Сабақ барысы:
Слайд арқылы жаңа тақырыпты
баяндау
І. Ой
тастау.
Дәстүрлі емес
көтерме және бөлшек сауданы дамыту жолдары туралы қандай
хабарларыңыз бар?
- Бүгінгі таңда сауданы тәулік
бойы жүргізуге мүмкіндік беретін сауда автоматтары кең дамыған.
Олар ірі дүкендерде, бензин құю стансаларында, темір жолдағы
мейрамхана вагондарда орналасады. .
ІІ. Дәріс
презентациясы (слайд) Дәріс
жоспары:
-
Сауда автоматтары түсінігі және
сипаттамасы
-
Сауда автоматтарының даму
тарихы
-
Сауда автоматтарының түрлері және орналасу
ерекшеліктері
ІІІ. Сергіту сәті. Топ
аралық жарыс
Білім алушыларды шағын
топтарға бөлу арқылы топ аралық жарыс
өткізу.
І – кезеңде: «Қызықты
ақпараттар айдары» тақырыбында тақырыпқа
байланысты ақпараттар ұсыну (1 топқа берілетін
тапсырма)
ІІ - кезеңде:
Ситуациялық жағдайға аналитикалық талдау
жасау. (2 топқа берілетін
тапсырма)
Бұл кезеңде, көтерме және
бөлшек сауданы дамыту барысында сауда автоматтарын пайдаланудың
артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттау негізінде SWOT талдау
жүргізуі қажет.
ІІІ-кезеңде: «635»
тәсілі арқылы ұсыныстар мен идеяларды
генерациялау.
(Бұл кезеңде, сауда
автоматтарының пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ұсыныс жасауы
қажет.)
Яғни, бұл әдістің атауы
мынадан шыққан:
-
6
қатысушы
-
3
идея
-
5
минут.
Дөңгелене отырған
әрбір қатысушы қағаз бетіне 3 идеядан
жазады
да келесі топқа береді, сөйтіп
толық айналым біткенше жүріп өтеді. Соңынан әр қатысушы өз
идеяларын қорғайды.
Ескерту!!! Қорғаушы білім алушы регламент
сақтауы маңызды және де ұсыныстарын аргументтер арқылы негіздеуі
қажет.
ІV. Сабақты
бекіту.
- Сабақ барысын тұжырымдай
келе, әр топтың және жеке білімалушылардың теориялық материалды
меңгеру деңгейін, аналитикалық ойлау қабілетін
қорытындылау
|