Әдет-ғұрыптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдет-ғұрыптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжап, өз ойын айта алады. Алған ақпараты бойынша мәтін жаза алады. Кейбір оқушылар: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар бойынша тақырыпқа болжам жасап, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін: _______________ Қазақ тілі 7-сабақ

Бөлім:


Педагогтің аты- жөні

Султанова Гүлжан Бақытбекқызы

Күні:

23.10.2023ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны:




Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әдет-ғұрыптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 жанрлық ерекшкліктеріне сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хат құрастырып жазу;

5.4.3.1 тура және ауыспаоы мағыналы сөздерді,көп мағыналысөздеркөркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжап, өз ойын айта алады. Алған ақпараты бойынша мәтін жаза алады.

Кейбір оқушылар: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар бойынша тақырыпқа болжам жасап, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаза алады

Бағалау критерийі:

Білім алушы:

  • Тірек сөздер мен суреттер бойынша тақырыпқа болжам жасайды.

  • Негізгі ақпарат пен тірек сөздерді табады.

  • Ақпараттарды қолданып, жинақы мәтін құрайды.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, «Дадокаэдр» әдісі бойынша

оқушылардың сабаққа деген зейінін шоғырландыру;

Топқа бөлу:

Қағаз қиындысындағы қазақ халқының

салт- дәстүрлерін топтастыру арқылы 3топқа бөлінеді.

Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады .

Еске түсірейік!

«Тәтті бауырсақтар» әдісі

Қораптан бауырсақ тәрізді қағаз қиындысын таңдап шығарып қағазда жазылған салт-дәстүрлер туралы мәлімет береді.

Оқушылар амандасып, «Дадокаэдр» әдісі бойынша 12жақты айналдыру арқылы түрлі тапсырмаларды орындайды.

Қағаз қиындысын алу арқылы 3топқа бөлінеді.

Ітоп

«Жаңа туған сәбиге байланысты әдет-ғұрыптар»

ІІтоп

«Үйлену тойына байланысты салт-дәстүрлер»

ІІІтоп

«Күнделікті қолданылатын әдет-ғұрыптар»

Ұйымдастыру кезеңінде белсенділігі мен көзге түскен оқушыларды

«Мадақтау сөздер арқылы» бағалайды: «Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

1-тапсырма. 48-бет

Тыңдалым жұмысы


Жұптық жұмыс

2-тапсырма. 48-бет

Кестедегі сөздердің мағыналарын түсіндіру

Сөз

Түсіндірме

Таным


Ұғым


Әдет


Әдеп


Салт-дәстүр



Топтық жұмыс

4-тапсырма. 49-бет

Шетелдік достарына қазақ халқының қайырымдылыққа құрылған салт-дәстүрлері туралы хат жазу. Жұмыс топпен орындалып, тақтаға постер арқылы қорғалады.


Сергіту сәті

«Амандасу салты» әдісі


Жеке жұмыс

3-тапсырма. 48-бет

Мәтіннен тірек сөздерді табады. Сөздердің қай мағынада (тура, ауыспалы) тұрғанын анықтайды.

ЕБҚ тапсырмасы

Сәйкестендіруді орында:

Тұсау-кесер

Қуаныштың белгісі ретінде тәттілер шашу.

Сүйін-ші

Атқа міну жасына толған ұл балаға жасалатын той

Қыз ұзату

Сәби бесіктен шығып, еңбектеуден өткен соң, қаз тұрып, тәй-тәй басқанда жасалатын дәстүр

Шашу


Қызды үйінен ұзатып салу

Сүндет тойы

Қуанышты хабар жеткізу


Мәтінді үнтаспадан тыңдап, «таным, ұғым әдет,әдеп, салт-дәстүр» сөздерімен танысады.


Дискриптор:

Білім алушы:

  • Керекті мәліметтерді түртіп жазады-1;

  • Берілген сөздерге түсінік береді-2

Барлығы – 3балл

(ЕБҚ тапсырмасы +)



Дискриптор:

Білім алушы:

  • Берілген сұрақтар бойынша хат жазады-1;

  • Сұрақ бойынша ойларын ортада түсіндіріп айтады-2.

Барлығы –3 балл

(ЕБҚ тапсырмасы +)

Сергіту сәті

Бейнематериалда көрсеткен қимылдарды қайталау арқылы әртүрлі амандасу түрлерін орындайды.



Дискриптор:

Білім алушы:

  • Мәтіндегі тірек сөздерді жазады-2;

  • Сөздердің қай мағынада екенін айтады-2.

Барлығы –4 балл



ЕБҚ тапсырмасының дискрипторы:

-Салт- дәстүрлер мен түсіндірмелерді сәйкестендіреді.



Ұжымдық бағалау

«Жарайсыңдар, балалар! , Мұқият тыңдаңдар!»



ҚБ:

«Мен-саған, сен-маған» жұптық тексеру (дәптер алмасу арқылы)






ҚБ:

«Лайк – Коментарий»

Shape1











ҚБ:

«Бағдаршам»әдісі

Жауабы қате-«қызыл»

Жауабы жартылай дұрыс- «сары»

Жауабы дұрыс- «жасыл»

Үнтаспа









Кесте











Постер









https://youtu.be/6ANZF45gDJ0?si=xJ6bD4XHSW6PSWO9



Мәтін





Сәйкестендіру парағы



Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:

Тапсырма №

Бағалау

«Домбыра» әдісі арқылы домбырадағы ұпай сандары бойынша бағалау

Керібайланыс

«Сыр сандық» сыни тұрғыдан ойлау әдісі






Домбырадағы сәйкес келетін ұпай сандарын белгілейді.



Керібайланыс

* бүгінгі сабақтан есте қалған 10 сөз жазады.

* осы аталған сөздердің ішінен ұнаған үшеуін белгілеп, солар туралы толығырақ мәлімет жазып сандыққа салады.























































Тұсаукесер

Қуаныштың белгісі ретінде тәттілер шашу.

Сүйінші

Атқа міну жасына толған ұл балаға жасалатын той

Қыз ұзату

Сәби бесіктен шығып, еңбектеуден өткен соң, қаз тұрып, тәй-тәй басқанда жасалатын дәстүр

Шашу


Қызды үйінен ұзатып салу

Сүндет тойы

Қуанышты хабар жеткізу



































Shape2











Shape3







Shape4











Shape5



Жұптық тапсырма

Сөз

Түсіндірме

Таным


Ұғым


Әдет


Әдеп


Салт-дәстүр




Жұптық тапсырма

Сөз

Түсіндірме

Таным


Ұғым


Әдет


Әдеп


Салт-дәстүр




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі