Ой
қозғау.
Сәулет өнері туралы сұрақтар
қою.
-Сәулетші деген
кім?
-Бұрынғы заман мен қазіргі кездегі сәулет өнерінің
айырмашылығы бар ма?
Сабақтың тақырыбын айту.
Бағалау критерийімен
таныстыру.
Ширату
тапсырмасы.
Сөзжұмбақты
шеш. Ол үшін берілген мақал-
мәтелдегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді
қой.
Балалар,сөзжұмбақ шешіп
көрелік
-
Күн-ортақ, ай – ортақ,
Жақсы –
ортақ.
2.Жақсылардың ... –үлгісі
- Жанып тұрған шамдай.
3.Ырыс
алды – ынтымақ.
4.Әдепті бала-арлы бала.
5.Еріншектің ертеңі бітпес.
6.Жүз теңгең болғанша, жүз досың
болсын.
Мағынаны
ажырату
Қандай сөз
шықты?
Олай болса,біздің жаңа
тақырыбымыз .Керемет күмбез деп аталады
екен.
(Б)«Смайлик»әдісі арқылы
бағалау
Білу
2.Тыңдалым Қожа Ахмет Ясауи
туралы аңызды тыңдау
Түсіну
3.Оқылым.
«Дауыстап ойлау»
әдісі
Оқулықпен жұмыс.Мәтінді оқып
көрелік.
Тізбектей оқып
шығады.
Қожа Ахмет Ясауи омібаянымен
таныстыру.
Қожа Ахмет Ясауи
(1093-1166)-қазақ халқының байырғы мәдениетінің тарихында айрықша
орны бар ұлы ақын,сопылық поэзияның негізін салушы, күллі күншығыс
мұсылмандарының рухани ұстазы болған ұлы ойшыл,діни
қайраткер.
Өз аты Ахмет, есімінің
алдындағы «қожа
»мұсылман дінін таратып,
уағыздаушылық қызметіне орай берілген атау, ал
соңындағы«Ясауи»ақынның қай жерден шыққандығын
көрсетеді.
Дескриптор:
-
мәтіннің тақырыбын анықтай
алады, негізгі ойды табады.
-
шығармашылыққа негізделген
сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
Оқи отырып көптеген
мағлұмат алдық .
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Қазақстанда тағы қандай
сәулетті ғимараттар бар? Ой
бөліс.
Дәптермен
жұмыс.
Дәптерімді
ашамыз
Қолға қалам
алайық
Жазуымыз
әдемі
Маржандай қылып
жазайық
Топтық
жұмыс
I-топ :5 жолды өлең
құрастыру(Күмбез)
Бағалау:Қошеметтеу
II-топ:
Топтастыру » әдісі
(Қожа Ахмет
Ясауи)
Бағалау: «Бағдаршам»
әдісі
III-топ:
Егер мен сәулеші
болсам
Бағалау: «Бас барақ
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмала
ры
слайд интербелсенді
тақта
|