Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Биология

    Бөлім:

    10.2В Тыныс алу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Аденозинүшфосфаттың синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    • Аденозинүшфосфаттың қышқылының синтезін сипаттайды.

    • Анаэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстырады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Жоғары деңгей (талдау)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    /10 мин/







    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Менен бір мотивациялық сөз» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады;

    1. «Колесо фортуный» әдісі бойынша сыныпты үш топқа бөлемін.





    Алдыңғы білім

    Оқушыларға «»

    1-тапсырма .

    Кестені толтыру.

    1-топ

    Анаэробты тыныс алу

    Анықтамасы



    Тіршілік иелері



    Химиялық реакциялары



    2-топ

    Аэробты тыныс алу

    Анықтамасы



    Тіршілік иелері



    Химиялық реакциялары



    3-топ

    Тыныс алу кезеңдері

    Орны

    /өт

    етін жері/

    Химиялық өзгерістер

    Энергетикалық нәтиже

    Даярлық




    Оттексіз




    Оттекті




    ЕБҚ оқушысына ұсынылады


    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

    Сынып , колесода көрсетілген сандар бойынша үш топқа бөлініп отырады.







    Оқушылар топта бірлесіп алдыңғы білімді еске түсіреді,

    Кестені толтырып, түсініктеме береді






    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!








    Дескриптор:

    - Аэробты тыныс алудың анықтамасын айтады-1балл

    -Химиялық реакция теңдеуін жазады-1балл

    -анаэробты тыныс алуды түсіндіреді-1балл

    Тыныс алу кезеңдерін кестеге түсіреді-2балл

    - Бағалау: Каспий бонустар

    https://ru.piliapp.com/random/wheel/




    Суреттер, ҚБ тапсырмалары

    Ортасы/25мин


















































    ЕББҚБ –ға арналған

    (сөйлеу қабілеті нашар)








    Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмалар




    1. « Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады. Анаграмма тапсырмасын орындайды.


    1. "Кинометафора" әдісі

    Оқушыларға бейнекөрсетілім көрсетіледі
    Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
    Оқушылармен талқылайды.

    Топтық жұмыстар ұйымдастырады.







    1. Мағынаны түсіну үшін оқушыларға «QR-код» әдісі арқылы жасырын тапсырмаларды ұсынады.

    1-топ

    1.АТФ молекуласының моделін құрастырыңыз.

    2.Құрастырылған молекуланың құрылымдарының маңызын түсіндіріңіз.







    2-топ

    1.АТФ қарапайым нуклеотидтерге қарағанда несімен ерекшеленеді?

    2. АТФ молекуласында энергияға бай байланыстар бар. Осы байланыстар қалай аталады? АТф молекуласында бір немесе бірнеше байланыстар бұзылғанда қандай энергия мөлшері босатылады?

    3-топ

    Анаэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін кесте сызып салыстырады.









    4. Төмендегі тыныс алудың аяқталмаған теңдеуі берілген.

    (а) Теңдеуді аяқтаңыз.

    C______ + ___O___ ____CO___ + ___H2O + 2830 _____

    (б) Жоғарыдағы теңдеу тыныс алудың қай түріне тән екендігін жазыңыз.

    (в) Тыныс алудың екінші түріне тән реакцияның ауызша теңдеуін жазыңыз.







    5.ГЛИКОЛИЗ ҚАНДАЙ

    Гликолиз –глюкозаның пирожүзім қышқылының (пируват) екі молекуласына (аяробты гликолиз)немесе сүт қышқылының (лактат)екі молекуласына (анаэробты глюколиз) бөлінетін реакциялар тізбегі

    1 -тапсырма Қалай ойлайсыз қарқынды жүктеме кезінде адамның бұлшықеттерінде сүт қышқылы жинақталады, бұл ауырсыну сезімін тудырады ма? ___________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма Гликолиз туралы ақиқат не жалған екенін анықта?

    1. Гликолиз үдерісі цитоплазмада жүреді___________

    2. Гликолиз кезінде бір клюкоза молекуласының тотығу нәтижесінде 4 пирожүзім қышқылы молекуласы түзіледі _______

    3. Гликолиз жүру үшін оттек қажет ___________________

    4. Гликолиз кезніде субстраттың тотығуымен 2 НАДН молекуласы бөлінеді.











    6.«Кластер әдісі» идеялар мен ақпараттар арасындағы байланыстарды жұптаса отырып жинақтайды.


    Кезеңдер

    Қайда өтеді

    Химиялық айналу

    Энергетикалық нәтижесі

    1.Дайындық




    2.Оттексіз (анаэробты)




    3.Оттекті (аэробты)







    -Мағынаны білу үшін анаграмма тапсырмасын орындайды кілтті сөздерді табады, ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;



    -Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын дәптерге жазып алады.



    "QR-код" әдісі арқылы жасырын тапсырмаларды топпен орындайды.

    Бағалау критерий:

    -Жасырын тапсырмаларды QR-кодтап алады.

    -Сұрақтарға жауап береді



























    Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;















    Мәтінмен танысып, берілген тапсырмаларды орындайды, суретті ұтымды қолданады

    Ақиқат, жалған екендігін анықтайды























    Оқушылар жұптаса отырып берілген тапсырманы орындайды.

    Кезеңдерге сәйкес химиялық айналуларды жазады

    Формуласын көрсетеді

    Зейін қойып қарағандары үшін, «Жарайсыңдар!» , Бәрекелді!қошемет сөзі.



    ҚБ қолдау сөз

    «Жарайсыңдар!» ,





















    Дескриптор:

    1-тапсырма

    -АТФ молекуласын моделдейді

    -Құрылымын сызып көрсетеді.-2балл

    2-тапсырма

    -АТФ тің ерекшелігін атайды

    -энергеия мөлшерін есептейді-2балл

    3-тапсырма

    АТФ синтесін түсіндіреді-2балл

    Бағалау: топтар бірін-бірі бағалайды








    Дескриптор:

    тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуі арқылы анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады.































    \






    Дескриптор:

    -Кестеге тыныс алу кезеңдерінің қайда өтетеінін жазады

    -Химиялық реакциялар циклін жазады

    -Энергетикалық нәтижесін жазады


    https://wordwall.net/ru/resource/58079400


    https://youtu.be/UPsM6eHePnQ?si=k3pIVnFu0CzztN8i
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    08 Желтоқсан 2023
    505
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аденозинүшфосфаттың синтезі глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аденозинүшфосфаттың синтезі глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аденозинүшфосфаттың синтезі глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Биология

    Бөлім:

    10.2В Тыныс алу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Аденозинүшфосфаттың синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстыру

    Сабақтың мақсаты

    • Аденозинүшфосфаттың қышқылының синтезін сипаттайды.

    • Анаэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстырады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Жоғары деңгей (талдау)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    /10 мин/







    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Менен бір мотивациялық сөз» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады;

    1. «Колесо фортуный» әдісі бойынша сыныпты үш топқа бөлемін.





    Алдыңғы білім

    Оқушыларға «»

    1-тапсырма .

    Кестені толтыру.

    1-топ

    Анаэробты тыныс алу

    Анықтамасы



    Тіршілік иелері



    Химиялық реакциялары



    2-топ

    Аэробты тыныс алу

    Анықтамасы



    Тіршілік иелері



    Химиялық реакциялары



    3-топ

    Тыныс алу кезеңдері

    Орны

    /өт

    етін жері/

    Химиялық өзгерістер

    Энергетикалық нәтиже

    Даярлық




    Оттексіз




    Оттекті




    ЕБҚ оқушысына ұсынылады


    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

    Сынып , колесода көрсетілген сандар бойынша үш топқа бөлініп отырады.







    Оқушылар топта бірлесіп алдыңғы білімді еске түсіреді,

    Кестені толтырып, түсініктеме береді






    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!








    Дескриптор:

    - Аэробты тыныс алудың анықтамасын айтады-1балл

    -Химиялық реакция теңдеуін жазады-1балл

    -анаэробты тыныс алуды түсіндіреді-1балл

    Тыныс алу кезеңдерін кестеге түсіреді-2балл

    - Бағалау: Каспий бонустар

    https://ru.piliapp.com/random/wheel/




    Суреттер, ҚБ тапсырмалары

    Ортасы/25мин


















































    ЕББҚБ –ға арналған

    (сөйлеу қабілеті нашар)








    Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмалар




    1. « Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады. Анаграмма тапсырмасын орындайды.


    1. "Кинометафора" әдісі

    Оқушыларға бейнекөрсетілім көрсетіледі
    Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
    Оқушылармен талқылайды.

    Топтық жұмыстар ұйымдастырады.







    1. Мағынаны түсіну үшін оқушыларға «QR-код» әдісі арқылы жасырын тапсырмаларды ұсынады.

    1-топ

    1.АТФ молекуласының моделін құрастырыңыз.

    2.Құрастырылған молекуланың құрылымдарының маңызын түсіндіріңіз.







    2-топ

    1.АТФ қарапайым нуклеотидтерге қарағанда несімен ерекшеленеді?

    2. АТФ молекуласында энергияға бай байланыстар бар. Осы байланыстар қалай аталады? АТф молекуласында бір немесе бірнеше байланыстар бұзылғанда қандай энергия мөлшері босатылады?

    3-топ

    Анаэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін кесте сызып салыстырады.









    4. Төмендегі тыныс алудың аяқталмаған теңдеуі берілген.

    (а) Теңдеуді аяқтаңыз.

    C______ + ___O___ ____CO___ + ___H2O + 2830 _____

    (б) Жоғарыдағы теңдеу тыныс алудың қай түріне тән екендігін жазыңыз.

    (в) Тыныс алудың екінші түріне тән реакцияның ауызша теңдеуін жазыңыз.







    5.ГЛИКОЛИЗ ҚАНДАЙ

    Гликолиз –глюкозаның пирожүзім қышқылының (пируват) екі молекуласына (аяробты гликолиз)немесе сүт қышқылының (лактат)екі молекуласына (анаэробты глюколиз) бөлінетін реакциялар тізбегі

    1 -тапсырма Қалай ойлайсыз қарқынды жүктеме кезінде адамның бұлшықеттерінде сүт қышқылы жинақталады, бұл ауырсыну сезімін тудырады ма? ___________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма Гликолиз туралы ақиқат не жалған екенін анықта?

    1. Гликолиз үдерісі цитоплазмада жүреді___________

    2. Гликолиз кезінде бір клюкоза молекуласының тотығу нәтижесінде 4 пирожүзім қышқылы молекуласы түзіледі _______

    3. Гликолиз жүру үшін оттек қажет ___________________

    4. Гликолиз кезніде субстраттың тотығуымен 2 НАДН молекуласы бөлінеді.











    6.«Кластер әдісі» идеялар мен ақпараттар арасындағы байланыстарды жұптаса отырып жинақтайды.


    Кезеңдер

    Қайда өтеді

    Химиялық айналу

    Энергетикалық нәтижесі

    1.Дайындық




    2.Оттексіз (анаэробты)




    3.Оттекті (аэробты)







    -Мағынаны білу үшін анаграмма тапсырмасын орындайды кілтті сөздерді табады, ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;



    -Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын дәптерге жазып алады.



    "QR-код" әдісі арқылы жасырын тапсырмаларды топпен орындайды.

    Бағалау критерий:

    -Жасырын тапсырмаларды QR-кодтап алады.

    -Сұрақтарға жауап береді



























    Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;















    Мәтінмен танысып, берілген тапсырмаларды орындайды, суретті ұтымды қолданады

    Ақиқат, жалған екендігін анықтайды























    Оқушылар жұптаса отырып берілген тапсырманы орындайды.

    Кезеңдерге сәйкес химиялық айналуларды жазады

    Формуласын көрсетеді

    Зейін қойып қарағандары үшін, «Жарайсыңдар!» , Бәрекелді!қошемет сөзі.



    ҚБ қолдау сөз

    «Жарайсыңдар!» ,





















    Дескриптор:

    1-тапсырма

    -АТФ молекуласын моделдейді

    -Құрылымын сызып көрсетеді.-2балл

    2-тапсырма

    -АТФ тің ерекшелігін атайды

    -энергеия мөлшерін есептейді-2балл

    3-тапсырма

    АТФ синтесін түсіндіреді-2балл

    Бағалау: топтар бірін-бірі бағалайды








    Дескриптор:

    тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуі арқылы анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады.































    \






    Дескриптор:

    -Кестеге тыныс алу кезеңдерінің қайда өтетеінін жазады

    -Химиялық реакциялар циклін жазады

    -Энергетикалық нәтижесін жазады


    https://wordwall.net/ru/resource/58079400


    https://youtu.be/UPsM6eHePnQ?si=k3pIVnFu0CzztN8i
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    08.12.2023
    505
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации