Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Күні, айы,жылы:
Білім , беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Әдемі құмыра»
Мақсаты: Құмырамен таныстыру. Мүсіндеудің таныс әдістерін бекіту.
Сөздік жұмыс: ожау, кесе
Көрнекілік: Құмыраның суреттері
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Ұйымдастырушы – оятушылық кезеңі |
Шаттық шеңбер Қуан, шаттан алақай Қуанатын күн келді Қайырлы таң, қайырлы күн Күлімсіреп шықты күн |
Тілек шеңбер арқылы балалар бір-біріне көңіл күй, жылулық сыйлайды |
|
Ұйымдастырушы ізде - нушілік кезеңі |
Түсіндіру әдісі Балаларға құмыра туралы айту. Құмыраға гүлдерді салу керек екенін айтып береді. Оны қайдан немесе қалай жасалатыны туралы айту. Құмыраның бірнеше түрлері бар. Ағаштан жасалған немесе шыны әйнектен жасалған құмыра болады. Оларға гүлдерді салу үшін қолданады. Құмыраны неден жасайды? Балаларға құмыраны қолдарына ұстатып көрсету. Оның неден жасалғандары жайлы сұрау. Құмыраның суреттерін көрсетіп, қандай пішінде деп сұрау. Сурет бойынша әңгімелесу. Әдемі құмыралардың түрлерін сұрап білу. Балалар бүгін сабақта әдемі құмыра бейнесін мүсіндейміз. |
Балалардың жауабы Гүл салатын құмыра туралы айтты Балалар өздерінің ойларын нақты жеткізе алды. Құмыраларға әр түрлі гүлдерді салуға болатындарын айтты. Құмыраны ағаштан, сазбалшықтан жасайды. Суретте көргендерін айтып береді. Мүсіндеу сабағында құмыраның бейнесін салу керек екенін айтады. |
|
Рефлекстік түзету кезеңі Қорытындылау Өзін-өзі бағалау |
Сергіту сәті Бас аяқпен топ-топ Алақанды соқ-соқ Отырамыз, тұрамыз Құстай қанат қағамыз Орнымызды табамыз Балаларға мүсіндеудің әдіс-тәсілін түсіндіру. Құмыраның үлгісіне қарап мүсіндеу жұмысын бастайды. Балалардың өз бетінше жұмыстары. Көрмеге шығару. Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау. |
Балалар сергіту сәтін қимылмен көрсету арқылы, дене бітімдерін дамытады. Мүсіндеу тәсілін еске түсіру. Ұқыптты отыруларын қадағалау. Балалар қамырды қолданып әдемі құмыра бейнесін мүсіндей алды. |
Күтілетін нәтиже: Тазалық
Білу керек: Балалар құмыраны сазбалшықтан жасауға болатынын білді
Түсінігі: Қамырды пайдаланып құмыра жасуға болады. Жұмыс істеу арқылы балалардың қол моторикасын дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қамырды қоданып жұмыс істеуді меңгерді.
Тәрбиешінің аты,тегі:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдемі құмыра
Әдемі құмыра
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Күні, айы,жылы:
Білім , беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Әдемі құмыра»
Мақсаты: Құмырамен таныстыру. Мүсіндеудің таныс әдістерін бекіту.
Сөздік жұмыс: ожау, кесе
Көрнекілік: Құмыраның суреттері
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Ұйымдастырушы – оятушылық кезеңі |
Шаттық шеңбер Қуан, шаттан алақай Қуанатын күн келді Қайырлы таң, қайырлы күн Күлімсіреп шықты күн |
Тілек шеңбер арқылы балалар бір-біріне көңіл күй, жылулық сыйлайды |
|
Ұйымдастырушы ізде - нушілік кезеңі |
Түсіндіру әдісі Балаларға құмыра туралы айту. Құмыраға гүлдерді салу керек екенін айтып береді. Оны қайдан немесе қалай жасалатыны туралы айту. Құмыраның бірнеше түрлері бар. Ағаштан жасалған немесе шыны әйнектен жасалған құмыра болады. Оларға гүлдерді салу үшін қолданады. Құмыраны неден жасайды? Балаларға құмыраны қолдарына ұстатып көрсету. Оның неден жасалғандары жайлы сұрау. Құмыраның суреттерін көрсетіп, қандай пішінде деп сұрау. Сурет бойынша әңгімелесу. Әдемі құмыралардың түрлерін сұрап білу. Балалар бүгін сабақта әдемі құмыра бейнесін мүсіндейміз. |
Балалардың жауабы Гүл салатын құмыра туралы айтты Балалар өздерінің ойларын нақты жеткізе алды. Құмыраларға әр түрлі гүлдерді салуға болатындарын айтты. Құмыраны ағаштан, сазбалшықтан жасайды. Суретте көргендерін айтып береді. Мүсіндеу сабағында құмыраның бейнесін салу керек екенін айтады. |
|
Рефлекстік түзету кезеңі Қорытындылау Өзін-өзі бағалау |
Сергіту сәті Бас аяқпен топ-топ Алақанды соқ-соқ Отырамыз, тұрамыз Құстай қанат қағамыз Орнымызды табамыз Балаларға мүсіндеудің әдіс-тәсілін түсіндіру. Құмыраның үлгісіне қарап мүсіндеу жұмысын бастайды. Балалардың өз бетінше жұмыстары. Көрмеге шығару. Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау. |
Балалар сергіту сәтін қимылмен көрсету арқылы, дене бітімдерін дамытады. Мүсіндеу тәсілін еске түсіру. Ұқыптты отыруларын қадағалау. Балалар қамырды қолданып әдемі құмыра бейнесін мүсіндей алды. |
Күтілетін нәтиже: Тазалық
Білу керек: Балалар құмыраны сазбалшықтан жасауға болатынын білді
Түсінігі: Қамырды пайдаланып құмыра жасуға болады. Жұмыс істеу арқылы балалардың қол моторикасын дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қамырды қоданып жұмыс істеуді меңгерді.
Тәрбиешінің аты,тегі:
шағым қалдыра аласыз













