Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Әдемі мерекелік жалаушалар»
Мақсаты: Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту.
Дамытушылық: қазақтың өнеріне қызығушылығын тудыру, тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: балаларды әдеміліккке, әсемділікке, ұқыптылыққа, Отанға деген сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу.
Демонстрациялық материал: Үлгі, шақыру хат.
Үлестірмелі материал: Қайшы , түрлі-түсті қағаз, желім, әр түрлі маталар.
Үштілдік компонент: мейрам – праздник - holiday, жалауша – флажок - small flag.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Жарқырап күнде ашылды, Айналаға гүл шашылды. Қайырлы күн, біз еңбекқор баламыз, Қайырлы күн, біз көңілді баламыз. Ғажайып сәт: Қонаққа Ақтос ит келгенін хабарлайды. Ақтостің көңіл - күйі жоқ, өйткені бүгін оның туған күні. Ол бұл мерекеге ұзақ дайындалды, айналаның бәрін әдемі шарлармен және түрлі түсті жалаушалармен безендірді. Бірақ жаңбыр жауып, жалаушалардың түсін шайып кетіпті.
|
Үстелді айнала отырады. Бір - бірімен жылы лебіздермен амандасады.
Қонақпен амандасады, қызығушылық білдіреді. Келіседі. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Саусақ жаттығуы: Бас бармақтың үйіне, Келді бұгін қонақтар. Бес саусағың – бақытың, Сонда балам бар құтың. Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың. Барлық саусақ – достар. Бірін – бірі қостар. Жұмыс реттілігі: 1.Өздеріне керекті материалды таңдап алады. 2.Қайшымен өздеріне ұнаған жалаушаны қиып алады. (тіктөртбұрышты, шаршы, үшбұрыш) 3. Тұрлі - түсті қағазымыздың бір жағына желім жағамыз; 4. Ақ қағаз бетінің ортаңғы жоғарғы жағына жалаушаны желімдейміз. Көмек сұраған балаларға көмектесу. Үштілдік компонент: мейрам – праздник - holiday, жалауша – флажок - small flag. Сергіту сәті. Қолды алға созамыз, Қолды артқа созамыз, Саусақтарды ойнатып, Бір тынығып аламыз. Стихотворение: «Флажок» Горит на солнышке Флажок, Как будто я Огонь зажег. Дидактикалық ойын: «Ерекшеліктерін тап» Мақсаты: геометриялық пішіндердің ерекшелігін ажырата білу. |
Саусақ жаттығуларын жасайды. Мұқият тыңдайды. Сөздерді жекелеме, хормен қайталайды. Сөздерді қайталап, қимылдарды жасайды. Выучить стихотворение. Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды:
Көрме ұйымдастырады.
Рефлексия: Өздеріңнің көңіл - күйлеріне байланысты ортадағы смайликтарды алыңдар. (күліп тұрған, көңіл - күй болмай тұрған) |
Қуанады.
Өздеріне ұнаған смайликтарды алады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: геометриялық пішіндерді қиып, түрлі – түсті жалаушалар жасайды.
Болу керек: Мереке жүргізілетін орынды безендіру мерекенің көңілді өтуіне себеп болатынын.
Істей білу керек: Желімді дұрыс пайдалануды, ұқыпты, таза жұмыс істеуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әдемі мерекелік жалаушалар»
«Әдемі мерекелік жалаушалар»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Әдемі мерекелік жалаушалар»
Мақсаты: Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту.
Дамытушылық: қазақтың өнеріне қызығушылығын тудыру, тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: балаларды әдеміліккке, әсемділікке, ұқыптылыққа, Отанға деген сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу.
Демонстрациялық материал: Үлгі, шақыру хат.
Үлестірмелі материал: Қайшы , түрлі-түсті қағаз, желім, әр түрлі маталар.
Үштілдік компонент: мейрам – праздник - holiday, жалауша – флажок - small flag.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Жарқырап күнде ашылды, Айналаға гүл шашылды. Қайырлы күн, біз еңбекқор баламыз, Қайырлы күн, біз көңілді баламыз. Ғажайып сәт: Қонаққа Ақтос ит келгенін хабарлайды. Ақтостің көңіл - күйі жоқ, өйткені бүгін оның туған күні. Ол бұл мерекеге ұзақ дайындалды, айналаның бәрін әдемі шарлармен және түрлі түсті жалаушалармен безендірді. Бірақ жаңбыр жауып, жалаушалардың түсін шайып кетіпті.
|
Үстелді айнала отырады. Бір - бірімен жылы лебіздермен амандасады.
Қонақпен амандасады, қызығушылық білдіреді. Келіседі. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Саусақ жаттығуы: Бас бармақтың үйіне, Келді бұгін қонақтар. Бес саусағың – бақытың, Сонда балам бар құтың. Бес саусағың біріксе, Текке кетпес уақытың. Барлық саусақ – достар. Бірін – бірі қостар. Жұмыс реттілігі: 1.Өздеріне керекті материалды таңдап алады. 2.Қайшымен өздеріне ұнаған жалаушаны қиып алады. (тіктөртбұрышты, шаршы, үшбұрыш) 3. Тұрлі - түсті қағазымыздың бір жағына желім жағамыз; 4. Ақ қағаз бетінің ортаңғы жоғарғы жағына жалаушаны желімдейміз. Көмек сұраған балаларға көмектесу. Үштілдік компонент: мейрам – праздник - holiday, жалауша – флажок - small flag. Сергіту сәті. Қолды алға созамыз, Қолды артқа созамыз, Саусақтарды ойнатып, Бір тынығып аламыз. Стихотворение: «Флажок» Горит на солнышке Флажок, Как будто я Огонь зажег. Дидактикалық ойын: «Ерекшеліктерін тап» Мақсаты: геометриялық пішіндердің ерекшелігін ажырата білу. |
Саусақ жаттығуларын жасайды. Мұқият тыңдайды. Сөздерді жекелеме, хормен қайталайды. Сөздерді қайталап, қимылдарды жасайды. Выучить стихотворение. Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды:
Көрме ұйымдастырады.
Рефлексия: Өздеріңнің көңіл - күйлеріне байланысты ортадағы смайликтарды алыңдар. (күліп тұрған, көңіл - күй болмай тұрған) |
Қуанады.
Өздеріне ұнаған смайликтарды алады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: геометриялық пішіндерді қиып, түрлі – түсті жалаушалар жасайды.
Болу керек: Мереке жүргізілетін орынды безендіру мерекенің көңілді өтуіне себеп болатынын.
Істей білу керек: Желімді дұрыс пайдалануды, ұқыпты, таза жұмыс істеуді.
шағым қалдыра аласыз













