Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
|
2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын
мұғалімнің көмегімен аппликация/фотосуреттер арқылы
ұсыну.
2.2.9.1 Сұраққа жауапты
анықтамалық кітаптардан табу және ақпаратты берілген үлгі бойынша
кестеге салу.
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабаққа психологиялық
дайындық
Үй тапсырмасын
тексеру
«Бесік жыры» үзіндіні жатқа
айту
Жаңа
тақырып
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жариялау
«Суреттер галереясы»
әдісі
Суреттерге назар
аудар
-
Жылдың қай
мезгілі?
-
Қандай
мейрам?
-
Оны неден
байқадың?
Ф.
С.
Наурыз-жыл басы. Парсы тілінде
«нау»- жаңа, «руз»- күн дегенді білдіреді. Халық наурыз мерекесіне
арнайы дайындалады. Дәстүр бойынша қос шырақ жағылады, ыдыстар
ернеуіне дейін айранмен, сүтпен немесе бұлақ суымен
толтырылады.Бұл-тоқшылықтың
белгісі,
Оқулықпен
жұмыс
Оқылым. «Наурыз мерекесі»
мәтіні
«Стикердегі оқу»
әдісі
Тізбектей оқи отырып, стикерге
наурыз күні жасалатын іс-шараларды
белгілейді.
Сөздік
жұмысы
Тошала-қыста ет сақтайтын жеке
үй
Атағаш-ат байлау үшін орнатылған
түбір.
Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап беріңдер
-
Ұлыстың ұлы күні дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Наурызкөже қандай
тағам?
-
Наурыз мерекесі қалай
тойланады?
Дәптермен
жұмыс
Саралау
тапсырмасы
Ой
толғаныс
«Наурыздағы тілек» батасындағы
сөздерді пайдалана отырып, Наурыз мерекесіне қатысты 5 сөзден
тұратын сөйлем құрастырып
жаз.
|
Жылы лебіздер
айтады
Өткен тақырыпты
пысықтайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Ақпаратпен
танысады.
Мәтінді
оқиды
Сөздік жұмысын
жүргізеді.
Пікірлерін
айтады.
Сөйлем құрап
жазады.
|
Мадақтау арқылы бағалап
отыру
Бірін-бірі
бағалау
Дескриптор:
Сұрақ қойған, жауап берген
оқушыларға -1ұпайдан
беріледі
ҚБ:
«Жарайсыңдар»
ҚБ
«Шапалақ»
Дескриптор:
3 сөйлем құрап
жазады.
|
Ребус
Презентация,оқулық
|