Әдебиеттік оқу пәнінен "Тұсаукесер" тақырыбында ашық сабақ

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Әдебиеттік оқу пәнінен "Тұсаукесер" тақырыбында ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен "Тұсаукесер" тақырыбында қысқа мерзімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАРАСАЙ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІ

ШАЛҚАР ОРТА МЕКТЕБІ КММ


Бекітемін

мектеп директоры

Б.М.Аманова


_____________________



Ашық сабақ “Тұсаукесер”


Сынып: 2 «Г»

Пән: әдебиеттік оқу

Сынып жетекшісі: Асқарова Б.Т.











2024-2025 оқу жылы




Білім беру ұйымының атауы

Шалқар орта мектебі

Пәні:

Әдебиеттік оқу Алматыкітап

Бөлім:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні:

Асқарова Б.Т.

Күні:

14.02.2025

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

65 сабақ. «Тұсаукесер» жыры.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.1.1.шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1.мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

Сабақтың мақсаты

Өлеңнің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді

Сұрақтардың жауабын мәтіннен табады

Құндылықтар

ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ: Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

( 2 минут)







Өткен білімді еске түсіру

3 минут





Жаңа сабақ

30 минут




















































Сергіту сәті. 2 минут.





























Сабақты қорытындылау. 3 минут.









Кері байланыс

5 минут











Үй тапсырмасы


Сабаққа дайындық. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.



Психологиялық ахуал.

Геймификация ойыны. Топтық жұмыс.






Үй тапсырмасын сұрау.

Әңгімені мазмұнын сұрау. Жеке жұмыс.


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Сурет бойынша әңгімеле. «Киіз үйге саяхат» әдісі (киіз үй сыртынан)

Алдымен, содан кейін, содан соң деген тіркестерді пайдаланып, «Тұсаукесер» рәсімі туралы айтады. Топтық жұмыс.


Функционалдық сауаттылық.

Сенің тұсауды кесті ме? Сол кезде қандай ырымдар жасалды?



«Білгенің жөн» айдары. «Киіз үйге саяхат» әдісі ( киіз үйдің есігі)

QR –кодпен

«Тұсаукесер» рәсімі туралы тыңдату.





Бейнежазба көрсетіледі. «Киіз үйге саяхат» әдісі (киіз үйдің іші)






Автор туралы мәлімет беру. «Киіз үйге саяхат» әдісі (киіз үйдің шаңырағы)




«Тұсаукесер» биі









3-тапсырма. Оқулықпен жұмыс.

Өлеңді мәнерлеп оқы.

Тұсауың кесілді,

Сүрінбе! – деді атам.

Тұзағың шешілді,

Күлімде! – деді атам.

Тұсауың кесілді,

Түс жолға! – деді атам,

Тұзағың шешілді,

Ұш, самға! – деді атам.

Тұсауың кесілді,

Тұлпар бол! – деді атам,

Тұзағың шешілді,

Сұңқар бол! – деді атам.



Дәптермен жұмыс. Атасының батаға лайық сөздерін көшіріп жазу.




«Киіз үйге саяхат» әдісі.( киіз үйдің түндігі)

Блиц сұрақтарға жауап береді.









« Тайм- Раунд- Робин» жұптық жұмыс.













8-тапсырма

Өлеңді жаттап ал.






Оқу құралдарын түгендейді.


Киіз үйді қимыл-қозғалыспен топтасып жасап көрсетеді.



Сурет бойынша әңгіме құрастырады.




Сурет бойынша

тірек сөздерді пайдаланып, «Тұсаукесер» рәсімі туралы айтады




Жеке жұмыс жасайды









Тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді.












Тұсаукесер туралы бейнежазбаны көреді.





Автор туралы тыңдау.








«Тұсаукесер» әніне қимыл-козғалыс жасап сергу.






Өлеңді мәнерлеп оқу.

Тізбектей оқу. Сұрақтарға жауап беру.










Батаға лайық сөздерді көшіріп жазу.
















Жұбына «Не түсіндім? Не білдім?» деген сұраққа жауап айтып, бір-бірімен бөліседі. Кері байланыс жасайды



Үй тапсырмасын алады








Формативті бағалау



Дескриптор:

Қимыл-қозғалыспен көрсетеді-1б





Дескриптор

Сурет бойынша әңгімелейді-1б

Ойын жүйелі жеткізеді-1б





Дескриптор:

Тірек сөздерді пайдаланып, «Тұсаукесер» рәсімі туралы айтады-1б

















Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді-

1 б



































Дескриптор:

Тізбектеп оқиды -1б

Сұрақтарға жауап береді- 1б












Батаға лайықты сөздерді көшіріп жазады- 2б













Суреттер








Суреттер





















Колонка













Интерактивті тақта






Интерактивті тақта

















Оқулық



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі