Материалдар / Әдебиеттік оқу тақырыбы: "Өнерлінің қолы алтын. Он саусақ"

Әдебиеттік оқу тақырыбы: "Өнерлінің қолы алтын. Он саусақ"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өнерлінің қолы алтын. Он саусақ" тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 сыныптың мұғаліміне әдістемелік көмекші құрал ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2021
1424
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу 19-сабақ

Бөлім:

Сәулет өнері

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өнерлінің қолы алтын. Он саусақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.4.1өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шығарманы рөлге бөліп оқиды, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар: шығарманы түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды Кейбір оқушылар: берілген тақырыпқа сай мақал-мәтелдердің мағынасын ашады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын

ҰЖ : «Миға шабуыл»

Білім,өнер – құпия, тұнып тұрған қазына.

Жұмбақ шешу

Дескрипторы:

Жұмбақ шешу арқылы қызығушылығы артады.

Жауабын үш тілде атайды

Жеке ж : Үй жұмысын тексеру

«Алтын мүйізді киік» шығармасының үзіндісін мазмұндау.

- «Өнерлінің қолы алтын» дегенді қалай түсінесіңдер?

-Олай болса, бүгінгі сабақта осы сұраққа жауап іздей отырып, өнер тақырыбындағы шығармаларды оқитын боламыз.

Жаттығу жасайды.


Жұмбақты шешеді.

Сұрақтарға жауап береді.

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!





Жаңа білім

15 мин












2 мин


Бекіту

15 мин












(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі

А) «Он саусақ» өлеңдерін мәнерлеп, тізбектей, дауыстап оқу

-Өлеңдерден қандай ақпарат алдыңдар?


Б) Автор туралы видеоүзінді көрсетілім

Мәтін авторы- М.Әлімбай, Ш.Смаханұлы


Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Тақырыпқа сай мақал-мәтелдер айт.


Нейрогимнастикалық жаттығу

Жаңылтпаш айту іс -қимылы

Досым тойға араласты,

Көшім қойға араласты.

Қойға араласқан бала

Қойшыға қой қораласты

(Ж) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

А) Сұрақ-жауап:

- Өлеңдерде адам еңбегінің қандай түрлері әңгімеленеді?

- Өлеңдердің әрбір шумағына ат қой.

- Өзің қандай мамандықты ұнатасың?


Ә) Кестемен жұмыс.

Мәтіндерді салыстыр.

Топтық жұмыс

1 топ-  Суретөнері. Өлеңнің қай шумақтары саған әсер етті? шумақтар бойынша қандай суреттер салар едің?(кеме,пойыз,телефон,газ,ұшақ)

ІІ топ-Өнер тапқыштық. Ата-анаңның атқарып жүрген жұмыстарын есіңе түсір.Олардың еңбегін жеңілдету үшін не ойлап табар едің?

ІII топ- Театрөнері.Көрініс көрсету «Әке мен бала» Ы.Алтынсарин

ҮІ топ – Сөз өнері мақал жазылған жолақша беріледі. Солардың ішінен тақырыпқа сай мақалды тауып, мазмұнын түсіндіреді.

- Мәтінді оқиды.

- Сұраққа жауап береді. Автор туралы әңгімелейді.














- Сұрақтарға жауап береді. Кестені толтырады.









суреттер салады (кеме,пойыз,телефон,газ,ұшақ)






тақырыпқа сай мақалды тауып, мазмұнын түсіндіреді.

Дескриптор:

- Өлеңді мәнерлеп оқиды-2балл.

- Автор туралы әңгімелейді-2 балл.










Дескриптор:

Өлеңдерде аталған адам еңбегінің түрлері жайлы әңгімелейді-2балл.

Өлеңдердің әрбір шумағына ат қойып, өзі қалайтын мамандық жайлы пікірлерін білдіреді-2балл.

- Мәтіндерді салыстырады-2балл.

Оқулық,
















Оқулық, дәптер


Кері байланыс

5 мин

Рефлексия: 3 минут «Қаламсап» арқылы

Ұнады:Тік көтеру

Ұнамаған түсініксіз тұсы бар: Көлденең ұстау

Үйге тапсырма:

«Өнерлінің қолы алтын» сөзінің мағынасын ашатын екі оқиға ойластырып айту

Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

ҚБ қойылады.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ