Материалдар / Әдебиеттік оқу "Туған жердей жер болмас". Шымшық пен көртышқан

Әдебиеттік оқу "Туған жердей жер болмас". Шымшық пен көртышқан

Материал туралы қысқаша түсінік
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
1732
2 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Туған жердей жер болмас. Шымшық пен көртышқан

Оқу ісінің меңгерушісі: Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы. Ал енді алдарыңда берілген кәмпиттерді ала қойыңдар, сол кәмпит түсі бойынша топқа бөлініп отырады. Алдыңғы бөлімде не білгенімізді еске түсіру үшін Мен қойған сұраққа «Иә» не «жоқ» деп жауап бересіңдер.





Бірінші тапсырма 1.Еліміздің рәміздеріне елтаңба ту,әнұран жатады. Иә2. «Кімнің мекені жақсы?» Әңгімесіндегі кейіпкерлер: Құрбақа, тышқан.құмырысқа иә3 Жүсіпбек Аймауытовтың « Қартқожаның туған жері» атты Шығармасындағы басты кейіпкер Амангелді Иә немесе жоқ Жоқ4.Біздің отанымыз Қазақстан иә немесе жоқ. Иә 5. « Жеті шал» мәтініндегі Сәрсен атаның немересінің аты Жабақ иә немесе жоқ иә


















1-топ:1-желтоқсан2-топ:16-желтоқсан3-топ:31-Желтоқсан



Жаңа білім10 минут









Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен таныспас бұрын сөзжұмбақты шешеді.Екінші тапсырма



МЕН







Сөзжұмбақты шеше отырып жаңа тақырыпты ашады.Жаңа тақырыпты тыңдылым арқылы танысады.













Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут









Қолдану Үшініш тапсырма

Мәтінді аяқтау қалаулары бойынша.Мәтіннің соңын дауыстап оқу тізбектеп.



Оқулық,қабырыбына қатысты плакат

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Көңілді күн"видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут









Төртінші тапсырма Үш топқа тапсырма

Бесінші тапсырма: Мақалдар жалғасын табу «Кім мықты»1.Туған жердей жер болмасТуған елдей ел болма2.Отан оттан да ыстық 3.Балық суында патша,Жігіт жерінде патша 4. Туған жерге туыңды тік.

Құстар жайлы видио көру




«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі







Құстар жайлы видиожазба



Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.



«Рефлексиялық шеңбер»Ашық микрафонОқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


  • Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: оқу117-118 бет
    Рефлексия

    Басбармақ
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:





























































    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!