Топтың
атауы
|
Серуен кезінде
балалардың көңіл күйі көтеріңкі, педагог балалардың барлығын
ұйымдастыра алады
|
Балаларда жалығу немесе
шаршау байқалады, педагог назарынан тыс
қалған
|
Серуенде балалар
табиғатты бақылау және зерттеу әрекетімен қызығушылықпен
айналысуда
|
Бақылау және зерттеу
бір сарынды, жаттанды балалар үшін қызықты
емес
|
Педагогпен қимылды
ойындар, ұлттық ойындар, спорттық ойындар мен жаттығулар
ұйымдастырылған, оған балалар қызығушылықпен, белсенділікпен
қатысты
|
Педагогпен қимылды
ойындар, ұлттық ойындар, спорттық ойындар мен жаттығулар
ұйымдастырылған, бірақ балалар жасына сәйкес емес, балалар
қызығушылық танытпайды
|
Серуенде балалардың
дербес әрекеті үшін жағдай жасалған, балалар шағын топтарда белгілі
әрекет түрімен қызығушылықпен айналысуда ол үшін ойыншықтар,
құралдар педагогпен алдын-ала
әзірленген
|
Серуенде балалардың
дербес әрекеті үшін уақыт бөлінген, бірақ жағдай жасалмаған,
балалар ұйымдастырылмаған
|
Серуенде
ұйымдастырылған еңбек әрекеті балалардың жасына сәйкес, тапсырмалар
балалар үшін қызықты олар қызығушылықпен, белсенділікпен
орындайды
|
Серуенде
ұйымдастырылған еңбек әрекеті балалардың жасына сәйкес келмейді,
тапсырмалар балалар үшін қызықты емес, олар қызығушылық пен,
белсенділік танытпайды
|
Педагог серуеннің
кейбір құрылымдық элементтенрін сақтай отырып, балалар үшін қызықты
ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізді
|
Педагогті әдістемелік қолдау түрін жазу
(
коучинг, тренинг, жеке әңгімелесу, жаднама жасап беру, нұсқаулық
әзірлеу, тәжірибе алмасу т.б)
|
МДҰ ұйымдастырылатын
жұмыс (семинар,
шебер-сынып, ашық есік күні және т.б.)
алгоритмі (Жұмыстың атауы,
мақсаты, қадамдары, мерзімі, күтілетін нәтижені болжау, бақылау,
бақылау нәтижесі бойынша шешім
қабылдау)
|