Әдепті балалар Жуан және жіңішке айтылатын сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдепті балалар Жуан және жіңішке айтылатын сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио, бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің мазмұнын болжау; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп атауы

«Кішішыған орта мектебі» мдшокмм

Сынып:1 А

Мұғалімі

Ағыбаева А.Қ

Қатыспағаны:

Пәні

Ана тілі

Қатысқаны:


Ауыспалы тақырыптар


Дыбыс және әріп

Сабақтың тақырыбы

Әдепті балалар

Жуан және жіңішке айтылатын сөздер

Оқыту мақсаты

1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио, бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің мазмұнын болжау;

1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;

1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату;

Сабақ мақсаты

Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио, бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің мазмұнын болжайды , айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазады ,дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады

кезеңі

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

бағалау

Ресурс

Сабақтың

басы

Мұғалім оқушыларға шаттық шенберін құруды ұсынады:

- Балалар, қайырлы күн! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Шаттық шенберінде тұрып, бір-бірімізбен қуанышты көңіл күйде жылы жүректен, жақсы тілекпен, игі әдеппен сәлемдесейік. Бәрі кезекпен сәлемдесіп шығады

  • оқу түрлерін қолдану,

  • жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды,

  • дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсінеді

  • әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады

Дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы

  • Шолу жасайды

  • Ақпарат алады

  • Анықтайды

  • есте сақтайды

  • Ажырата біледі

  • Оқу түрлерін қолданады

  • Түсінеді

Ынталан

дыру

АКТ жабдықтары

презентация

оқулық

жұмыс дәптері

Сабақтың

ортасы

1-жаттығу. Оқылым.

Әдібай Табылды 1926 жылы 2 қаңтарда Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы «Жаңа тұрмыс» ауылында дүниеге келген

Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқы.

Жақында Асан атаның баласы қалаға көшіп кетті.Оқушылар Асан ата мен Әсем әжеге көмектесуге келісті.

Толағай

-Ұлдар мал күтуге көмектессін.Ал қыздар үйді тазаласын деді.

Балалар күнде ата мен әжеге көмекке келді.

-Өркенің өссін!Халыққа кадірлі азамат болыңдар-деді. Асан ата

Әсем әже дастарқан жайды. Ол -- -Бірлік пен татулықтарың үшін ризамын,-деді

Айтылым.

Балалар қандай қамқорлық жасады?

Әже оларға не деді?

Әдепті,балалар сөздерінде неше дауысты дыбыс бар?

Олар қалай естіледі?

Жуан ба?

Жіңішке ме?

Жазылым Көркем жазу

Й әрпінің таңбасын бас әрпті бір жолға кіші әріп таңбасын екінші жолға жазу

Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу


2-жаттығу Көркем жаз

Үлкенге құрмет, кішіге ізет.


Дауысты дыбыстардың жуан не жіңішке екенін айт.

Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса ,сөз жуан айтылады.

Айна, жылқы,сауысқан



Жуан дауысты дыбысы бар сөздерді атаның үйіне ,

ал жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді әженің үйіне кіргіз

ӘРавнобедренный треугольник 1 ке, аға, сіңілі, бауыр, ана, қарындас, әпке.

Равнобедренный треугольник 2

Прямоугольник: один скругленный угол 1 Надпись 3

АТА



Прямоугольник: один скругленный угол 2 Надпись 1

ӘӘЖЕ


Надпись 4

ӘЖЕ



Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып көшіріп жаз

Б...лан...ң да ті...егі,

Да...аның да ті...гі-

Ауыр...асын ешқа..ан

А...алардың жүре..і

А г л н ш ы м Қадыр Мырз Әли


3-жаттығу

Төменде берілген сұрақтар бойынша өз отбасың туралы әңгімеле

Отбасыңда қанша адам бар?

Олар қайда жұмыс істейді?

Аға әпкең бар ма?

Оның аты кім?

Өзің бос уақытыңда немен айналысасың?



Дескриптор:.


Мәтін автормын танысады

Тірек сызбаны оқиды













Дескриптор:.

мәтінді мәнерлеп оқиды,

мәтінен не түсінді айтады,

мәтіннің мазмұнын, жүйелі баяндап береді

сұрақтарға толық жауап береді

оқушылардың жауаптары тыңдалады




Дескриптор:.

мәтінде кімдер туралы айтылған?

Балалар, әже сөздеріндегі дауысты дыбыстарды ата.

Олардың жуан немесе жіңішке екенін айтады

Дескриптор:.


й әрпінің таңбасын

бас әрпті бір жолға жазады.

Кіші әріп таңбасын

екінші жолға жазады

Жазу жолын,жоларалықты,

жолдың жоғарыжәне төменгі сызықтарын сақтай отырып,әріпэлементтерін,әріптердің, бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Дескриптор:.

Нақыл сөзді көркем жазады.

Әріп элементтерін,

әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

талаптарына сай жазады

Сөздердегі дауысты дыбыстар жуан ба жіңішке ме анықтайды.


Дескриптор:.

Жуан дауысты дыбысы бар сөздерді атаның үйіне ,

ал жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді әженің үйіне кіргізіп орналастырады







Дескриптор:.

Сөздердегі дауысты дыбыстардың жуан немесе жіңішке екенін айтады.





Дескриптор:.

Төменде берілген сұрақтар бойынша өз отбасың туралы әңгімелеп береді

оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты

ынталандыру мадақтау

АКТ

жабдықтары

презентация

оқулық

жұмыс дәптері




























АКТ жабдықтары

презентация

оқулық

жұмыс дәптері








АКТ жабдықтары

презентация

оқулық

жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Дәптердегі қосымша берілген дамыту тапсырмалары мен шығармашылық жұмыстарды орындайды

Қб тапсырмалары

Диктант жазуға дайындық

Екі үш сөйлем жазу.

Дәптердегі қосымша берілген дамыту тапсырмалары мен шығармашылық жұмыстарды орындайды

Қб тапсырмалары

Диктант жазуға дайындық

Екі үш сөйлем жазу





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2022
2606
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі