|
Білім беру ұйымының атауы |
51 гимназия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
әдебиеттік оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Байбулова камажай Сагиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
14.02.24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
д |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
65. «Тұсаукесер» жыры |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.2.1 мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.1.1.1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар мұғалімнің көмегімен қарапайым сұрақтар қояды. Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Психологиялық дайындық Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым! |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2. |
Жарайсыңдар! |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 минут 4минут |
Үй тапсырмасын сұрау. Мәтіндердің мамұнын айту Өткенді пысықтау. Сұрақ менен, жауап сенен әдісі.
|
Мәтіннің мазмұнын айтады Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады |
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Дескриптор: Мәтіннің мазмұнын айтады.1б Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап береді.1б |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2минут Білу. Түсіну 3минут 4минут 2минут 2минут 5минут 2минут 3минут 2минут 3минут |
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын. III. Жаңа тақырып. Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. «Суретпен жұмыс» әдісі Сурет бойынша әңгімеле.
2-тапсырма. Алдымен, содан кейін, содан соң деген тіркестерді пайдаланып, «Тұсаукесер» рәсімі туралы айт. Тұсаукесер – сәби қаз тұрғаннан кейін тез жүріп кетсін деген тілекпен жасалатын ғұрып, ырым. Ол үшін арнайы ала жіп дайындалады. Бұл ала жіп аттамасын деген ұғымнан шыққан. Сол жіппен баланың аяғын тұсап, оны жүріс-тұрысы ширақ әйелге қидырады. Сүріншек, жайбасар адамдарға баланың тұсауын кестірмейді. Тұсауы кесілген баланы қолынан ұстап жүгіртеді, шашу шашылады. Баланың ата-анасы тұсау кесушіге кәдесін береді. Тұсау кесу тойының негізгі жабдықтары 1,5 м ала жіп, өткір қайшы немесе пышақ.
• Әңгімелеушіге өзіңді қызықтырған сұрақтарды қой. Баланың тұсауын неге ала жіппен кеседі? Тағы немен кесуге болады?
Білгенің жөн. Тұсаукесер рәсімі бала алғаш жүре бастағанда жасалады. Ауылдағы сыйлы адамға баланың тұсауын кестіреді. Осы рәсім кезінде «Тұсаукесер» жыры айтылады.
Автор жайлы мәлімет
3-тапсырма. «Мәнерлеп оқы» әдісі. Тұсаукесер
Сергіту сәті Ана өлеңін айтады.
ЕБҚ 1.Тұсаукесер рәсіміне қатыстың ба? 2.Қандай салт дәстүрді білесің?
4-тапсырма. Атасы немересіне қандай жақсы тілектер айтты? Сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол.
5-тапсырма. Атасының батаға лайық сөздерін көшіріп жаз. Үлгі: сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол. |
Өз ойларын айтады Өз ойларын айтады Мәтінді түсініп оқиды мәтін бойынша сұраққа жауап береді. Ән айтады Сұрақтарға жауап береді. Мәтіндерден оқыған сыпайы сөздерді теріп жазады. салт-дәстүрлерді атай алады, әңгімелейді. Ән айтады Сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап береді сауатты, көркем етіп жазады |
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!Дескриптор: 1.мұғалімнің қолдауымен сурет мазмұны бойынша мәтін құрап, өз ойын жеткізеді.1 б Дескриптор: 1.Тұсаукесер рәсімі туралы айтады.1б 2.мәтін бойынша сұраққа жауап береді. 1б Автормен танысады Дескриптор: 1.Өлеңді мәнерлеп оқиды; 1б 2. Өз ойларын айтады.1б Дескриптор:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Байбулова Камажай СагиновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Әдебиеттік оқу:Тұсаукесер жыры.2-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Әдебиеттік оқу:Тұсаукесер жыры.2-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мұғалімнің көмегімен қарапайым сұрақтар қояды. Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















