Сабақтың
басы
|
Мұғалім оқушыларға шаттық шенберін құруды
ұсынады:
- Балалар, қайырлы күн! Мен сендерді
көргеніме қуаныштымын. Шаттық шенберінде тұрып, бір-бірімізбен
қуанышты көңіл күйде жылы жүректен, жақсы тілекпен, игі әдеппен
сәлемдесейік. Бәрі кезекпен сәлемдесіп
шығады
-
жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтайды,
-
дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсінеді
-
әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазады
|
Дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы
-
Шолу
жасайды
-
Ақпарат
алады
-
Анықтайды
-
есте
сақтайды
-
Ажырата
біледі
-
Оқу түрлерін қолданады
-
Түсінеді
|
Ынталан
дыру
|
АКТ жабдықтары
презентация
оқулық
жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
1-жаттығу. Оқылым.
Әдібай Табылды 1926 жылы 2 қаңтарда
Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы «Жаңа тұрмыс» ауылында дүниеге
келген
Мәтінді түсініп, мәнерлеп
оқы.
Жақында Асан атаның баласы қалаға көшіп кетті.Оқушылар Асан
ата мен Әсем әжеге көмектесуге
келісті.
Толағай
-Ұлдар мал күтуге көмектессін.Ал қыздар үйді тазаласын
деді.
Балалар күнде ата мен әжеге көмекке
келді.
-Өркенің өссін!Халыққа кадірлі азамат болыңдар-деді. Асан
ата
Әсем әже дастарқан жайды. Ол -- -Бірлік пен татулықтарың
үшін ризамын,-деді
Айтылым.
Балалар қандай
қамқорлық жасады?
Әже оларға не
деді?
Әдепті,балалар
сөздерінде неше дауысты дыбыс бар?
Олар қалай
естіледі?
Жуан
ба?
Жіңішке
ме?
Жазылым Көркем
жазу
Й әрпінің таңбасын бас әрпті бір жолға кіші әріп таңбасын
екінші жолға жазу
Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төменгі
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
2-жаттығу Көркем жаз
Үлкенге құрмет, кішіге
ізет.
Дауысты дыбыстардың жуан не жіңішке екенін
айт.
Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса ,сөз жуан
айтылады.
Айна, жылқы,сауысқан
Жуан дауысты дыбысы бар сөздерді атаның үйіне
,
ал жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді әженің үйіне
кіргіз
Ә ке, аға,
сіңілі, бауыр, ана, қарындас, әпке.
АТА
ӘӘЖЕ
ӘЖЕ
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып көшіріп
жаз
Б...лан...ң да ті...егі,
Да...аның да ті...гі-
Ауыр...асын ешқа..ан
А...алардың жүре..і
А г л н ш ы м Қадыр Мырз
Әли
3-жаттығу
Төменде берілген
сұрақтар бойынша өз отбасың туралы
әңгімеле
Отбасыңда қанша адам
бар?
Олар қайда жұмыс
істейді?
Аға әпкең бар
ма?
Оның аты
кім?
Өзің бос уақытыңда немен
айналысасың?
|
Дескриптор:.
Мәтін автормын танысады
Тірек сызбаны оқиды
Дескриптор:.
мәтінді мәнерлеп оқиды,
мәтінен не түсінді айтады,
мәтіннің мазмұнын, жүйелі баяндап
береді
сұрақтарға толық жауап
береді
оқушылардың жауаптары
тыңдалады
Дескриптор:.
мәтінде кімдер туралы
айтылған?
Балалар, әже сөздеріндегі дауысты дыбыстарды
ата.
Олардың жуан немесе жіңішке екенін
айтады
Дескриптор:.
й әрпінің таңбасын
бас әрпті бір жолға жазады.
Кіші әріп таңбасын
екінші жолға жазады
Жазу жолын,жоларалықты,
жолдың жоғарыжәне төменгі сызықтарын сақтай
отырып,әріпэлементтерін,әріптердің, бір-бірімен байланысын көркем
жазу талаптарына сай жазады.
Дескриптор:.
Нақыл сөзді көркем жазады.
Әріп элементтерін,
әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
талаптарына сай жазады
Сөздердегі дауысты дыбыстар жуан ба жіңішке ме
анықтайды.
Дескриптор:.
Жуан дауысты дыбысы бар сөздерді атаның үйіне
,
ал жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді әженің үйіне
кіргізіп орналастырады
Дескриптор:.
Сөздердегі дауысты
дыбыстардың жуан немесе жіңішке екенін
айтады.
Дескриптор:.
Төменде берілген
сұрақтар бойынша өз отбасың туралы әңгімелеп
береді
|
оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты
ынталандыру
мадақтау
|
АКТ
жабдықтары
презентация
оқулық
жұмыс дәптері
АКТ жабдықтары
презентация
оқулық
жұмыс дәптері
АКТ жабдықтары
презентация
оқулық
жұмыс
дәптері
|