
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әдеьиеттік оқу "Суық сұңқар су қайда?"
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Су – тіршілік көзі. «Ақбас торғай»(ертегі) |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау. |
|||||
|
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндайды Оқушылардың басым бөлімі: ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып,әңгімелейді Кейбір оқушылар: «Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін 5 мысал келтіреді |
|||||
Бағалау критерийі |
- ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып,әңгімелейді -«Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін 5 мысал келтіреді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Бөлімнің қалай аталатынына мән беріңдер.Пікірдің дұрыстығына дәлел келтіріңдер. Су –тіршілік көзі.Өйткені............ |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Бөлімнің қалай аталатынына мән беріп,пікірдің дұрыстығына дәлел келтіреді |
ҚБ 1 балл «Отша-шу» әдісі |
Оқулық 80-бет Суға байланысты суреттер |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15минут |
1-тапсырма. Мәтінді тыңда.Мәтін неліктен ертегіге жатады?Мәтіндегі суреттерді пайдаланып,ертегіні әңгімеле.Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып,әңгімеле.Ертегіні бөліктерге бөліп,ат қой.Әңгімеле. Дескриптор: - мәтінді тыңдап,мәтін неліктен ертегіге жататынын айтады(1б) - мәтіндегі суреттерді пайдаланып,ертегіні әңгімелейді(1б) - ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қояды(1б) - ертегіні бөліктерге бөліп,ат қояды(1б) 2-тапсырма «Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін мәліметтер санын 5-ке жеткізіңдер. Дескриптор: - «Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін бірінші мәліметті дұрыс жазады(1б) -«Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін екінші мәліметті дұрыс жазады(1б) -«Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін үшінші мәліметті дұрыс жазады(1б) -«Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін төртінші мәліметті дұрыс жазады(1б) -«Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін бесінші мәліметті дұрыс жазады(1б) |
Мәтінді тыңдап,мәтін неліктен ертегіге жататынын айтады.Мәтіндегі суреттерді пайдаланып,ертегіні әңгімелейді.Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып,әңгімелейді.Ертегіні бөліктерге бөліп,ат қояды «Су-тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін мәліметтер санын 5-ке жеткізіп жазады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 80-82беттер таратпа |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 80-82 беттегі ертегіні оқу,мазмұндау |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Су – тіршілік көзі. Өйткені........... 1. 2. 3. 4. 5. |
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Өзеннің пайдасы. «Өзен» Ыбырай Алтынсарин |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. |
|||||
|
Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді. Оқушылардың басым бөлімі: өлеңді түсініп оқып,семантикалық картаны толтырады Кейбір оқушылар: адамдар неліктен суды құрметтейтінін өлең жолдарынан тауып оқиды. |
|||||
Бағалау критерийі |
- өлеңді түсініп оқып,семантикалық картаны толтырады - адамдар неліктен суды құрметтейтінін өлең жолдарынан тауып оқиды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Суретке қара.Сұрақтарға жауап бер. Суретте не бейнеленген? Таза ауа, мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар? Сурет саған қалай әсер етті? |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Суретке қарап,сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ 1 балл «Отша-шу» әдісі |
Оқулық 80-бет Суға байланысты суреттер |
||
Сабақтың ортасы 15мин 12минут |
1-тапсырма. Түсініп оқы.Өлеңнің авторы туралы не білесің?Өлеңнің мазмұнын өз сөзіңмен әңгімеле.Семантикалық картаны толтыр(+) Дескриптор: - өлеңді түсініп оқып,өлеңнің мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) -өлеңнің авторы туралы айтады(1б) -шөпке байланысты көркемсөзді дұрыс таңдайды(1б) -өзенге байланысты көркемсөзді дұрыс таңдайды(1б) - жануарларға байланысты көркемсөзді дұрыс таңдайды(1б) - балықтарға байланысты көркемсөзді дұрыс таңдайды(1б) 2-тапсырма Адамдар неліктен суды құрметтейді?Ол туралы өлеңнің қай жолдарында айтылған? Дескриптор: - адамдар неліктен суды құрметтейтініне пікір білдіреді(2б) - адамдар неліктен суды құрметтейтінін өлең жолдарынан тауып оқиды(1б) |
Түсініп оқып,өлеңнің авторы туралы айтады.Өлеңнің мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді.Семантикалық картаны толтырады Адамдар неліктен суды құрметтейтініне пікір білдіреді. Адамдар неліктен суды құрметтейтінін өлеңнің қай жолдарында айтылғанын оқиды. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 84беттер таратпа Оқулық 84 бет |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқу 84 бет, 6-тапсырма 85 бет |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Семантикалық картаны толтыр(+)
Көркемсөздер |
Шөп |
Өзен |
Жануарлар |
Балықтар |
Сарқыраған |
|
|
|
|
алуан –алуан |
|
|
|
|
айнадай жарқыраған |
|
|
|
|
тасыған |
|
|
|
|
көк шалғын |
|
|
|
|
оттай жанған |
|
|
|
|
аққан |
|
|
|
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Таза бұлақ. «Таза бұлақ» Ыбырай Алтынсарин. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану; 3.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану. |
|||||
|
Барлық оқушылар: сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді қолданады, сөйлеу барысында фотосуретті қолданады Оқушылардың басым бөлімі: мәтінді түсініп оқып,мәтіннен суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып оқиды. Кейбір оқушылар: әр жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді,қорытынды сөздерін нақыл сөзбен тұжырымдайды. |
|||||
Бағалау критерийі |
- мәтінді түсініп оқып,мәтіннен суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып оқиды. - әр жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді,қорытынды сөздерін нақыл сөзбен тұжырымдайды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Түсініп оқы және сұраққа жауап беріп көр. Бұлақтың қайнап жатқан көзіне жақын қазандай бір тасты қойыпты да,тасқа: «Ей,жолаушы,болсаң осы таза бұлақтай бол!» -деп жазыпты.Осы жазуды сен қалай түсінесің? |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Түсініп оқып,сұраққа жауап береді. |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 80-бет Суға байланысты суреттер |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Түсініп оқы.Мәтіннен суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып оқы.Бұлаққа қатысты көркемсөздерді дәптеріңе жазып ал. Дескриптор: - мәтінді түсініп оқып,мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - мәтіннен суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып оқиды(1б) - бұлаққа қатысты көркемсөздерді дәптеріне жазады.(1б) 2-тапсырма Жұптарға бөлініп,әр жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдеңдер.Қорытынды сөздеріңді нақыл сөзбен тұжырымдаңдар. Дескриптор: - бірінші жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді,нақыл сөзбен тұжырымдайды(2б) - екінші жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді,нақыл сөзбен тұжырымдайды(2б) - үшінші жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді,нақыл сөзбен тұжырымдайды(2б) |
Мәтіннен суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып оқиды.Бұлаққа қатысты көркемсөздерді дәптеріне жазады. Жұптарға бөлініп,әр жолаушының пікірінің дұрыстығын жақтап,дәлелдейді.Қорытынды сөздері нақыл сөзбен тұжырымдайды. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл ҚБ: 2балл 2балл 2балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 85-86 беттер Оқулық 85-87 бет |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу 85-87 бет. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Судың қасиеті. «Көкқұтанның ақылы» Пошшо Қожа |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. 3.2.5.1 көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау |
|||||
|
Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді, көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды Оқушылардың басым бөлімі: Мәтінді түсініп оқып,Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқанына пікір білдіреді. Кейбір оқушылар: Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазады |
|||||
Бағалау критерийі |
- Мәтінді түсініп оқып,Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқанына пікір білдіреді. - Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Өлеңді оқы.Пікір білдір. Су иесі-Сүлеймен, Судан балық тілеймін. Судан балық бермесең, Үйге барып не жеймін? |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Өлеңді оқып,пікірін білдіреді |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 88-бет Өлең жазылған плакат |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартты?Пікір білдір. Дескриптор: - мәтінді түсініп оқып,мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқанына пікір білдіреді(1б) 2-тапсырма Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жаз.Суды үнемдеу дегенді қалай түсінесің?Осы бағытта қандай ұсыныстар айтар едің?Пікір білдір. Дескриптор: - бірінші тыйым сөзді дұрыс жазады(1б) - екінші тыйым сөзді дұрыс жазады(1б) - үшінші тыйым сөзді дұрыс жазады(1б) - төртінші тыйым сөзді дұрыс жазады(1б) - бесінші тыйым сөзді дұрыс жазады(1б) - суды үнемдеуді қалай түсінетінін айтады(1б) - суды үнемдеуге болатын ұсыныстарын айтады(1б) -айтылған ұсыныстарының дұрыстығын дәлелдейді(1б) |
Мәтінді түсініп оқып,Сүлеймен патша киелі суды ішуден неге бас тартқанына пікір білдіреді. Суға қатысты тыйым сөздерді жалғастырып жазады.Суды үнемдеу дегенді қалай түсінетінін айтады.Осы бағытта ұсыныстар айтады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 88-89 беттер Оқулық 89 бет 4-тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу 88-89 бет. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Суды қалай ішеді? «Жануарлар суды қалай ішеді? Жылқы. Қой. Түйе. Ешкі. Сиыр. Ит. Мысық» Сейіл Боранбаев. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау. |
|||||
|
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндайды,сахналайды. Оқушылардың басым бөлімі: Өлеңді рөлге бөліп оқып, сахналайды Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап береді,пікір айтады |
|||||
Бағалау критерийі |
- Өлеңді рөлге бөліп оқып, сахналайды - Сұрақтарға жауап береді,пікір айтады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Су сөзіне қатысты 5 сөз және 5 сурет ойластырыңдар. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Су сөзіне қатысты 5 сөз және 5 сурет ойластырады |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 90-бет |
||
Сабақтың ортасы 17мин 10 минут |
1-тапсырма. Өлеңді рөлге бөліп,мәнерлеп оқуға жаттық.Мәтінді сахналаңдар. Дескриптор: - жылқы өлеңін оқып,сахналайды(1б) - қой өлеңін оқып,сахналайды(1б) - түйе өлеңін оқып,сахналайды(1б) - ешкі өлеңін оқып,сахналайды(1б) - сиыр өлеңін оқып,сахналайды(1б) - ит өлеңін оқып,сахналайды(1б) - мысық өлеңін оқып,сахналайды(1б) 2-тапсырма Сұрақтарға жауап айтып көр.Өзің қандай сусын ішесің?Қандай сусын ішкен пайдалы деп ойлайсың? Дескриптор: - қандай сусын ішетінін айтады(1б) -қандай сусын ішкен пайдалы екенін дәлелдейді(1б) |
Өлеңді рөлге бөліп оқып, сахналайды Сұрақтарға жауап береді,пікір айтады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 90-91 беттер Үй жануарлары бейнеленген бетперде Оқулық 92 бет Түрлі сусындардың суреті |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: «Судың денсаулыққа пайдасы» деген тақырыпта шығарма жазу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Жаңбыр. «Жаңбыр жауды» Нұрсұлтан Әлімқұлов «Нөсер» Адырбек Сопыбеков |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып,жеткізу |
|||||
|
Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып,жеткізеді Оқушылардың басым бөлімі: өлеңдерді мәнерлеп оқып,екі өлеңді салыстырады Кейбір оқушылар: Өлең жолдарын қарасөзге айналдырып жазады |
|||||
Бағалау критерийі |
- өлеңдерді мәнерлеп оқып,екі өлеңді салыстырады - өлең жолдарын қарасөзге айналдырып жазады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Жаңбырға қатысты 5 сөз ойластырыңдар. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Жаңбырға қатысты 5 сөз ойластырыңдар. |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 92-бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Өлеңдерді мәнерлеп оқы.Екі өлеңді салыстыр.Өлең жолдарын тауып оқы. Дескриптор: - Өлеңдерді мәнерлеп оқып,салыстырады(1б) -өлеңнен жаңбырдың алдындағы құбылысты тауып оқиды (1б) - өлеңнен жаңбырдағы құбылысты тауып оқиды (1б) - өлеңнен жаңбырдың соң құбылысты тауып оқиды (1б) 2-тапсырма Өлең жолдарын қарасөзге айналдырып жаз.Құраған сөйлемдерді пайдаланып, «Жаңбыр жауды» атты мәтін құрастыр. Дескриптор: - жаңбырға қатысты сөйлем құрайды(1б) -бұлтқа қатысты сөйлем құрайды(1б) - тамшыға қатысты сөйлем құрайды(1б) - шыққа қатысты сөйлем құрайды(1б) - құраған сөйлемдерді пайдаланып, «Жаңбыр жауды» атты мәтін құрастырады(1б) |
Өлеңдерді мәнерлеп оқып,екі өлеңді салыстырады.Өлең жолдарын тауып оқиды. Өлең жолдарын қарасөзге айналдырып жазады.Құраған сөйлемдерді пайдаланып, «Жаңбыр жауды» атты мәтін құрастырады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 92-93 беттер Оқулық 94 бет 4,5 тапсырма дәптер |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 92- беттегі өлеңді жаттап ал. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Жаңбырдың пайдасы. «Ақ жаңбыр» Жәнібек Кәрбозин. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау. |
|||||
|
Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтайды. Оқушылардың басым бөлімі: Мәтінге сүйеніп,қимыл-әрекеттерді сәйкестендіреді Кейбір оқушылар: Сызбадағы ретпен мәтіндегі сөздерді пайдаланып,мысал әңгімені талдап айтады |
|||||
Бағалау критерийі |
- Мәтінге сүйеніп,қимыл-әрекеттерді сәйкестендіреді - Сызбадағы ретпен мәтіндегі сөздерді пайдаланып,мысал әңгімені талдап айтады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Жаңылтпашты жаңылмай айт. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Жаңылтпашты жаңылмай айтады |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 94-бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.Мәтінге сүйеніп,қимыл-әрекеттерді сәйкестендір және дауыстап оқы. Дескриптор: - мәтінді түсініп оқып,өз сөзімен әңгімелейді(1б) -ақ жаңбырды қимыл-әрекеттерімен сәйкестендіреді(1б) - өткінші жаңбырды қимыл-әрекеттерімен сәйкестендіреді(1б) 2-тапсырма Сызбадағы ретпен мәтіндегі сөздерді пайдаланып,мысал әңгімені талдап айт.Кейіпкерлерін сипатта.Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімеле. Дескриптор: - мәтіннің авторы туралы айтады(1б) -мәтіннің атауын атайды(1б) -мәтіннің кейіпкерлерін атайды(1б) -кейіпкерлерді сипаттайды(1б) -қорытынды ойын айтады(1б) -жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді(1б) |
Мәтінді түсініп оқиды.Мәтінге сүйеніп,қимыл-әрекеттерді сәйкестендіреді. Сызбадағы ретпен мәтіндегі сөздерді пайдаланып,мысал әңгімені талдап айтады.Кейіпкерлерін сипаттайды.Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 96 беттер таратпа Оқулық 96 бет 4 тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: Жаңылтпашты жаттап ал 96 бет |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Көлде. «Көл жағасында» З. Шүкіров. «Көлде» Ғ.Мүсірепов |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. |
|||||
|
Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді Оқушылардың басым бөлімі: түсініп оқып,мәтіннің авторы туралы әңгімелейді Кейбір оқушылар: мәтіндерге сүйеніп,кестені толтырады |
|||||
Бағалау критерийі |
- түсініп оқып,мәтіннің авторы туралы әңгімелейді - мәтіндерге сүйеніп,кестені толтырады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Ребусты шеш |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Ребусты шешеді |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 97-бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Өлеңді тыңда.Тиісті жерінде кідіріс жасап,өлеңді мәнерлеп оқы. Түсініп оқы,мәтіннің авторы туралы әңгімеле Дескриптор: - өлеңді тыңдап,мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) -мәтінді түсініп оқып,мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - түсініп оқып,мәтіннің авторы туралы әңгімелейді(1б) 2-тапсырма Суретке қара.Өлең мен әңгіменің байланысын анықта.Айырмашылығын тап.Мәтіндерге сүйеніп,кестені толтыр. Дескриптор: - суретке қарап,өлең мен әңгіменің байланысын анықтайды(1б) -өлең мен әңгіменің айырмашылығын табады(1б) - мәтіндерге сүйеніп,кестені дұрыс толтырады(1б) -өсімдіктер және оқан қатысты сөздер қатарын дұрыс жалғастырады(1б) -құстар мен оған қатысты сөздерді дұрыс жалғастырады(1б) -жануарлар мен жәндіктер,оларға қатысты сөздер қатарын дұрыс жалғастырады(1б) |
Өлеңді тыңдап,тиісті жерінде кідіріс жасап,өлеңді мәнерлеп оқиды. Түсініп оқып,мәтіннің авторы туралы әңгімелейді Суретке қарап,өлең мен әңгіменің байланысын анықтайды.Айырмашылығын табады.Мәтіндерге сүйеніп,кестені толтырады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 97-99 беттер Ғабит Мүсіреповтың суреті Оқулық 99 бет 5 тапсырма таратпа |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 7-тапсырма 100 бет |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Мәтіндерге сүйеніп,кестені толтыр.
Өсімдіктер және оқан қатысты сөздер |
Құстар мен оған қатысты сөздер |
Жануарлар мен жәндіктер,оларға қатысты сөздер |
Балауса,раң – шөп кілең |
Қаз сырласып отырғандай |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Бұлақ көрсең, көзін аш. «Райымбек бастауы» Жолдасбай Тұрлыбаев. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау. |
|||||
|
Барлық оқушылар: кейіпкерлердің портретін сипаттайды, оның іс-әрекеті, мінез-құлқын дәлелдер келтіріп бағалайды Оқушылардың басым бөлімі: мәтінді түсініп оқып,Райымбек батыр туралы білетінін айтады Кейбір оқушылар: мәтінге сүйеніп,Райымбек батырды сипаттайды,оның іс-әрекетіне баға береді. |
|||||
Бағалау критерийі |
- мәтінді түсініп оқып,Райымбек батыр туралы білетінін айтады - мәтінге сүйеніп,Райымбек батырды сипаттайды,оның іс-әрекетіне баға береді. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
|
|
|
|
|
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Түсініп оқы және бастау сөзінің мағынасын біліп ал. Көш бастау қиын емес- Қонатын жерде су болса. Қол бастау қиын емес- Шабатын жерде жау болса. Шаршы топта сөз бастау қиын- Шешімін таппас дау бар. Б |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Түсініп оқиды және бастау сөзінің мағынасын анықтайды. |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 97-бет Өлең жазылған плакат |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Түсініп оқы.Райымбек батыр туралы не білесің?Райымбек батыр су көзі бар екенін неден аңғарды?Әңгіме неліктен «Райымбек бастауы» деп аталады?Басқаша тағы қалай атауға болады?Мәтіннен бастау сөзіне қатысты тіркесті тауып,жазып ал. Дескриптор: - мәтінді түсініп оқып,Райымбек батыр туралы білетінін айтады(1б) - Райымбек батыр су көзі бар екенін неден аңғарғанын табады(1б) - Әңгіме неліктен «Райымбек бастауы» деп аталғанын анықтайды(1б) -мәтінді тағы қалай атауға болатынын айтады(1б) - мәтіннен бастау сөзіне қатысты тіркесті тауып,жазады(1б) 2-тапсырма Суретке қара.Мәтінге сүйеніп,Райымбек батырды сипатта.Оның іс-әрекетіне баға бер. «Бұлақ көрсең,көзін аш»дегенді қалай түсінесің? Дескриптор: - суретке қарайды,мәтінге сүйеніп,Райымбек батырды сипаттайды(1б) -Райымбек батырдың іс-әрекетіне баға береді(1б) - «Бұлақ көрсең,көзін аш»дегенді қалай түсінетініне пікір білдіреді(1б) -пікірін дәлелдейді(1б) |
Мәтінді түсініп оқып,Райымбек батыр туралы Әңгімелейді.Сұрақтарға жауап айтады. Мәтіннен бастау сөзіне қатысты тіркесті тауып,жазады. Суретке қарап,мәтінге сүйеніп,Райымбек батырды сипаттайды.Оның іс-әрекетіне баға береді. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 101 беттер Райымбек батырдың суреті Оқулық 102 бет 7 тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 101 беттегі мәтінді түсініп оқу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
Жакупова А.Б |
|||||
Күні |
22.04.2024ж |
|||||
Сынып:3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Судың пайдасы. Суыр сұңқар, су қайда? (ертег») |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)жазу. |
|||||
|
Барлық оқушылар: шығарма кейіпкеріне хат жазады Оқушылардың басым бөлімі: мәтінді түсініп оқып,ертегінің атауының себебін түсіндіреді Кейбір оқушылар: кейіпкерге жат жазады |
|||||
Бағалау критерийі |
- мәтінді түсініп оқып,ертегінің атауының себебін түсіндіреді - кейіпкерге жат жазады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
|
|
|
|
|
||
Сабақтың басы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Ой қозғау Нейрожаттығу
Өткен сабақты сұрау «Райымбек бастауы» |
Нейрожаттығу жасау
Оқушы ТВ әдісі |
«Эмо- ция» әдісі Телевизор |
Оқулық 101 бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Жаңа сабақ «Асық ойыны»ауызша асық иіру арқылы жұмбақ жаңылтпаш мақалдарды айту. Бейне жазба тыңдау. Ертегі «суыр сұңқар, су қайда?» Ертегінің атауы қалай аталған? Қай кейіпкерге қатысты айтылған? 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.Ертегінің қалай аталып тұрғанына мән бер.Қай кейіпкерге қатысты айтылған? Дескриптор: - мәтінді түсініп оқып,ертегінің атауының себебін түсіндіреді(1б) -ертегінің аты қай кейіпкерге қатысты айтылып тұрғанына пікір білдіреді(1б) «Бауырсақ»әдісі 4-тапсырма Берілген тірек сөздер қай кейіпкерді сипаттайтынын тап.Олардың іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.Ертегідегі оқиғадан өзіңе қандай сабақ алдың? Сергіту ойыны: Өзен Кейіпкерге жат жаз.Хатыңда оған 3-4 кеңес беруді ұмытпа. Дескриптор: - сиырды сипаттайтын тірек сөздерді белгілейді(1б) - атты сипаттайтын тірек сөздерді белгілейді(1б) - суырды сипаттайтын тірек сөздерді белгілейді(1б) -кейіпкерлердің іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді(1б) - ертегідегі оқиғадан өзіне қандай сабақ алған ойын айтады(1б) - кейіпкерге жат жазады(1б) -жазған хатында кейіпкерлерге 3-4 кеңесін айтады(1б) Пікірталас 1 топ Су жақсы 2 топ Су жаман |
Мақал, жұмбақ ,жаңылтпаш айту Тыңдау Сұрақтарға жауап беру Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Мәтінді түсініп оқиды.Ертегінің қалай аталып тұрғанына мән беріп ойын білдіреді. Сұрақтарға жауап береді. . Берілген тірек сөздер қай кейіпкерді сипаттайтынын табады.Олардың іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіеді.Ертегідегі оқиғадан өзіне қандай сабақ алғанын айтады .Кейіпкерге жат жазады. Хатыңда оған 3-4 кеңес береді. Оқушылар бір-бір сөзбен айтады. |
Асық |
Оқулық 103-105 беттер Оқулық 105 бет таратпа |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Торсық» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 103-105 беттегі мәтінді түсініп оқу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
Кері байланыс «Торсық» әдісі |
|
Берілген тірек сөздер қай кейіпкерді сипаттайтынын белгіле (+)
Тірек сөздер |
Сиыр |
Ат |
Суыр |
Кербез |
|
|
|
тәкаппар |
|
|
|
мақтаншақ |
|
|
|
жүйрік |
|
|
|
желдей жүйіткіген |
|
|
|
ренжіген |
|
|
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Ғажайып әлем. «Адам – балық» Александр Беляев |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру. |
|||||
|
Барлық оқушылар: мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі кино нұсқасымен салыстырады Оқушылардың басым бөлімі: мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың киімі,заттары туралы әңгімелейді. Кейбір оқушылар: мәтіндегі оқиғаны әрі қарай болжап әңгімелейді. |
|||||
Бағалау критерийі |
- мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың киімі,заттары туралы әңгімелейді. - мәтіндегі оқиғаны әрі қарай болжап әңгімелейді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
|
|
|
|
|
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Адам құрлықта да,суда да өмір сүре ала ма?Егер өмір сүре алса,қалай тіршілік етер еді? Бір сәт қиялдап көр. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Берілген сұраққа өз ойларын айтады. |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 106 -бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Жазушы қиялына мән бере оқы.Неліктен адам су астында өмір сүре алмайды?Сен қалай ойлайсың?Мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың киімі,заттары туралы әңгімеле. Дескриптор: - мәтінді түсіне оқып,мәтіннің мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - неліктен адам су астында өмір сүре алмайтынына пікір білдіреді(1б) - мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың киімі туралы әңгімелейді(1б) - мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың заттары туралы әңгімелейді(1б) 2-тапсырма Су астында жүзгенде Ихтиандр неден сақтану керек?Оның достары туралы не айта аласың?Санамалап айт.Мәтіндегі оқиғаны әрі қарай болжап әңгімеле. Дескриптор: - су астында жүзгенде Ихтиандр неден сақтану керектігін айтады(1б) - Оның достары туралы кімдер екенін айтады(1б) -достарының аттарын санамалап айтады(1б) - мәтіндегі оқиғаны әрі қарай болжап әңгімелейді(2б) |
Жазушы қиялына мән бере оқиды.Мәтінге сүйеніп,сурет бойынша Ихтиандрдың киімі,заттары туралы әңгімелейді. Су астында жүзгенде Ихтиандр неден сақтану керектігін анықтайды.Оның достары туралы әңгімелейді.Санамалап айтады.Мәтіндегі оқиғаны әрі қарай болжап әңгімелейді |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 106-108 беттер 4 тапсырма Кинодан үзінді көрсету. Оқулық 108 бет 5 тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 106-108 беттегі мәтінді түсініп оқу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Ғажайып әлем. (жалғасы) «Адам – балық» (жалғасы) Александр Беляев. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру. 3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
|||||
|
Барлық оқушылар: мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру, мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру Оқушылардың басым бөлімі: мәтін бойынша қандай сурет салатынын айтады,әңгімелейді. Кейбір оқушылар: Фильм мен шығарманы салыстырады. |
|||||
Бағалау критерийі |
- мәтін бойынша қандай сурет салатынын айтады,әңгімелейді. - фильм мен шығарманы салыстырады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
|
|
|
|
|
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Адам құрлықта да,суда да өмір сүре ала ма?Егер өмір сүре алса,қалай тіршілік етер еді? Бір сәт қиялдап көр. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Берілген сұраққа өз ойларын айтады. |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 106 -бет |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Мәтінді тыңда.Ихтиандр Кристоға достары туралы не айтты?Мәтінге сүйеніп,қандай сурет салатыныңды айт және әңгімеле.Жазушы қиялындағы адам-балық саған ұнай ма?Неліктен? Дескриптор: - мәтінді тыңдап,мәтін мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - Ихтиандр Кристоға достары туралы не айтқанын айтады(1б) - мәтінге сүйеніп,қандай сурет салатынын айтады(1б) -жазушы қиялындағы адам-балық туралы пікірін айтады(1б) -айтқан пікірін дәлелдейді(1б) 2-тапсырма Ихтиандрға қандай тілек айтасың?Тілегіңді жаз.Жазушының осы кітабы бойынша түсірілген фильмді көрдің бе?Көрсең,оны шығармамен салыстыр. Дескриптор: - Ихтиандрға тілегін айтады(1б) -тілегін дәптерге қатесіз жазады(1б) - жазушының осы кітабы бойынша түсірілген фильмді салыстырады(1б) -шығарма мен фильмнің ұқсастығы мен айырмашылығын айтады(1б) |
Мәтінді тыңдап,мәтін бойынша қандай сурет салатынын айтады,әңгімелейді. Ихтиандрға тілегін жазады.Фильм мен шығарманы салыстырады. |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 109-110 беттер 2 тапсырма Оқулық 110 бет 5 тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 109-110 беттегі мәтінді түсініп оқу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып:3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Судың да сұрауы бар. «Нағыз адам» Василий Сухомлинский |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау. |
|||||
|
Барлық оқушылар: кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалайды. Оқушылардың басым бөлімі: берілген тіркестерді түсініп оқып,осы пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді. Кейбір оқушылар: берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкес келетінін дәлелдейді |
|||||
Бағалау критерийі |
- берілген тіркестерді түсініп оқып,осы пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді - берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкес келетінін дәлелдейді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
|
|
|
|
|
||
Сабақтың басы 7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Ой қозғау Пікір білдір. 1.Судың да сұрауы бар. 2.Су бергеннің сауабы бар. Су төкеннің жауабы бар. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Берілген нақыл сөздерге пікір білдіреді |
ҚБ 1 балл «Отшашу» әдісі |
Оқулық 111 -бет Нақыл сөздер жазылған плакат. |
||
Сабақтың ортасы 12мин 15 минут |
1-тапсырма. Түсініп оқы.Қара түспен берілген тіркестерді түсініп оқы.Осы пікірге құрылған оқиғаны әңгімеле. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқып,мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді(1б) - бірінші пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді(1б) - екінші пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді(1б) - үшінші пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді(1б) 2-тапсырма Берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкес келеді?Осы мәтін бойынша сен қандай сурет салар едің?Берілген пікірлерге сүйеніп,өмірде кездесетін оқиғалардан нақты мысал келтіріңдер.Суды үнемдеу қай адамға қатысты?Суды үнемдеу ережесін құрастыр. Дескриптор: - берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкес келетінін дәлелдейді(1б) -мәтін бойынша қандай сурет салатынын айтады(1б) - пікірлерге сүйеніп,өмірде кездесетін оқиғалардан нақты мысал келтіреді(1б) - суды үнемдеу қай адамға қатысты екенін көрсетеді(1б) - суды үнемдеу ережесін құрастырады.(1б) |
Қара түспен берілген тіркестерді түсініп оқиды.Осы пікірге құрылған оқиғаны әңгімелейді. берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкес келетінін дәлелдейді, пікірлерге сүйеніп,өмірде кездесетін оқиғалардан нақты мысал келтіреді. Суды үнемдеу ережесін құрастырады |
ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ: 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық 111-112 беттер Оқулық 113 бет 5 тапсырма |
||
Сабақтың аяғы 6минут |
«Сұрақ -жауап» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма: 111-112 беттегі мәтінді түсініп оқу. |
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Басбармақ» әдісі |
|

