. Басқа да дұрыс нұсқалар қабылданады. |
|
Жаралы жолбарыс/Жолбарысқа көмек/Көмек көрсету/Көмек |
1 |
||
|
Жақсылыққа жақсылық/ Жолбарыстың алғысы/Алғыс |
1 |
||
|
4 |
Қамыс арасынан үлкен жолбарыс шыға келді. |
1 |
|
|
Жолбарыс бір ақырып алып, .жөніне кетті. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













