Тақырыбы:
«Әдептілік
әліппесі»
Мақсаты:
әдептілік туралы ұғым қалыптастыру,
әдептілік, инабаттылық жайында оқушылардың ойын дамыту, қоғамдық
ортада өзін - өзі ұстай білуге, оқушыларды адамгершілікке,
әдептілікке, қарапайымдылыққа және кішіпейілділікке, әдептікке,
ізгілік пен мәдениеттілікке, үлкенді сыйлауға, кішіге үлгі бола
білуге тәрбиелеу және жаман әдеттерден аулақ болуға, өз халқының
салт – дәстүрін үйрене отырып, әдет әліппесін
дарыту.
Әдіс-тәсілі: сұрақ – жауап, көрініс көрсету, баяндау, ой толғау.
Көрнекіліктер: әдептілік туралы жазылған қанатты сөздер, өсиет сөздер мен мақалдар, адамгершілікке байланысты суреттер, құпия хат.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарларын сабаққа аудару, құрал-жабдықтарын түгендеу.
ІІ. Қызығушылығын ояту
«Құпия хаттармен» жұмыс бөліміне көшсек. Мен
мұндағы «Құпия хаттарды» оқып, сіздердің пікірлеріңізді тыңдағым
келіп тұр.
1 – хат: Құрметті
достар!
Менің көршімнің бір баласы бар. Ол өтірікші,
көзбе – көз өтірік айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді.
Мен онымен дос болып ойнаймын
ба?
2 – хат: Құрметті
достар!
Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап
– ойнап, тапсырманы орындамай, жазбай келеді. Сабақты менің
дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем, «Сен сараңсың» дейді. Мен
не істеуім керек?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Балалар, бүгінгі сағатымыз тақырыбынан көріп отырғанымыздай әдептілік, мәдениеттілік, ізгілік жайында болмақ. Әдепті болу деген сөздің мағынасы өте кең. Олай дейтініміз: адамның жасаған әрбір іс – қимылы, жүріс – тұрысы, сөйлеу мәнері, өзін - өзі ұстай білуі оның әдептілігі, мәдениеттілігі жайлы сыр шертіп тұрады. Қазір мен сіздерге осы әдептілік жайлы бірнеше сұрақтар қоямын, сұрақтарға жауап берулеріңіз арқылы сіздердің әдептілік жайлы ойларыңызды тыңдағым келіп тұр. Ендеше бүгінгі осы тәрбиелік шарамызда біз көптеген мағлұматтар алып, ойларымызды кеңейтіп, сіздерге кішкене де болса болашаққа жол көрсетерміз деп ойлаймын. Сонымен, біз бүгін мына тақырыптарға кеңінен тоқталатын боламыз.
1.«Сәлемдесу - әдептіліктің
белгісі»
2. «Қоғамдық көліктегі
әдептілік»
3. «Дастархан басындағы
мәдениет»
4. «Мәдени – көпшілік орындардағы әдептілік
ережелері»
«Сәлемдесу - әдептіліктің
белгісі»
Сұрақтар:
1. Адамгершілік қасиетінің қайнары сәлем
берудің мәнін түсіндіріп
өтіңіздер?
2. «Әдепті елдің баласы алыстан сәлем
береді»деген аталы сөзге түсінік беріп
өтіңіздер?
3. «Ассалаумағалейкум» сөзінің мағынасын ашып
беріңіздер?
4. Балалар, сіздер сәлемдесу түрлерін
білесіздер ме?
«Дастархан басындағы
мәдениет»
1. Тамақтану мәдениеті дегенді қалай
түсінесіз?
2. Дастархан басында өзіңді қалай ұстау
керек?
3. Дастархан жабдықтау мәдениеті дегенді
қалай түсінесіз?
4-тапсырма
«Күндей күлімдеп» деген атпен жазылған мына әңгімені оқып шық. Осы әңгімені басқаша қалай айтуға бола ма?
5-тапсырма
Туған- туыстарыңның, достарыңның, көршілеріңнің, әртістер мен спортшылардың, тағы басқа адамдардың күлімдегеніне назар аудардың ба? Байқағандарыңды әңгімелеп бер.
6-тапсырма
Жаңылтпаш ішінен жайлап айтып көр.
-
Қандай сөз қиын болды?
Жаңылтпаштағы қайталап келетін түбір сөздерді тауып жаз.
ІV. Қортынды
Т
оптастыру
Әдептілік
![]()
![]()
Рефлексия
-
Балалар, бүгін біз не үйрендік?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдептілік- әдемілік
Әдептілік- әдемілік
Тақырыбы:
«Әдептілік
әліппесі»
Мақсаты:
әдептілік туралы ұғым қалыптастыру,
әдептілік, инабаттылық жайында оқушылардың ойын дамыту, қоғамдық
ортада өзін - өзі ұстай білуге, оқушыларды адамгершілікке,
әдептілікке, қарапайымдылыққа және кішіпейілділікке, әдептікке,
ізгілік пен мәдениеттілікке, үлкенді сыйлауға, кішіге үлгі бола
білуге тәрбиелеу және жаман әдеттерден аулақ болуға, өз халқының
салт – дәстүрін үйрене отырып, әдет әліппесін
дарыту.
Әдіс-тәсілі: сұрақ – жауап, көрініс көрсету, баяндау, ой толғау.
Көрнекіліктер: әдептілік туралы жазылған қанатты сөздер, өсиет сөздер мен мақалдар, адамгершілікке байланысты суреттер, құпия хат.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарларын сабаққа аудару, құрал-жабдықтарын түгендеу.
ІІ. Қызығушылығын ояту
«Құпия хаттармен» жұмыс бөліміне көшсек. Мен
мұндағы «Құпия хаттарды» оқып, сіздердің пікірлеріңізді тыңдағым
келіп тұр.
1 – хат: Құрметті
достар!
Менің көршімнің бір баласы бар. Ол өтірікші,
көзбе – көз өтірік айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді.
Мен онымен дос болып ойнаймын
ба?
2 – хат: Құрметті
достар!
Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап
– ойнап, тапсырманы орындамай, жазбай келеді. Сабақты менің
дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем, «Сен сараңсың» дейді. Мен
не істеуім керек?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Балалар, бүгінгі сағатымыз тақырыбынан көріп отырғанымыздай әдептілік, мәдениеттілік, ізгілік жайында болмақ. Әдепті болу деген сөздің мағынасы өте кең. Олай дейтініміз: адамның жасаған әрбір іс – қимылы, жүріс – тұрысы, сөйлеу мәнері, өзін - өзі ұстай білуі оның әдептілігі, мәдениеттілігі жайлы сыр шертіп тұрады. Қазір мен сіздерге осы әдептілік жайлы бірнеше сұрақтар қоямын, сұрақтарға жауап берулеріңіз арқылы сіздердің әдептілік жайлы ойларыңызды тыңдағым келіп тұр. Ендеше бүгінгі осы тәрбиелік шарамызда біз көптеген мағлұматтар алып, ойларымызды кеңейтіп, сіздерге кішкене де болса болашаққа жол көрсетерміз деп ойлаймын. Сонымен, біз бүгін мына тақырыптарға кеңінен тоқталатын боламыз.
1.«Сәлемдесу - әдептіліктің
белгісі»
2. «Қоғамдық көліктегі
әдептілік»
3. «Дастархан басындағы
мәдениет»
4. «Мәдени – көпшілік орындардағы әдептілік
ережелері»
«Сәлемдесу - әдептіліктің
белгісі»
Сұрақтар:
1. Адамгершілік қасиетінің қайнары сәлем
берудің мәнін түсіндіріп
өтіңіздер?
2. «Әдепті елдің баласы алыстан сәлем
береді»деген аталы сөзге түсінік беріп
өтіңіздер?
3. «Ассалаумағалейкум» сөзінің мағынасын ашып
беріңіздер?
4. Балалар, сіздер сәлемдесу түрлерін
білесіздер ме?
«Дастархан басындағы
мәдениет»
1. Тамақтану мәдениеті дегенді қалай
түсінесіз?
2. Дастархан басында өзіңді қалай ұстау
керек?
3. Дастархан жабдықтау мәдениеті дегенді
қалай түсінесіз?
4-тапсырма
«Күндей күлімдеп» деген атпен жазылған мына әңгімені оқып шық. Осы әңгімені басқаша қалай айтуға бола ма?
5-тапсырма
Туған- туыстарыңның, достарыңның, көршілеріңнің, әртістер мен спортшылардың, тағы басқа адамдардың күлімдегеніне назар аудардың ба? Байқағандарыңды әңгімелеп бер.
6-тапсырма
Жаңылтпаш ішінен жайлап айтып көр.
-
Қандай сөз қиын болды?
Жаңылтпаштағы қайталап келетін түбір сөздерді тауып жаз.
ІV. Қортынды
Т
оптастыру
Әдептілік
![]()
![]()
Рефлексия
-
Балалар, бүгін біз не үйрендік?
шағым қалдыра аласыз













