Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Әдебиеттік оқу "Шал мен бала"
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары үлгі ретінде барлық бастауыш сынып мұғалімдері үшін қажет боларына сенімдімін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қаңтар 2019
653
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ | Бердібек Соқпақбаев «Шал мен бала» | Сынып:3 «а»Мерзімі: 17.01.2017 ж | |||
МАҚСАТЫ | Мәтіннің мазмұнын жүйелі түрде әңгімелеуді үйренеді.Мәтіннің идеясынан өзіндік ой қорытуды үйренеді,сөйлеу дағдысы жетіледі.Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді. | ||||
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ | Оқушылар шығармашылық қабілеттері дамиды, өз көзқарастарын еркін білдіреді, оқу үрдісінде жаңа оқыту әдістерін меңгереді, қазіргі жаңа талаптарға сай білімі қалыптасады. | ||||
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР | Топтық жұмыс, сұрақ, тест, блум таксономиясы,сәйкестендіру | ||||
ҚОЛДАНЫЛАТЫН МОДУЛЬДЕР | сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, білім алудағы көшбасшылық. | ||||
РЕСУРСТАР | Стикерлер, суреттер,тест парақшалары, ақ қағаздар , оқулық | ||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫҰйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық (1-2 мин) Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым.-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. Оқушылармен амандасу,түгендеуСабаққа деген ынталарын байқау, бағыттау. Үй тапсырмасын сұрау. (7 мин) Ғали Орманов «Ана» (өлеңді жатқа айту) Жаңа сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Шал мен бала» | |||||
кезең | уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | Бағалау | Ресурстар жабдықтар,сыныптағы жағдай |
БІЛУ | 8-10 мин | Сыныпты 3 топқа бөлемінСабақтың мақсатыТүсіндіріледі Б.Соқпақбаев кім?- Қандай әңгімелерін білеміз? Сұрақтарын қоя отырып жаңа сабақ мазмұнын түсіндіремін.- Балалар, анамызды барлығымыз қадірлеп, құрметтейміз бе?- Анамыз бізге үнемі жақсы, тәртіпті, бұзық болмауға, үлкенді сыйлауға, кішіге ізет көрсетуге әрдайым қарапайым, әділ болуға тәрбиелейді солай емес пе?- Ал, сендер аналарыңның айтқанын екі етпей орындап жүрсіңдер ме?- Өте жақсы, сендер қандай жақсы оқушылар едіңдер. Өздеріңдей оқу озаты, кішіпейіл, үлгілі баламен танысқыларың келеме?- Олай болса, біздің келесі тақырыбымыз сол баланың атаға көрсеткен қайырымдылығы жайында болмақ. Сонымен қатар бұл мәтінді жазған Бердібек Соқпақбаев екен. Ол – балалар жазушысы. Ол туралы не білесіңдер?(балалар білгендерін айтып береді.)- Балалар, білгенімізді ортаға салайық әр бір жауаптарыңыз үшін ұпайларың көбейеді.- Дұрыс айтасыңдар. Сендердің айтқандарыңды менде толықтыра кетейін.Бердібек Соқпақбаев – 1924 жылы, 15 қазанда Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Әзіл оспақ өлеңдерде шығарған. Анасынан ерте айырылып, өмір тауқыметін ерте тартқан. 1950 жылы «Бұлақ» атты жыр жинағы жарық көрді. Ол жиырмадан астам роман, повест, әңгіме жазды. Оның «Менің атым – Қожа» повесіндегі Қожаның мінез - құлығы өзіне ұқсайтындығын автордың өзі айтқан болатын. Оның «Жекпе - жек», «Аяжан». «Балалық шаққа саяхат», «Чемпион» т. б. шығармалары кеңінен таныс. | Еске түсіреді, сұрақтарға жауап береді | Формативтік бағалау болады. | Тыңдайды,ойланады. |
ТҮСІНУ | 7 мин | Түсініп оқуға көмектеседі,Жаңа сөздерді түсіндіреді,ЖаздырадыМәтінмен жұмыс«Топтас,ойлан,пікірлес», Қиын сөздерге тоқталып түсіндіру. (топпен жұмыс)1.Бүкірлеу – еңкейген адам.2. Қоба сақал – қалың сақалды.3. Имек бас – қариялар ұстайтын аса таяқ.4. Ілгері лықсып – алдына қарай жүру.5. Қауқарсыз – әлсіз, күш-қуатсыз.6. Біреулерді сүзе барып – біреулерді соға құлайтын еді. | -Мәтінді тізбектей оқиды.Мәтін-дегі түсінуі қиын сөздерді қарындашпен белгілей отырады.Балалар белгілеген сөздерге топ оқушылар түсініктеме береді. | Формативтік бағалау болады. | Мәтінмен жұмыс жасайды, тілдері дамиды |
ҚОЛДАНУ | 5 мин | Қадағалайды, ынтымақтастырады,Үш топқа шығармадағы оқиғаларды ретімен орналастыруға тапсырмалар беріледі:«Орнын тап» ойыны.Атаның әңгімесі – 3Трамвайдан түскенде – 1Атаның немересі – 4Атаның балаға риза болуы – 6Бейтаныс баланың көмегі – 2Ата мен немересінің әңгімесі – 5(Сәйкестендіру) | Балалар топпен жұмыс жасайды,парақшаларда берілген мәтіндегі оқиғалардың ретін дұрыс орналастырып шығу керек. | Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. | Тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге үйренеді,Тіл байлығы дамиды |
1 мин | СЕРГІТУ СӘТІ | Қол ұстасып бәрімізЖылылықты сезейікКүндей болып әрқашанКүлімсіреп жүрейік ! | |||
ТАЛДАУ | 2-3 мин | Дұрыс талдауға бағыттайды «Ұрлық істеу – ол жақсы адамның кәсібі емес»«Жақсылыққа жақсылық – әр кісінің ісі.«Жамандыққа жақсылық – ер кісінің ісі» | Мәтінде берілген ақыл,нақыл сөздерді табады,мәнін түсіндіреді,сипаттайды. | Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. | Жасырын жәйттерді ашады; ойдың өрбуінен қателер мен олқылықтарды айқындайды; |
ЖИНАҚТАУ | 7 мин | Өзің мәтін бойынша қандай сурет салар едің?Мәтінде бірнеше оқиға баяндалуы мүмкін.Мәтіндегі оқиғалар бір-бірімен байланыста болады.Тест тапсырмаларымен жұмысТест сұрақтары. 1.Шал құлай жаздағанда, оны кім ұстап үлгірді?а) тақырбас кішкене бала ә) кекілді үлкен балаб)бойшаң бала2.Қарт кісі балаға не жайында әңгімеледі?а)жердегі шалшық су жайлыә) бауынан шиенің ұрланғаны б) өзінің немересінің тәртібі3.Бала қартты үйіне әкеле жатқанда алдарынан кім шықты?а) шалдың немересі ә)шалдың көршісіб) шалдың баласы4.Тақырбас баланың аты кім?а) Мәулен ә) Марленб)Марат5. «Шал мен бала» әңгімесінің авторы кім?а)Ы.Алтынсаринә)Б.Соқпақбаевб)Сухомлинский | Пікірлеседіақын бізге қандай ой айтқысы келді?сұрағына жауап іздейді | Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. . | Шығармашылық тұрғыдан (сөйлем, сөз тіркесі, сұрақ қою) тәжірибе жасаудың өзіндік жоспарын ұсынады; Қандай да болмасын проблеманы шешу үшін өз білімдерін шығармашылықпен қолданады. |
БАҒАЛАУ | 3 мин | Бағалайды, қорытынды жасайды Үйге тапсырма: Б.Соқпақбаевтың «Шал мен бала» мәтінін түсініп оқу мазмұнын айтуҚорытынды. «Көңіл күй таразысы»Сабақтан алған әсерін стикерлерге жазып,жапсырады. | Топ басшылары өз топтарындағы оқушылардың жинаған ұпайларын есептеп бағалайды. | Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)