Материалдар / Әдістемелік әзірлеме Тақырыб Сауда автоматтары пән КТЖжеЕҚ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдістемелік әзірлеме Тақырыб Сауда автоматтары пән КТЖжеЕҚ

Материал туралы қысқаша түсінік
Экономика пәнінің оқытушыларына керек жоспар, әдістемелік құжат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
533
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ«ЖАМБЫЛ ҚАЗАҚ-ТҮРІК ЕСЕП-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ»МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ









БЕКIТЕМIНДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары______С.С.Құрманбекова «»_____20 ж.





«Сауда автоматтары және олардың техникалық сипаттамасы»тақырыбындағы ашық сабаққаәдістемелік әзірлеме







«Экономикалық пәндер» ЦӘК отырысындақарастырылды.«_____» ___________ 2015ж.Колледж әдіскері: Тубаева Р.С_________ЦӘК төрайымы:_________ Тоқтар Н.АОрындаған: Тоқтар Н.А





Тараз 2015 ж.

Сынып: 2 АӨткізу мерзімі: 14.10.2015ж Өткізу орыны: 2 АСабақ түрі: Жаңа білімді игертуСабақтың типі: Өндірістік модельді құру сабағыПән: «Кәсіпорынды техникалық жабдықтау және еңбекті қорғау»Тақырыбы: «Сауда автоматтары және олардың техникалық сипаттамасы»
Сабақ мақсаты:Білімділік: Сауда автоматтарының мақсатын, түрлерін, маңыздылығын түсіндіру, қызықты ақпараттармен таныстыру, банкомат картасын сауатты қолдану жайында айту.


Тәрбиелік: Білім алушыларды дұрыс шешім табуға үйрету, дербестікпен жауапкершілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.


Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыру, тұжырымдау, логикалық сұрақтар арқылы ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, есте сақтау қабілетін дамыту, білімгерлерді өздігінен білім алу дағдыларын, аналитикалық қасиеттерін дамыту.
Қолданылатын көрнекі және оқытудың техникалық құралдары:слайдтар, бейне материалдар, плакаттар.Таратылатын материалдар: кеспе қағаздар, қосымшаларСабақ әдісі: - Сұрақ-жауап, топтастыру, түсіндіру





р/сСабақ барысыУақыт
1Ұйымдастыру кезеңі:10 мин


1.Студенттердің сабаққа қатысуын қадағалау, зейінін сабаққа аудару



2.Аудиторияның жаңа сабаққа дайындығын тексеру

2 Өткен тақырыпты жалпылама қайталау немесе үй тапсырмасын сұрауТақырыбы: Кәсіпорындағы тоңазытқыштарға жалпы сипаттама беру(слайд немесе бейнематериал даярлау)15 мин
3Сабақ барысы: Слайд арқылы жаңа тақырыпты баяндауІ. Ой тастау.Дәстүрлі емес көтерме және бөлшек сауданы дамыту жолдары туралы қандай хабарларыңыз бар?- Бүгінгі таңда сауданы тәулік бойы жүргізуге мүмкіндік беретін сауда автоматтары кең дамыған. Олар ірі дүкендерде, бензин құю стансаларында, темір жолдағы мейрамхана вагондарда орналасады. . ІІ. Дәріс презентациясы (слайд)Дәріс жоспары:
  • Сауда автоматтары түсінігі және сипаттамасы
  • Сауда автоматтарының даму тарихы
  • Сауда автоматтарының түрлері және орналасу ерекшеліктері


  • ІІІ. Сергіту сәті. Топ аралық жарысБілім алушыларды шағын топтарға бөлу арқылы топ аралық жарыс өткізу.І – кезеңде: «Қызықты ақпараттар айдары» тақырыбында тақырыпқа байланысты ақпараттар ұсыну (1 топқа берілетін тапсырма)ІІ - кезеңде: Ситуациялық жағдайға аналитикалық талдау жасау. (2 топқа берілетін тапсырма)Бұл кезеңде, көтерме және бөлшек сауданы дамыту барысында сауда автоматтарын пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттау негізінде SWOT талдау жүргізуі қажет. ІІІ-кезеңде: «635» тәсілі арқылы ұсыныстар мен идеяларды генерациялау. (Бұл кезеңде, сауда автоматтарының пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ұсыныс жасауы қажет.)Яғни, бұл әдістің атауы мынадан шыққан:
  • 6 қатысушы
  • 3 идея
  • 5 минут.
  • Дөңгелене отырған әрбір қатысушы қағаз бетіне 3 идеядан жазадыда келесі топқа береді, сөйтіп толық айналым біткенше жүріп өтеді. Соңынан әр қатысушы өз идеяларын қорғайды.Ескерту!!! Қорғаушы білім алушы регламент сақтауы маңызды және де ұсыныстарын аргументтер арқылы негіздеуі қажет.ІV. Сабақты бекіту. - Сабақ барысын тұжырымдай келе, әр топтың және жеке білімалушылардың теориялық материалды меңгеру деңгейін, аналитикалық ойлау қабілетін қорытындылау
    55 мин
    Сабақты бағалау: Білімалушылардың үй тапсырмасын және сабаққа қатысу белсенділігін бағалау10 мин
    Үй тапсырмасы:Тәжірибелік тапсырма тақырыбы: «Кәсіпорындағы сауда автоматтарының немесе қызмет көрсету терминалдарына жалпы сипаттама беру»
  • Тақырыпқа байланысты слайд немесе бейне материал даярлау
  • 5 мин




    Әдебиет
    • ҚР «Еңбекті қорғау жөнендегі»22.01.93 ж. №1914
    • ҚР «Еңбек туралы» заңы 10.12.99 ж. №493-1
    • Техникалы жабдықтау және еңбекті қорғау. Қазақ-Түрік колледжі. Тараз қ.
    • Архипов Н.А.., «Сауда қуралдары».М.,Экономика,1990 ж.
    • Скала В.И., «ҚР тәжірибелі іс әрекеттегі қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау» Алматы: «LEM», 2002 ж.
    • Лессовой Н.Ф., «Мемлекеттік саудадағы еңбекті корғау», -М., Экономика 1985 ж.
    • Парфентьева Т.Р.,Миронова Н.Б., «Сауда кәсіпорындарының құралдары»,М., «Академия», 2002 ж.
    Қосымша әдебиеттер:
    • Еңбек туралы жаңа нормативті актілер.Жинақ . -Алматы ЮРИСТ, 2002
    • Марчук Ф.Л., «Саудадығы техникалық прогресс». -М.,Экономика, 2003


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!