Материалдар / Әдіскердің серуенді бақылау парағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдіскердің серуенді бақылау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіскердің серуен кезіндегі бақылауы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2024
339
11 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-Қосымша

Мектепке дейінгі ұйымдарда серуенді бақылау парағы

Бақылауды жүргізген әдіскер: Донбаева Эльмира Базарбаевна


Топтың атауы

Серуен кезінде балалардың көңіл күйі көтеріңкі, педагог балалардың барлығын ұйымдастыра алады

Балаларда жалығу немесе шаршау байқалады, педагог назарынан тыс қалған

Серуенде балалар табиғатты бақылау және зерттеу әрекетімен қызығушылықпен айналысуда

Бақылау және зерттеу бір сарынды, жаттанды балалар үшін қызықты емес

Педагогпен қимылды ойындар, ұлттық ойындар, спорттық ойындар мен жаттығулар ұйымдастырылған, оған балалар қызығушылықпен, белсенділікпен қатысты

Педагогпен қимылды ойындар, ұлттық ойындар, спорттық ойындар мен жаттығулар ұйымдастырылған, бірақ балалар жасына сәйкес емес, балалар қызығушылық танытпайды

Серуенде балалардың дербес әрекеті үшін жағдай жасалған, балалар шағын топтарда белгілі әрекет түрімен қызығушылықпен айналысуда ол үшін ойыншықтар, құралдар педагогпен алдын-ала әзірленген

Серуенде балалардың дербес әрекеті үшін уақыт бөлінген, бірақ жағдай жасалмаған, балалар ұйымдастырылмаған

Серуенде ұйымдастырылған еңбек әрекеті балалардың жасына сәйкес, тапсырмалар балалар үшін қызықты олар қызығушылықпен, белсенділікпен орындайды

Серуенде ұйымдастырылған еңбек әрекеті балалардың жасына сәйкес келмейді, тапсырмалар балалар үшін қызықты емес, олар қызығушылық пен, белсенділік танытпайды

Педагог серуеннің кейбір құрылымдық элементтенрін сақтай отырып, балалар үшін қызықты ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізді

Педагогті әдістемелік қолдау түрін жазу ( коучинг, тренинг, жеке әңгімелесу, жаднама жасап беру, нұсқаулық әзірлеу, тәжірибе алмасу т.б)


МДҰ ұйымдастырылатын жұмыс (семинар, шебер-сынып, ашық есік күні және т.б.) алгоритмі (Жұмыстың атауы, мақсаты, қадамдары, мерзімі, күтілетін нәтижені болжау, бақылау, бақылау нәтижесі бойынша шешім қабылдау)

«Балапан»

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

+

-

+

+

-

+

-

+

-

+

-

Ескертпе: серуенге қатарға тұрғызып саппен апару.


Жаднама жасап беру: «Серуен кезінде балалардың жас ерекшелігін ескеру»





2 педагогикалық кеңес: «Серуенді дұрыс ұйымдастыру»

Мақсаты: серуен құрылымын үйрету, балалардың жас ерекшелігіне сәйкес қимылды ойындар әзірлеу.

Мерзімі: қазан

Күтілетін нәтиже: педагог топ балаларының жас ерекшеліктерін ескереді, қимылды ойындарды қызықты етіп ұйымдастырады. Еңбек дағдыларын тиімді жүргізеді.

Бақылау нәтижесі бойынша шешім қабылдау: педагог серуен құрылымын біледі, серуенге дейінгі жне серуеннен кейінгі гигиеналық дағдыларды сақтайды. Серуен құрылымын дұрыс ұйымдастырады.

«Айгөлек»

+

+

+


+

+

+

+

-

+

-

Ескертпе: балаларды шоғырландыру, қызығушылықтарын орталықтандыру


Тренинг: «Түрлі мінезді балалардың ортақы қызығушылықтарын табу»





Әдістемелік сағат: «Серуен кезінде гиперактивті балаларды қалай ұстаймыз?»

Мақсаты: серуен кезінде бір орында тұра алмайтын балалардың қызығышылықтарын орталықтандыру.

Мерзімі: желтоқсан

Күтілетін нәтиже: педагог топ балаларына ортақ қызығушылық табады. Еңбек дағдыларын ұйымдастыруда қимылы баяу балалар мен гиперактивті балаларға екі түрлі еңбек дағдысын жүргізеді.

Бақылау нәтижесі бойынша шешім қабылдау: педагог серуен құрылымын дұрыс ұйымдастырады. Әр түрлі мінезді балаларға дұрыс қарым-қатынас орнатады

Ескерту:берілген критерийлер бойынша бағандарға сәйкесінше «+» немесе «-» қойып белгілеу, «Педагогті әдістемелік қолдау» 13-бағанға қолдау түрін жазып көрсету.

14-бағанға «Мектепке дейінгі ұйымда ұйымдастырылатын жұмыс түріне жалпы мектепке дейінгі ұйым бойынша жоспарға қандай жұмыс түрі ұсынылатынын жазып көрсету қажет

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!