Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    51 гимназия

    Пәні:

    әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Байбулова камажай Сагиновна

    Күні:

    14.02.24

    Сынып: 2

    д


    Тақырыбы

    65. «Тұсаукесер» жыры


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.2.2.1 мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    2.1.1.1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар мұғалімнің көмегімен қарапайым сұрақтар қояды. Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар3

    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Күн жарығын алақанға саламын

    Жүрегіме басып ұстай қаламын

    Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

    Болып кетер сонда менің жан-жағым!

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.

    Жарайсыңдар!


    4 минут




    4минут





    Үй тапсырмасын сұрау.

    Мәтіндердің мамұнын айту



    Өткенді пысықтау. Сұрақ менен, жауап сенен әдісі.

    1. Өзің білетін салт-дәстүр туралы әңгімеле.

    2. Көңіл сұрау кезінде қандай жақсы тілек айту керек?

    3. Мәтіннен сыпайы сөздерді ата.

    4. Мәтіннің авторы кім?

    5. Қандай салт дәстүрлерді білесің?



    Мәтіннің мазмұнын айтады





    Сұрақтарға жауап береді,

    өз ойларын айтады

    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!

    Дескриптор:

    Мәтіннің мазмұнын айтады.1б


    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап береді.1б








    Сабақтың ортасы

    2минут

    Білу.

    Түсіну

    3минут












    4минут
























    2минут






    2минут









    5минут





    2минут



    3минут




    2минут





    3минут








    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма. «Суретпен жұмыс» әдісі

    Сурет бойынша әңгімеле.



    2-тапсырма. Алдымен, содан кейін, содан соң деген тіркестерді пайдаланып,

    «Тұсаукесер» рәсімі туралы айт.

    Тұсаукесер – сәби қаз тұрғаннан кейін тез жүріп кетсін деген тілекпен жасалатын ғұрып, ырым.

    Ол үшін арнайы ала жіп дайындалады. Бұл ала жіп аттамасын деген ұғымнан шыққан. Сол жіппен баланың аяғын тұсап, оны жүріс-тұрысы ширақ әйелге қидырады. Сүріншек, жайбасар адамдарға баланың тұсауын кестірмейді. Тұсауы кесілген баланы қолынан ұстап жүгіртеді, шашу шашылады. Баланың ата-анасы тұсау кесушіге кәдесін береді. Тұсау кесу тойының негізгі жабдықтары 1,5 м ала жіп, өткір қайшы немесе пышақ.


    • Әңгімелеушіге өзіңді қызықтырған сұрақтарды қой.

    Баланың тұсауын неге ала жіппен кеседі?

    Тағы немен кесуге болады?


    Білгенің жөн.

    Тұсаукесер рәсімі бала алғаш жүре бастағанда жасалады. Ауылдағы сыйлы адамға баланың тұсауын кестіреді. Осы рәсім кезінде «Тұсаукесер» жыры айтылады.


    Автор жайлы мәлімет

    3-тапсырма.

    «Мәнерлеп оқы» әдісі.

    Тұсаукесер



    Сергіту сәті

    Ана өлеңін айтады.


    ЕБҚ

    1.Тұсаукесер рәсіміне қатыстың ба?

    2.Қандай салт дәстүрді білесің?


    4-тапсырма. Атасы немересіне қандай жақсы тілектер айтты?

    Сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол.


    5-тапсырма. Атасының батаға лайық сөздерін көшіріп жаз.

    Үлгі: сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол.







    Өз ойларын айтады







    Өз ойларын айтады










    Мәтінді түсініп оқиды




    мәтін бойынша сұраққа жауап береді.




    Ән айтады



    Сұрақтарға жауап береді.



    Мәтіндерден оқыған сыпайы сөздерді теріп жазады.



    салт-дәстүрлерді атай алады, әңгімелейді.










    Ән айтады



    Сұрақтарға жауап береді.


    Сұраққа жауап береді




    сауатты, көркем етіп жазады

    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!Дескриптор:

    1.мұғалімнің қолдауымен сурет мазмұны бойынша мәтін құрап, өз ойын жеткізеді.1 б









    Дескриптор:

    1.Тұсаукесер рәсімі туралы айтады.1б

    2.мәтін бойынша сұраққа жауап береді. 1б























    Автормен танысады







    Дескриптор:

    1.Өлеңді мәнерлеп оқиды; 1б

    2. Өз ойларын айтады.1б





    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байбулова Камажай Сагиновна
    20 Ақпан 2024
    351
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу:Тұсаукесер жыры.2-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу:Тұсаукесер жыры.2-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар мұғалімнің көмегімен қарапайым сұрақтар қояды. Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    51 гимназия

    Пәні:

    әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Байбулова камажай Сагиновна

    Күні:

    14.02.24

    Сынып: 2

    д


    Тақырыбы

    65. «Тұсаукесер» жыры


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.2.2.1 мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    2.1.1.1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар мұғалімнің көмегімен қарапайым сұрақтар қояды. Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар3

    Сабақтың басы

    2 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Күн жарығын алақанға саламын

    Жүрегіме басып ұстай қаламын

    Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

    Болып кетер сонда менің жан-жағым!

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.

    Жарайсыңдар!


    4 минут




    4минут





    Үй тапсырмасын сұрау.

    Мәтіндердің мамұнын айту



    Өткенді пысықтау. Сұрақ менен, жауап сенен әдісі.

    1. Өзің білетін салт-дәстүр туралы әңгімеле.

    2. Көңіл сұрау кезінде қандай жақсы тілек айту керек?

    3. Мәтіннен сыпайы сөздерді ата.

    4. Мәтіннің авторы кім?

    5. Қандай салт дәстүрлерді білесің?



    Мәтіннің мазмұнын айтады





    Сұрақтарға жауап береді,

    өз ойларын айтады

    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!

    Дескриптор:

    Мәтіннің мазмұнын айтады.1б


    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап береді.1б








    Сабақтың ортасы

    2минут

    Білу.

    Түсіну

    3минут












    4минут
























    2минут






    2минут









    5минут





    2минут



    3минут




    2минут





    3минут








    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма. «Суретпен жұмыс» әдісі

    Сурет бойынша әңгімеле.



    2-тапсырма. Алдымен, содан кейін, содан соң деген тіркестерді пайдаланып,

    «Тұсаукесер» рәсімі туралы айт.

    Тұсаукесер – сәби қаз тұрғаннан кейін тез жүріп кетсін деген тілекпен жасалатын ғұрып, ырым.

    Ол үшін арнайы ала жіп дайындалады. Бұл ала жіп аттамасын деген ұғымнан шыққан. Сол жіппен баланың аяғын тұсап, оны жүріс-тұрысы ширақ әйелге қидырады. Сүріншек, жайбасар адамдарға баланың тұсауын кестірмейді. Тұсауы кесілген баланы қолынан ұстап жүгіртеді, шашу шашылады. Баланың ата-анасы тұсау кесушіге кәдесін береді. Тұсау кесу тойының негізгі жабдықтары 1,5 м ала жіп, өткір қайшы немесе пышақ.


    • Әңгімелеушіге өзіңді қызықтырған сұрақтарды қой.

    Баланың тұсауын неге ала жіппен кеседі?

    Тағы немен кесуге болады?


    Білгенің жөн.

    Тұсаукесер рәсімі бала алғаш жүре бастағанда жасалады. Ауылдағы сыйлы адамға баланың тұсауын кестіреді. Осы рәсім кезінде «Тұсаукесер» жыры айтылады.


    Автор жайлы мәлімет

    3-тапсырма.

    «Мәнерлеп оқы» әдісі.

    Тұсаукесер



    Сергіту сәті

    Ана өлеңін айтады.


    ЕБҚ

    1.Тұсаукесер рәсіміне қатыстың ба?

    2.Қандай салт дәстүрді білесің?


    4-тапсырма. Атасы немересіне қандай жақсы тілектер айтты?

    Сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол.


    5-тапсырма. Атасының батаға лайық сөздерін көшіріп жаз.

    Үлгі: сүрінбе, күлімде, түс жолға, ұш,самға, тұлпар бол, сұңқар бол.







    Өз ойларын айтады







    Өз ойларын айтады










    Мәтінді түсініп оқиды




    мәтін бойынша сұраққа жауап береді.




    Ән айтады



    Сұрақтарға жауап береді.



    Мәтіндерден оқыған сыпайы сөздерді теріп жазады.



    салт-дәстүрлерді атай алады, әңгімелейді.










    Ән айтады



    Сұрақтарға жауап береді.


    Сұраққа жауап береді




    сауатты, көркем етіп жазады

    ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!Дескриптор:

    1.мұғалімнің қолдауымен сурет мазмұны бойынша мәтін құрап, өз ойын жеткізеді.1 б









    Дескриптор:

    1.Тұсаукесер рәсімі туралы айтады.1б

    2.мәтін бойынша сұраққа жауап береді. 1б























    Автормен танысады







    Дескриптор:

    1.Өлеңді мәнерлеп оқиды; 1б

    2. Өз ойларын айтады.1б





    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    20.02.2024
    351
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байбулова Камажай Сагиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации